Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Larissa, hopelijk krijg je binnenkort mooie lieve donsjes, ben ook benieuwd hoor! Grtjs Ann :D :D

amazingleeuwtje

Leuk Larissa spannende tijden nu bij jou ;D

Toppie dat Pico zich als een echte pa ontpopt ;)

Groetjes Sylvia

Larissa

Hey Luitjes

Jaaaaaa pico is nu op en top papa aan het worde
Joepy mocht vandaag toch echt het hok niet meer in de hadde zelfs ff ruzie............zo zeg wat kunne de dan schreeuwe  :-X

Maar het is in middels bij gelegt en onze joepy zit sinds een half uurtje weer op het nestje....

Nu is me vandaag op gevalle dat ze soms het nestje alleen late zo'n minuutje of 10 kan dit kwaad ???

@ann
We hopen dat we binnenkort mooie donsjes krijgen we moete nog ff een goed weekje slapen nu

@sylvia
We zijn ook enorm blij dat onze pico zich zo met het tweede nestje bemoeit

groetjes Larissa

Larissa

ojeeeeeeeeeeeeeee het zal toch nie

vanmiddag kwam ik terug van het werk en zitte paps en mams dood leuk op de stok......om zich heen te kijke en mekaar te kroelen

Toen ik echter bij de kooi kwam ginge ze gauw met zijn twee het broedblok in om het nestje te verdedigen....ik weet nie goed wat ik hier van moet denken
We hoeven namelijk nog maar een paar nachtjes te slapen om zekers te weten of hier donsjes geboren gaan worde......

Ik heb tegen een uurtje of 21.00 heel even de eitjes kunne bekijke met een schouw lichtje maar wat ik zie verontrust me
zie nog wel een donkere plek er in maar het beweegt niet meer.... :-\  :-\
Ik wacht nu zeer gespannen af of het allemaal nog goed gaat komen
Zoals ik jullie eerder scheef mijn dochtertje moet geholpe worde maandag morge aan der amandelen dus ik weet niet wanneer ik jullie weer een berichtje kan doen.............maar mocht er toch een donsje gebore worde hier dan zijn jullie uiteraard de eerste die het weten  ;)

Liefs Laris en bende van 5

*Yvon

Hoi hoi

Ojeeeee,wat spannend !!
Dat pa en ma even van de eitjes af zijn kan niet veel kwaad.
Ze moeten het alleen niet te lang doen.
Ik ga voor je meeduimen dat alles toch nog goed komt/gaat.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Larissa

hey Yvon

Bedankt voor het mee duimen alvast...ik weet dat ze er wel even af mogen maar ook niet te lang
Aan gezien ik van me werk kwam ik niet weet hoelang ze er af waren

Nou ja late we het beste er maar van hope........... ???

groetjessssssss

*Manon*

Oh Larissa,

Die vogels ook.... ze doen ook precies waar ze zin in hebben hé  >:(

Ik hoop dat als je vandaag weer schouwt, dat ze dan weer bewegen.... wat zou dat zonde zijn in de laatste dagen dat het dan mis gaat....  :-\ :-\

Ik ga duimen voor jou en je donsjes in het ei  :-*

Alvast veel sterkte en succes gewenst bij het laten weghalen van de amandelen van je dochter. :-* :-*
Hoe oud is je dochter?

Groetjes!!

Larissa

hey Manon

Tja die vogels doen precies waar ze zin in hebben  ::) dus we hopen het beste er maar van
Joepy lijkt de intresse in het nest verloren te hebben ze heeft vandaag nog niet een keer op de eitjes gezeten Pico daar in tegen broedt nog steeds als een goeie vader......  :o
We hoeven nu niet zo lang meer te wachte om te kijke of het toch allemaal goed komt want vanaf maandag kan het eerste eitje uit komen  ;D
Ik heb vandaag niet geschouwdt want pico is erg aggresief zodra ik bij de kooi kom...ik heb me vingers lief dus plaag hem dan maar nie

Mijn dochtertje is 3,5 jaar nu

X

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Jullie iedergeval veel sterke gewenst overmorgen.
Ik word zelf ook opgenomen overmorgen...

Zorg dat ze goed blijft drinken erna en ijsjes laten eten dan is het sneller over.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

ah toevallig, mijn eerste eitjes van het nestje kan ik ook vanaf maandag verwachten, maar heb net geschouwd en hoor ook nog niks piepen of tikken, dus verwacht het maandag niet, maar het zal vast niet lang meer duren.

Sterkte maandag en ook voor je dochter, voor zo'n klein grietje is de ingreep best wel groot en ook voor de moeder valt het niet mee hé..  :-*

Larissa

@ patty

Jij ook veel sterkte dan overmorgen....met de opname hoop dat het niet al te ernstig is voor je

@manon

Spannende tijde dan ook voor jou manon en tja voor mama lijkt het inderdaad allemaal erger dan voor de kleine meid want die zegt gewoon maandag ga ik naar de slaap dokter
En jaaaa ze mag veel ijsjes en gele ranja drinken zodat ze er gauw over heen is

X

patty_dordtse valkjes

Hoi,

had je een immetje gestuurd haha

en jah het moeilijkste is voor de moeders en ook vaders om je kindje zo ook te zien maar goed ijsjes en eten en laten drinken...

die van mij moesten we echt pushen om te drinken en alles en savonds mocht ze alleen gepureerd eten hebben...

dus sterkte

jonge valkjes te koop

Larissa

HEy Patty

Ik had je berichtje gelezen.....ik heb een heel pakket aan info mee gekregen af gelope woensdag en vanuit het ziekenhuis wordt aan gegeven dat ze pas na 3 dage gepureerd voedsel mag en na dag 5 weer normaal eten  :-\
Wel mag ze na de operatie veel ranje (geen rood) ijsjes vla en appelmoes aangezien dat koud is.

Ze moet ook een paar uurtjes ter observatie blijven in verband met de kans op een nabloeding....gaan we uiteraard niet van uit.

Ik hoop dat ik haar niet echt hoef te pushe om te drinke want dat vindt ik er vervelend en tja tis ook moeilijk voor haar papa hoor want je ziet je kind daar ligge en je kunt niets voor haar doen  :-\

Allemaal heel erg bedankt voor de sterkte wensen

X

patty_dordtse valkjes

Hoi,

hoe is het afgelopen met je kleine meid.

hopelijk viel het mee...

ik heb ook weinig pijntjes paracetamol WERKT :P

dikke knuffelranja's en vele ijsjes :-*
jonge valkjes te koop

Larissa

Hey Patty en andere

Het is hier sinds vanmorgen half 10 leiden in last  :'( onze Yaela ging in paniek de narcose in en kwam er ook weer in paniek uit met het gevolg........narcosse vlekjes in het gezicht (bloedpuntjes onder de huid)

De kleine meid wil nie drinken en ook geen ijs  :censuur paracetamol lijkt te werken want dat is de enigste manier om haar te laten drinken
Heb nu dus zo ongeveer half verdoofd dropje op de bank liggen.  :-X

Ik en mijn man doen aflosse vannacht zodat ze niet alleen is want zodra ze wakker wordt is ze ook in paniek bang dat papa en mama weg zijn.....we hopen dat ze vannacht nog een beetje redelijk slaapt zodat ze wat opknapt en het morgen allemaal beter gaat

@patty

Goed om te horen meid dat bij jou alles lijkt mee te vallen

X Laris