Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Zekers lief...

geniet ervan hoor...

hier zie ik ook al donkere stukjes doorkomen op de vleugeltjes  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Manouk

hier zal het ook nog wel even duren voordat hij staat..

eerst moeten de tegels eruit en dan moet er nog anti onkruid doek onder.. dan moeten de andere tegels gelegd worden...
en dan kan de voliere gezet worden, en dan uiteindelijk moet ik nog een binnenhok bouwen waar ze van het winter ook lekker kunnen zitten..

het is wel verleidelijk al die lieve kleine valkjes of niet ;)

liefs
manouk

Larissa

hoi manouk

ja zekes heel verleidelijk al dat kleine grut en als het aan mijn dochter ligt houde we alles maar gelukkig kan dat nie
Kom dan beetje ruimte te kort zeg maar..... ;D

Je bent er dan ook nog wel ff druk mee
We hopen aan het eind van deze maand alle palen te kunnen halen en het gaas dan hebbe we de maand juli om hem op te trekken....en dan zodra de ergste hitte hier weg is achter thuis dan kunne ze hun intrek nemen
4 gaan er naar buiten Spotje & Chika en Coco & Luna

Gipsy en Joepy en Pico blijven dan binnen althans voor zover nu op de planning staat

groetjes

Manouk

hier hetzelfde..

Coco en Gaudi blijven binnen, voonamelijk omdat gaudi erg op mensen gericht is en altijd in de avond bij mij wil zitten als de kooi open is..
Ze zal niet wennen in een buitenvoliere denk ik.
Om haar niet alleen te laten blijft ook Coco binnen..
Moet toch zeggen dat ik 6 valkjes binnen wel erg veel troep vind geven.. ik kan elke dag de hele keet wel stofzuigen..
Ik hoop dat het strax dan wel iets af gaat nemen..
laat ze buiten maar lekker uitwaaien...

en misschien kan ik af en toe Coco en Gaudi even voor een middagje erbij in zetten..... ruimte genoeg ;)

kus

Larissa

hey hey

ja dat had ik hier dus ook 6 grote binne en nu 4 kleintjes er bij .
Loop ook de godganselijke dag met de stofzuiger door het huis  te renne maar ja ook ik werk nog gewoon dus tis soms ook wel een bende hoor.....daarnaast is het wel heel gezellig 6 van die fluitende...schreeuwende valkjes in huis te hebben hoor tis nooit stil in huis.
Joepy trekt steeds meer naar Pico kan haar nog steeds wel uit de kooi halen maar ze blijft niet meer zolang bij je zitten als in het begin dus het kan zijn dat ze op den duur ook wel naar buiten gaat maar dat beslissen we pas als ze klaar is met dit nestje.

Maar ja zit dan weer met Gipsy wil haar ook nie alleen in huis hebben en ze is zo super tam geworden dat ik het jammer vindt als ze naar buiten gaat, nou ja we wouden toch een mooi lief mannetje voor haar gaan zoeken en dan blijft ze binnen en dan is het zekers hier ook gebeurt hoor.
Dan heb ik 4 koppels en dat vindt ik genoeg.... ;D

Ach en voor de rest komt tijd....komt raad

kus

Manouk

dat klopt..

maar in het begin wou ik het niet geloven, maar het valkenvirus bestaat echt..
Met 1 begonnen toch een vriendje, bleken twee mannen toen maar vouwtjes erbij en dan zit je opeens aan 6 :S:P hahahah
en ja dan is er een nieuwe voliere waarvan je denkt, jeetje met 2 koppels houd je erg veel ruimte over :P dus jah opvullen dan maar...

ik wil ooit nog wel een bonte witmasker en een albino erbij......
en dan denk ik dat ik wel redelijk compleet ben...
dan heb ik redelijk veel mutaties thuis zitten...

liefs

Larissa

hey manouk

Ja de bonte witmasker is schitterend mooi heb er zelf twee hier Coco (bonte witmasker) en Luna (bonte witmasker cinnamon). Als alles goed gaat mogen ze aan het eind van deze maand een blok te gelijk met Chika en Spotje die mogen het ook nog een keer proberen van mij.

Ik hoop dat Luna dan eindelijk bevruchte eitjes legt en niet alleen maar leegen
Dus wie weet dat ik je binnenkort wel een leuk nieuwtje weet te vertellen

kus

Manouk

ik kan je nu alvast zeggen dat als er een nestje bonte witmaskertjes bij zit dat k er nu alvast 1 wil reserveren bij je ;)

als ik dat mag tenminste..........

Larissa

hey manouk

Ik voel me zeer vereerd dat je bij dan een bonte witmasker wilt reseveren  ;D en zekers mag het

Als het zover is zal ik het je melden

groetjes Larissa

Caroline

SUper lieve foto's!!!!

Ook die met je dochtertje.  :-*

FIjn dat het nu zo goed gaat.

Groetjesssssssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

hey Caroline

Wij zijn ook heel blij hoor dat alles goed weer gaat, me dochter is alleen er een beetje bang voor want de nageltjes zijn vrij scherp  :-\
Vandaar ook die theedoek op haar schootje

Groetjessssssssss

Larissa

hallotjeessssssssssss

Na enige probleemen met de pc (kon niet inloggen) zijn we er met opnieuw een verrassing in 1 van de nestjes

Eerst deden Spotje en Chika ons verbaasd doen staan door bontjes te krijgen  ;D nu hebben we een verrassings jong bij Pico en Joepy in het nest.

Het blijkt dus dat pa Pico een split heeft en jawel een opaline dus onze minni wordt een heel mooi opaline popje
Maxi is gewoon een wildkleurtje het enigste nadeel is dat 1 van de ouders aan het studeren is gegaan voor epilady of epipapa  :P want onze Maxi heeft een mooi kaal koppie
Onze minni daar in tegen wordt totaal nog niet geplukt, gelukkig maken paps en mams het niet zo bont als Spotje en CHika want de jongen bloeden totaal niet en ze doen het onwijs goed....
Zal in de loop van morgen ff paar foto's er op zetten

Voor nu eerst de nieuwe berekening van Joepy en Pico weet
alleen niet of het nu x1 of x2 moet wezen....

Vader: Pico
Wildkleur split voor {X1:Opaline}

Moeder: Joepy
Lutino

Nageslacht man:
50% Wildkleur split voor {X1:Opaline} {X2:Lutino}
50% Wildkleur split voor {X2:Lutino}

Nageslacht pop:
50% Opaline
50% Wildkleur

Groetjesssssssss

patty_dordtse valkjes

Hoi,

leuk weer te lezen bij je en weer een verrasings kindje

Leuk Leuk Leuk

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Manouk

Hoi Larissa..

ik heb treurig nieuws :( mijn coco is gister plotseling overleden...
Nu heb ik hem vandaag begraven erg diep op de plek waar de voliere komt, zo kan hij altijd dicht in de buurt zijn van de andere valkjes..
Nu heeft mijn vader gezegd dat ik een nieuw valkje mag uitzoeken, maar ik wil eigenlijk daarmee wachten, zowiezo omdat ik het nu nog niet wil. mis mijn mannetje...
maar ook omdat ik dan een mooi bont witmaskertje van jou uit wil zoeken ;)
dus dan weet je dat.. bij deze stel ik mij officieel voor als wachtende van een kleintje van jou....

liefs
Manouk

Larissa

hey Manouk

Tjeetje wat een treurig nieuws zeg  :'( heel veel sterkte meid met het verlies van Coco

Ik had je al op het lijstje geschreven voor een jong van Coco en Luna
Zal je zo snel mogelijk op de hoogte brengen als ze een blok krijgen

Dikke kus