Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

christa

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Anke

Hoi Larissa,
Veel sterkte en beterschap!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Manouk

hoi Laris,

ook ik wil je even veel sterkte wensen.. doe lekker rustig aan en geniet van je donsjes en stekeltjes :P ze zullen ondertussen al wel mooie veertjes hebben..

liefs
Manouk

Larissa

Hey Allemaal

Onwijs bedankt voor jullie lieve woorden...dat doet een mens goed  :D
Een weekje ff dat doen waar je zin aan hebt is echt heerlijk, me lichaam is nu zo ver hersteld dat ik zoiets had van yeah nu maar eens een update neer type  ;)

Charley en Gipsy zijn vorige week helemaal zelfsstandig geworden en ze eten onwijs goed in het zaad...brood...macaronie en noten rijst...
Charley is aan het stunt vliegen geslagen in de kooi met het resultaat dat hij nu twee veren heeft verloren, deze hebben iets gebloedt maar voor zover als ik het kan zien zijn ze er wel helemaal uit.
Gipsy is nog steeds een pittig dametje en laat ook goed merken wat ze wel en niet wil hebben.
Charley gaat zondag 6 juni verhuizen naar zijn nieuwe baasjes dan is hij bijna 8 weken  :-\ zal hem wel onwijs gaan missen want het is zo'n lieve kroelkont geworde dat hij gewoon niet bij je weg vliegt.
Ze hebben van de week voor het eerst lekker een lauwe douche beurt gehad en ik moet zegge dat ik een vogel nog nooit zo maf heb zien doen als onze Charley hij spreide zijn vleugels zo mooi uit met andere woorden van kom maar op  ;D ;D ;D
Gipsy daar in tegen probeerde weg te vluchten, ze vloog de halve kamer door om uit eindelijk te landen op de hond zijn rug.
De hond had helemaal zoiets van  :o wat moet jij op mijn rug
hij deed helemaal niks en liep zo met Gipsy de woonkamer rond.
Gipsy der staat veren groeien ook mooi door het wordt een donders mooi vogeltje....

De donsjes euhhhhhhh halve stekelvarkentje's bij Joepy en Pico doen het ook heel goed
Joepy en Pico voeden ze nog steeds heel goed en het oudste jong zit al onwijs ver in de veren, het jongste donsjes begint nu met het krijgen van stekeltjes, heb het vermoede dat deze wat achterloopt maar ook die heeft de krob steeds mooi vol en ziet er hartstikke gezond uit.
Paps en Mams houden ze nog steeds goed warm en accepteren dat ik er zo nu en dan in kom met me handen  :D

Zal later vandaag ff foto's plaatsen zodat jullie mee kunne genieten

Groetjessssssssss

Paula

Fijn te horen dat je weer lekker in je vel zit.
Heerlijk dat het zo goed gaat met de jongen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

fijn zeg dat je ff bent bijgekomen ...

zo te lezen gaat het allemaal goed

geniet dus nog lekker van Charley
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

Vanavond wil ik ff foto's maken van de jongen van Pico en Joepy.....dus vannavond meerrrrrr

Saar

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

*Manon*

wauwie wat zijn ze mooi geworden  :o :o :o

Kom vanavond weer om je andere jongen te bewonderen  :D

Larissa

hey Manon

Ja ze zijn schitterend geworden he....heb al wel besloten op den duur een heel mooi bont mannetje voor onze Gipsy op te zoeken, want vindt haar zo mooi dat ik daar wel jongen van wil hebben

Nou ja nu de foto update van
Minni en Maxi de jongen van Pico en Joepy
Ja na lang denken vondt ik dit wel zeer toepasselijke namen
Nou ja oordeel zelf

Maxi

Minni

groetjesssssssssss

Manouk

Hoi Lariss...

wat een prachtige valkjes heb je zeg..
ik heb ook een nieuwtje voor je...
aanstaande donderdag word mijn nieuwe buitenvoliere bezorgd :D:D
ik ben zo blij.........
.........
4 van mijn valkjes gaan dan naar buiten en de andere twee blijven binnen.
het is een 8kantige voliere met een diameter van 2,5 meter...
dus een flinke :D
misschien dat er dus ooit nog wel eens een koppeltje bijkomt :D
of 2 of 3... hahahha nee ik wil het wel beschaafd houden..

liefs
Manouk

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

Larissa

hey Coco

Gaaf joh dat je een buitenvoliere krijgt
We zijn hem hier nog aan het bouwen..maar ja door alle omstandigheden schiet het niet echt op zeg maar  :'(

Ik hoop wel dat hij staat voor september...anders moete de valken de winter maar in huis door brengen..

De eerste foto's zijn van de jongen van Chika en Spotje en de laatste zijn jongen van Pico en Joepy

@patty

lief he  ;D