9 mei 2025, 02:55:23

Grasparkiet

Gestart door Hermien, 13 november 2009, 10:05:16

« vorige - volgende »

Hermien

Hoi hoi,

Een goede vriendin van mij belde me met de vraag of ik kwekers ken die grasparkieten kweekt. Afgelopen zaterdag is haar grasje plotseling overleden en ze wil dólgraag een nieuw mannetje. 'k Heb haar beloofd hier even voor haar een oproepje te plaatsen, omdat ik zelf geen idéé heb waar ze dat anders zou moeten doen. Er zijn onder jullie vast wel mensen die kunnen helpen. Mijn vriendin woont, net als ik in Krimpen, zodat het fijn zou zijn wanneer er binnen deze regio iets te vinden valt. Kunnen jullie mij helpen?

Tanja

Hallo,

Ik kweek met grasparkietjes en heb kleintjes zitten alleen mogen die nog niet weg omdat ze nog maar een paar weken oud zijn, de eerste zullen over twee weken weg mogen.

Ik woon in De Lier een half uurtje bij jullie vandaan...

Hoor wel of je het iets vind..

Groeten Tanja

Hermien

13 november 2009, 13:26:59 #2 Last Edit: 13 november 2009, 13:32:29 by Hermien
Hé Tanja, ik zal het doorgeven. Mijn vriendin hoeft ook niet stel op sprong een kietje. Ik zal het aan haar doorgeven en dan hoor je het nog!

Thanx a lot!

:-*  :-*  :-*  :-*

Heb jij trouwens ook een website?

Tanja

Nee een website heb ik helaas niet..

Ben ook niet zo een grote kweker hoor, heb maar een paar koppletjes waar ik mee kweek.

Hermien

Tanja,

Mijn vriendin ziet er ineens van af....... ??? Van het kietje dus. Bedankt voor je snelle reactie.

Met een knuf van mijn 'Vliegtuig'.

:-*  :-*  :-*  :-*