7 mei 2025, 05:23:38

Tailey

Gestart door DeesDoos, 18 december 2003, 15:35:44

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Dees,

Tailey ziet er heel goed uit op de foto's hij is inderdaad aardig gegroeid :-)
Ik heb hier het oudere broertje of zusje an Tailey zitten en die had helemaal geen kuif meer nu het plukken maar die is nu ook aardig teruggegroeid gelukkig en hij laat zich nu niet meer pikken door zijn moeder gelukkig :-)
Het is in elk geval leuk om te zien dat het goed gaat met Tailey .

Groetjes, Paul

DeesDoos

Hai allemaal,

ik ben nu samen met tailey aan het logeren in meerkerk, bij kennisen... vanmorgen werd ik wakker gemaakt, nou ja vanmorgen, om half 1, en hoorde jet steeds fluiten en taileys naam roepen... tailey deed haar na!!! ben helemaal trots. ken ik nu zeggen dat ik een mannetje heb of nog niet? hij heeft het 2 keer het goed na gefloten en heeft het een hoop keer geprobeert niet zoals ie het die 2 keer gedaan heeft maar toch hoorde je wel wat jet de hele ochtend had lopen/zitten fluiten... ;D ben helemaal trots  ;D ik ga toch ook maar proberen duintjes te fluiten want dan kan ik hem meer leren :) tailey heeft na ruim 3 uur in de auto gezeten in de kooi gezeten terwijl ie thuis nooit in de kooi zit, voelde me gisteren wel wat schuldig maar hij is nu druk aan het trosgierst eten en zat net ook met z'n speeltjes te spelen dus denk dat ie niet echt boos op me is :) hij mag er dan ook wel een paar uur per dag uit hoor :) verders gaat het z'n gewone gangetje... hij is gezond eet en drinkt goed en zelf het appeltje heeft ie al wat van gegeten terwijl ie het bij mij thuis nog maar 1 keer heeft gehad :) tailey is 9 weken oud en fluit al ;D

groetjes Dees en tailey

Paul

Hoi Dees,

Ik denk wel dat je aan kan nemen dat Tailey een mannetje is zeker als ie meerdere dingen na gaat doen en zo snel al.
Je kan hem zeker meer dingen leren dat is heel erg leuk.
Vooral in korte melodietjes zijn ze een ster om dat te immiteren.
Hier fluiten sommige jongen ook al heel snel andere valkjes na en dan is het altijd een mannetje die dat doet hier.
Maar echt heel leuk dat ie nu al gaat fluiten dat beloofd nog wat  :D

Groetjes, Paul