3 mei 2025, 17:22:58

vraagje

Gestart door Kimm, 22 oktober 2009, 13:38:49

« vorige - volgende »

Kimm

hoi,

eerder als ik mijn fotokaart in mijn printer deed, dan kreeg ik op mijn beeldscherm een klein programma'tje van windows met daarin de optie van: afbeeldingen kopieren naar pc.
dat was erg makkelijk, maar nu staat die optie er niet meer bij. wie kan mij helpen om dit terug te krijgen?
ik vind het nu zo'n gedoe nl.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Ga je proberen te helpen Kimm ;)..

Je gaat naar configuratiescherm/ automatisch afspelen daar kan je bij afbeeldingen aanvinken hoe jij het wilt.. ;D..

Kimm

hoi sylvia,

dank je wel meid, maar dat kan ik niet vinden bij het configuratiescherm  ???

liefs kim

amazingleeuwtje

Welk systeem draai jij Kimm?

Kimm

amazingleeuwtje

Oke, ga dan eens naar mijn computer klik met rechts op je fotokaart
dan op eigenschappen dan op automatisch afspelen..

Kimm

hoi sylvia,

ik zie wel dat jij snapt wat ik bedoel, maar helaas als ik naar mijn computer ga zie ik nergens mijn fotokaart staan of afbeeldingen of automatisch afspelen 

amazingleeuwtje

Dan ziet xp op dit moment jou fotokaart niet, is dit sinds kort het probleem?, Anders zou je even een systeemherstel kunnen doen, want bij mijn computer zou je fotokaart moeten staan nl.

Kimm

nou dat is eigenlijk sinds ik vso resizer had gedownload. toen was ie weg. nu heb ik die vso eraf gegooid.
maar die vso had ik er al een poos op zitten, dus ik kan systeemherstel gaan doen, alleen weet ik dan niet vanaf welke datum ik dat het beste kan doen?

amazingleeuwtje

Hmmm nee dan is het beter om geen systeemherstel te doen, probeer eens je peecee met je kaart erin opnieuw op te starten?

Zit jou kaart direct in je pc of via usb cardreader of een printer?

Kimm

mijn kaartje zit in de printer

Kimm

ik zal je even laten zien wat er nog in dat mapje zit van dat programma;tje. niet veel zoals je ziet.

amazingleeuwtje

Kimm

HP vivera photosmart c4180

amazingleeuwtje

Als ik jou goed begrijp is nog niet alles weg van dat progamma'tje?

Denk dat dit juist nu een conflict geeft,  staat dit progje ook nog in je software bij configuratiescherm? zo ja probeer daar te verwijderen, anders even naar C schijf progamfiles dan naar de map van dat progje en knal die weg ;)..