Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Nynke

Wat een opluchting dat hij weer 'veilig' beneden is :D
En laat die foto's maar komen....  ;)

ManjaV

Hey Renske,

Allereerst nog gefeliciteerd met de komst van Daantje :D
Hij is prachtig!

En ik heb je filmpje gezien...geweldig...die melodietjes van Tommy ;D Hij was duidelijk macho aan het doen tegen Daan!

Heel lief :D Geef ze allemaal een kusje van mij :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

hilde

ben benieuwd naar de foto's

groetjesssss

Dierenfreackske

Hoi,  fijn dat Daantje hem al zo goed voet, en Tommy zingt heel mooie melodietjes hoor, hihi! Leuk he ... foto's joepie, kijk er naar uit hoor! Grtjs. Ann

Creatura

Hier zijn dan wat foto's van Daan. Vind hem echt een lief hummeltje om te zien :-* Op de laatste foto zie je hoe Daan en Tommy gezellig (anderhalve meter uit mekaar ;D) in de kabelgoot zitten...

En nog een foto van Lotje in het zonnetje

De foto's zijn niet bijster spannend, maar het was ook nogal donker in de kamer (de zon-foto van Lotje is van een paar weken terug ;))....dus binnenkort meer en mooiere foto's ;D

Creatura

Daantje is zo'n lekker ventje.
Als ik fluit of iets roep, dan roept hij terug.
Zo schattig :)
Hij is gek op bieslook heb ik net gemerkt. En op eivoer met beestjes erin (IEEUUWW, BEESTJES!! ;D)
Moet vandaag en morgen werken, dus ik ga hem er maandag weer uitlaten. Een nieuwe kans voor meneertje om zijn vliegkunsten te oefenen ;)

ManjaV

Hoi Renske,

Wat een lieve foto's van Daan  :-* Hij is prachtig.
En leuk ook die foto van Daan en Tommy ;D
En Lotje staat er ook prachtig op :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

willianne

Hoi Renske,

Leuke foto's van Daan!!
Wat is hij mooi hé!!
Fijn dat het steeds een stapje vooruit gaat :D

Groetjes,

Willianne

hilde

mooie fotooooooossssss van daan maar ook van lotje en tommy ;)

*Manon*

Hoi hoi Renske,

Heb je IM gelezen, maar heb nog nie gereageerd  :-[
Maar ik vind het fijn te lezen en te zien dat Daan op zijn plek is en dat hij het zo gezellig heeft bij jullie en jij met hem erbij!!

Mooie foto's, leuk om mijn ventje weer even te zien... hij is erg  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Liefs Manon

Creatura

Zow, het ging een stuk beter vandaag met vliegen :)
Hij plakte nog wel aan het plafond, maar op het laatst maakte hij een keurige duikvlucht naar beneden op de kamervoliere, en toen stapte hij (ok, met wat eivoer) netjes op mijn hand.
Ik ben tevreden :D

*Manon*

Creatura

Creatura

Daan wordt steeds stoerder. Het vliegen ging super vandaag. Hij was een stuk bijdehanter dan een paar dagen terug.
Hij werd wel even flink achterna gezeten door Tommy :-\ Tommy begon hem ineens aan te vallen, en in het begin bleef Daan gewoon zitten en keek hem zo aan van; Ja, wat moet je? ::)
Maar helaas vluchtte hij op een gegeven moment wel weg, dus Tommy had zijn zin....
Maar even later was Daan alweer terug, en hij sprong gewoon uit zichzelf op mijn schouder ;D Maar helaas joeg Tommy hem binnen een seconde weer weg ::)
Nou ja, Daan is duidelijk een erg beheerst valkje. Hij zat op een gegeven moment met zijn nageltje vast aan een touwtje (ja, stom dat dat touwtje daar lag, maar goed), en hij ging heel beheerst draadje voor draadje dat touwtje van zijn teentjes af trekken ;D Ik was echt onder de indruk; zo'n jong ding, en al zo slim in zijn gedrag! :D
Na ongeveer anderhalf uur vond Daan het wel goed en ging hij helemaal uit zichzelf terug zijn kooi in!! ;D Nou, is dat stoer of niet?
Ja, ik ben onder de indruk van dit kleine pluizige kereltje :)

Foto's volgen later op de dag nog ;D

Creatura

Kijk toch eens wat een lekker ding ik gefotografeerd heb vandaag ;D

En nog wat fotootjes van twee andere lekkere dingen ;)

Lotje die heel stoer lelijk doet naar Tommy ;D

Mooie dame :)

En Tommy op z'n kop ;)