Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Creatura

Thnx thnx again vvoor allemaal. Ik zit nu nog op mijn werk. Ben pas thuis om kwart voor twaalf :-X, en dan kan ik de fotootjes gaan uploaden. Nog ff geduld dus. ;)

Ik kreeg vanavond een mailtje van een vrouw uit Arnhem die haar bontgeparelde geelwangpopje aanbood ter herplaatsing. Een pop van 2,5 jaar oud. Dat lijkt mij wel vet, vooral ook omdat het een geelwangetje is:)
Heb teruggemaild met wat vraagjes, en ik hoop snel bericht te krijgen.

Als ik dit popje zou nemen zou ik van Manon een kereltje nemen (dus ja, idd Sally; ik neem een babietje van Tibeau en Tara ;D), maar als ik dit popje niet neem wordt het alsnog een meisje van Manon :)

Tot vanavond maar 8)

*Manon*

Zoals ik je al zei... als je er een goed gevoel bij hebt, zou ik echt voor het geparelde geelwang popje gaan... super mooie mutatie... staat ook nog op mijn verlanglijstje!!

Spannend dus voor je, wat duurt wachten dan lang hé  ;)

Groetjes!!

Marian

Zou gaaf zijn, een geelwang popje :D
Enne .. heb je de tijd in de gaten?? .. :P Nu 23.54 uur  ;D ;)

Groetjes, Marian

Creatura

LOL, ben je een beetje ongeduldig Marian? :P
Het is wat later geworden dan gepland, maar beter laat dan nooit.
De mevrouw van het geelwang popje heeft nog niet teruggemaild, maar ja, niet iedereen is zo'n computernerd als wij allemaal natuurlijk ;D ::)

Hier zijn de foto's. Bij nader inzien zijn ze toch niet zo fantastisch als ik dacht. Mijn vriend wees me op het feit dat bij bijna alle foto's de staart eraf is gehakt als het ware. Inderdaad heeft hij gelijk. DAn wil ik ze dichtbij op de foto hebben en hou ik ze om de een of andere reden laag in de foto, en dan zie je de staart niet.
Nou ja, kijk zelf maar;)

Deze is onscherp, maar het is zo grappig dat je Tommy hier ziet "flirten" met Lotje :P

Haha, ik vind het er altijd zo stom uitzien als Tommy macho doet. Zo'n lange giraffenek krijgt hij dan, en zo'n platte kop... ::) :P

Deze zou leuk zijn geweest, als ie niet onscherp zou zijn :(

Klein prinsesje op de grote rieten stoel :-*

Hier vind ik hem best wel een mooi manneke :)

Zow, dat waren ze ;D

Anja

Ondanks de "afgehakte" staarten vind ik je foto's erg mooi.

Heerlijk om te zien dat Tommy zich zo uitslooft.

Liefs,

Anja

*Manon*

superleuke foto's Renske  ;D ;D
En wat zijn die mannen leuk he als ze zich zo uitsloven...  :D
Zijn Lotje en Tommy nu een stelletje of dat toch niet?

Groetjes Manon

Creatura

Hoi Anja,

Dankjewel! Het is inderdaad erg leuk als Tommy macho doet :) Soms doet hij het ook als hij op mijn schouder zit, da's erg komisch:p Het enige is dat hij dan altijd wel een paar keer baldadig in mijn wang gaat bijten. Zo'n schijnaanval zeg maar:p Ik negeer het maar want echt pijn doet het niet.

Hoi Manon,

Nee, ze zijn verre van een koppeltje te
noemen, haha! Tommy pikt Lotje altijd overal weg en van kroelen en lief doen naar mekaar hebben ze nog nooit gehoord:p
Daarom lijken een nieuw mannetje en vrouwtje me wel een goed idee. Wat vers bloed in de groep, haha.

Trouwens, de mevr van het popje heeft
nog niet gemaild:(

*Manon*

Citaat van: Creatura op 16 december 2009, 15:27:01

Daarom lijken een nieuw mannetje en vrouwtje me wel een goed idee. Wat vers bloed in de groep, haha.

Trouwens, de mevr van het popje heeft
nog niet gemaild:(

Hoi hoi,

Ja inderdaad is dat dan wel leuk als er vers bloed in huis kwam hihi...
Ik zet hier altijd een koppeltje apart... zoals met Jipp en Jindi... Jindi kocht ik van Marlies en ondertussen was het nestje waar Jipp in zat, bezig groot te worden, toen Jipp zelfstandig was, heb ik hem direct bij Jindi in de kooi gedaan... nu zijn ze een koppeltje..  ;D ze vinden elkaar heel lief...

Balen zeg dat ie mevrouw nog nie gemaild heeft... komt hopelijk nog!

Groetjes Manon

Creatura

De mevrouw van het popje heeft gemaild :D

Het popje heet Sunny, en dit is ze:

Vind haar eigenlijk best wel op Lotje lijken qua uitstraling.

De eigenaresse zegt dat ze haar weg doet omdat ze haar minder aandacht kan geven. Ze zat eerst bij een andere pop in de kooi, maar daar werd ze nooit maatjes mee en toen heeft deze mevrouw de andere pop weggedaan.
Nu zit Sunny nog met een wildkleurmannetje in de kooi, maar hoe het daarmee gaat stond niet in de email.

Tja.....

Het is wel echt een geelwangetje toch?

Verder zegt ze dat Sunny niet altijd op je vinger stapt, maar wel bij je komt zitten en gekroeld wil worden.

O ja, ze vraagt er 45 euro voor. Voor een geelwang is dat niet duur toch?

xx

amazingleeuwtje

Ze is mooi :-*

Je hebt ook nog zoiets als haat/liefde verhouding ;)..

Zo op de foto is het een geelwangetje inderdaad en nee niet duur 45 euro...

Wanneer mag je der gaan halen?

Creatura

Hoi Sylvia,

Ik heb nog niet absoluut " ja"  gezegd, maar dat ga ik wel doen denk ik ja ;)
Ik zou haar dan pas na oud en nieuw ophalen. Ik vind dat zelf een fijner idee i.v.m. het vuurwerk enzo. Extra stress, van en een nieuw huis en vuurwerk lijkt me niet zo bevorderlijk. Misschien stel ik me wel aan, dat kan ook :P Aan de andere kant vind ik het voor mezelf ook fijner om het na de feestdagen pas te doen, omdat dat toch een beetje een hectische tijd is.

groetjes Renske

amazingleeuwtje

Gewoon doen wat voor jou goed voelt..

Weet zeker dat ze bij jou het super gaat krijgen ;)

Anja

Hoi hoi,

Mooi popje is ze. En inderdaad niet duur.

Als je er voor gaat zou ik persoonlijk niet wachten tot na oud en nieuw. Valkjes binnen hebben meestal niet zo'n last van het vuurwerk buiten.

Liefs,

Anja

Creatura

16 december 2009, 17:34:14 #103 Last Edit: 16 december 2009, 17:35:49 by Creatura

Thnx Sylvia :D

Anja:
Tja, maar ik woon in een pand met een omliggend terrein, en sommige etterige pubers hebben de neiging om daar rond te hangen en dan erg vlakbij vuurwerk af te steken. Ik hoor nu al af en toe hele harde strijkerknallen, en die zijn dan nog aan de buitenkant van het terrein. Lotje en Tommy vinden dat niet bepaald leuk. Dus ik neem het zekere voor het onzekere, en de eigenaresse van Sunny vind het prima als ik haar pas na oud en nieuw ophaal :)
Maar kan me ook wel voorstellen dat jij het tegenovergestelde zou doen hoor Anja :)

amazingleeuwtje

Wat dat betreft is het vuurwerk niet meer wat het vroeger was :censuur.. Soms zijn het complete bommen die ze afsteken :censuur :censuur...  Moet zeggen hier in Moordrecht valt het reuze mee gelukkig.. Zelfs onze honden hebben geen last van het vuurwerk ben ik wel erg blij om ;D

Ze zit daar ook nog goed, dus wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat je dan wacht..