12 mei 2025, 11:58:37

Vraagje

Gestart door liesje, 11 oktober 2009, 21:12:15

« vorige - volgende »

liesje

Hallo iedereen,ik ben nieuw hier en wou even een vraagje stellen.We hebben  een valkje ,een mannetje en hij vertoond de laatste tijd broed gedrag en is som lichtjes agressief.Ik had er aan gedacht om er een popje bij te zetten,maar ons valkje is al een beetje handtam,en ik weet dus niet of hij handtam zal blijven en zal het popje handtam kunnen worden? :)

Kimm

hoi,

als je er een valkje bij neemt, dan blijf je ook gewoon aandacht geven aan het mannetje zoals je nu doet. dan blijft hij ook tam. gaat heel goed hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

liesje

Dank je wel voor je reactie :) We zijn echt niet van plan om te kweken dus we zouden er graag een mannetje bijzetten,heb al gelezen dat dat ook geen problemen mag geven?En wat gebeurt er dan met het broed gedrag?Blijven ze dat constant hebben? ::)

smiley

Hallo Liesje

Het kan heel goed hoor !! 2 mannen worden meestal ook de beste vriendjes.vooral als ze beide nog jong zijn .
Het broedse gedrag gaat ook weer over hoor !!!
Als hij bv. naar je bijt blaas hem dan zachtjes in het gezicht alsof je een kaars uitblaast  ,of zet hem bij je vandaan en zeg daarbij foei of nee mag niet !!
ik heb hier 3 mannen en 5 poppen en ze zijn allemaal tam gebleven .
Zolang je ze allebei genoeg aandacht geeft zal het allemaal goed verlopen .
en hebben jullie beide er een leuk vriendje bij !!!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht