|
|
Jan007
Valkparkiet eitje

|
en eindelijk heb ik hem er vandaag uitgelaten. toen die eruit kwam was die nieuwsgierig en keek om zich heen. ik heb hem wat zaadjes gegeven en hij at ze uit mijn hand. toen ging ik met me hand onder zijn borstje maar dat lukte niet en hij wou een beetje naar hand grijpen maar daarna speelde die ermee. toen het opstappen op die manier niet lukte schoof ik me hand onder zijn voeten en hij kwam om me hand zitten  hij vloog niet weg hij bleef rustig zitten,maar in de kooit is die niet echt zo tam(ongeveer) als erbuiten, maar we gaan het elke dag zo'n 20 à 30 minuten doen na zo'n 20 minuten heb ik hem vanaf me hand in de kooi gezet. Heeft iemand een tip voor de uitwerpselen want die blijven op het tapijt kleven.
mvg.Jan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan007
Valkparkiet eitje

|
hey ben er weer  zoals ik had gezegd laat ik speedy er elke dag eventjes uit maar ik heb een vraag als ze uit de kooi is en ik zeg haar op me hand dan piept ze wel eens maar dan echt piepen en geen andere geluidje wat zou dat kunnen betekenen ik mag hem/haar al aaien en kroelen dus ze is al aardig tam en erg bedankt heeft trouwens iemand enig idee of het een jong of meisje is.  mvg.Jan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan007
Valkparkiet eitje

|
srry ik kon geen goeie foto nemen maar ik heb nog een vraagje ze nagels die zijn heel erg lang en scherp wat kan ik hier aandoen?  en het gat heel erg goed met speedy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|