☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
leggen valkparkieten eieren? Daar ben ik benieuwd naar , omdat valkjes best oud kunnen worden. Was ik benieuwd tot hoe oud ze nestjes kunnen blijven groot brengen. Iemand ervaring hierin?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ik heb hier een valkje uit 2000, en die heeft dit jaar gewoon weer 3 x 2 eitjes gelegd. Ik heb wel besloten om haar uit te sluiten tijdens de kweek. ( mag nooit meer eitjes uitbroeden) Zij doet niks, en de mannetjes doen al het werk ( het stel bestaat uit een trio) De mannetjes zijn dus na de kweek helemaal uitgeput  Groetjes Saar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Jha 9 jaar da's al een mooie leeftijd he? Zijn er mss nog oudere valkjes hier op het forum?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overseer
Puber valkje

|
Ik heb hier een pop met een rode ring zitten en als het goed is komt ze dus uit 1996.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overseer
Puber valkje

|
Maar we hebben haar al voor 2006;) dan is het toch wel het juiste jaartal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overseer
Puber valkje

|
ik weet het ook niet zeker maar volgens mij heb ik dat een keer gezien maar een beetje offtopic volgens mij was de vraag tot hoe oud je met een valkje kon kweken toch:P?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hahaha ja geeft niks hoor ik lees hier nu pas weer. Maar we zullen het van het voorjaar wel zien toch? Ze moeten in ieder niks dus we zien het wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|