27 april 2024, 23:12:52

boos en verdrietig..

Gestart door amazingleeuwtje, 13 september 2009, 17:40:45

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

13 september 2009, 17:40:45 Last Edit: 15 september 2009, 19:37:16 by sylvia59
Weet niet eens waarom ik dit schrijf ben zooooo verdrietig en boos.. Nicky de pa van mijn donsjes is ontsnapt..  :censuur ding waar de bakjes in zitten is op de een op andere wijze niet goed gesloten.. Voel me zoooo schuldig!!!!!!!

Caroline

S h i t!!!!

Wat balen ....  :'(

Hopelijk is de drang naar zijn poppetje en kindertjes groot genoeg om terug te komen.

Ik duim voor jullie.

Knuffel!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Was al met Lizzy in een klein kooitje naar buiten gegaan, gaat die muts niet roepen... Staat veel wind en precies de verkeerde kant op, weet in welke boom hij zit, maak me zorgen om de kleintjes Lizzy en Nicky, wat een toestand ben nog nooit een diertje kwijt geraakt :'( :'( :'( :'(..

amazingleeuwtje

Hij komt net weer over de tuin heen vliegen, mijn kereltje zoekt zijn kids en meisie, zit nu in de boom van de buren, ik heb de sluis open gezet... ohhhhhhhhhhh ik heb het niet meer...

Caroline

Mijn duimen draaien overuren voor je ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Sylvia,

Och, wat erg en wat een vreselijke pech dat hij 'heeft kunnen ontsnappen  :'(  :'(

Mijn duimen draaien ook en ik hoop heel erg dat hij naar de sluis vliegt en terug naar zijn meisje en kindjes zal komen.

Wat een drama dit  :'(

Heel erg veel sterkte.

Groetjes, Karin  :-*

Anke

Hoi,
En??????? waar is hij nu?????
Ik duim mee hoor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

amazingleeuwtje

Hoi hoi,

Lief zijn jullie, Nicky is nu 2 keer overgevlogen allemaal reageren ze op zijn roep, hij vliegt  rondjes steeds denk ik  tot hij durf of weet waar hij moet landen hier..

Het is verdorrie mijn schuld hij ging opzoek naar zijn kindjes die waren wij aan het verschonen en Eddie voeren...

Oooooohhhh wat een rund ben ik zeg!!!!

We hoorde hem net weer, ik ga nu weer op het fietsie roepen naar hem...

Kimm

och wat een toestand :'(  :'(
ik duim ook hard mee hier en ik hoop op wat geluk!!
sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Begint hier al te schemeren, denk niet dat Nicky nog over komt vliegen, dit gaat een lange akelige nacht worden voor hem en voor ons :'( :'(...

Lizzy was net druk aan het voeren, die snapt er natuurlijk niks van... :-\..
Lekker bazinnetje ben ik grrrrrrrrrrrrrrrr...

Kaatje

Hoi Sylvia,

Het begint inderdaad al schemerig te worden, nog hooguit een half uur en het is donker  :-\ Is Nicky nog wel in de buurt, hopelijk blijft hij vannacht dicht in de buurt en hangt hij morgen aan de volierè.

Het blijft altijd heel erg droevig en uiteraard hoop ik dat alles goed komt. Jezelf dingen verwijten schiet niet op meid, het zijn gewoon net kleine kinderen die je goed in de gaten moet houden  ::)

Bah, elke keer als ik dit soort berichten lees krijg ik kippenvel.

Nogmaals heel veel sterkte en geluk gewenst.

Groetjes, Karin

amazingleeuwtje

Hoi Karin,

Ja hij is nog in de buurt, hoop dat hij een veilig plekje heeft gevonden om te slapen.. Ik neem een flinke neut en ga proberen te slapen, met het eerste daglicht loop ik buiten...

Jullie zijn de eerste die wat horen te hoe en wat morgen...

Slaap lekker....

Caroline

Hoop blijven houden hoor en morgen overal flyers ophangen, dierenarten, dierenwinkel, regionale blaadjes informeren dat jouw Nicky weggevlogen is.

Hier op de site kan je hem nog bij vermist/gevonden opgeven en daar staan ook nog meerdere adressen waar je hem kunt opgeven.

Laat desnoods een lamp branden in de sluis, laat die vannacht open staan met eten en drink en hang er een schommel of iets in waarop hij kan gaan zitten, je weet immers noot.

Ik blijven duimen voor je, hopelijk kun je een beetje slapen.

Maak jezelf geen verwijten, een ongelukje zit in een klein hoekje.  :-\ :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Sylvia,

Mijn duimen draaien nog steeds hoor meid en zoals Caroline ook zegt, we houden allemaal de moed er in.

Ik zit er sinds ik wakker ben heel de tijd aan te denken, ik hoop zo dat hij nog steeds op dezelfde plek zit als gisteren en hij vandaag weer bij jullie terug is.

Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, over twee uur wordt het weer licht en zou zo met je mee willen zoeken.

Dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

amazingleeuwtje

Hoi Karin,

Ik heb zoooo slecht geslapen, hoorde in mijn slaap steeds Nicky roepen, zit hier met tranen in mijn ogen.. Net de doggies uitgelaten nog niks van Nicky gehoord of gezien, ga zo richting een park hier en daar  roepen en fluiten...

Liefs Sylvia