12 mei 2025, 12:25:05

luchtreiniger voor vogelstof

Gestart door cora, 5 december 2003, 19:13:05

« vorige - volgende »

Khiru

komen deze luchtreinigers ook in kleinere modellen voor, de foto's boven lijken meer op een halve industriele machine  ;).  Ik heb eens gaan horen in de dierenwinkel bij mij thuis maar daar hadden ze er nog nooit van gehoord  :-/

grts Bart

Peter

Citaatkomen deze luchtreinigers ook in kleinere modellen voor, de foto's boven lijken meer op een halve industriele machine  ;).  Ik heb eens gaan horen in de dierenwinkel bij mij thuis maar daar hadden ze er nog nooit van gehoord  :-/

grts Bart
Hoi Bart,

Het filter systeem in de schuur is idd wat groot voor 1 of meerdere valkjes, maar vanaf een valk of 15 is tie toch erg makkelijk door het grote vermogen :)

Maar we hebben er nog 1tje voor in huis die altijd aan staat. Deze is wel iets aangepast, het eerste filter heb ik weggehaalt (dat was een zwart filter waardoor je er niet in kon kijken.) zodat het filter harder aan zuigt.

Het werkt erg goed want je ziet stof er nu op en in zitten.  

Je kunt deze gewoon in een elektronica zaak kopen of witgoed zaak. Ook staan ze wel veel op marktplaats.

Groetjes,
Peter

Irene

Wauw wat een mooie hebben jullie! Waar hebben juliie het idee opgedaan ::)? Die van ons heeft een filter, die je wel eens inde zoveel tijd moet uitwapperen en zo'n ionisatiedinges : ???.
Ben er echt super blij mee, die van ons is wit en heeft de hoogte van ong 50??????????? cm. (ben heeel slecht in maten, hhaha)
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes