9 augustus 2025, 23:43:11

Tazz

Gestart door Lique, 7 december 2003, 22:41:29

« vorige - volgende »

Lique

Helaas gaat het niet op, om Tazz te komen brengen.
Dit door een erg nare ervaring.
Het is voor ons ook zeker anderhalf uur rijden. :(
Jammer

Lique

CitaatTazz woont in zwolle, je zult dus moeten rijden lique  ;D

groetjes Dees
Hoi Dees,

Helaas, dat gaat niet op. Hiermee zijn we al een keer van een koude kermis thuisgekomen, dus zullen we dit niet meer doen.
En Tazz heeft mij ongeveer 20 euro gekost. Maar dat geld hoef ik er zeker niet voor terug te hebben. Dus lijd eigenlijk wel 20 euro verlies.
Maar om Tazz zelf hoef ik totaal niet te verdienen, ik wil alleen dat hij een goed thuis krijgt.

Groetjes Lique

ps, maar we hebben nóg iemand die er belang bij heeft.....

Lique

Hoi allemaal,

Na een aantal reacties hebben we een thuis voor Tazz kunnen vinden.
De ouders van Theetje willen hem dolgraag opvangen.
Zaterdagmorgen wordt hij opgehaald, en we hopen, dat hij het enorm naar zijn zin krijgt.

Iedereen enorm bedankt voor de interesse en medeleven.
 :-* :-*
groetjes Lique

DeesDoos

CitaatHoi allemaal,

Na een aantal reacties hebben we een thuis voor Tazz kunnen vinden.
De ouders van Theetje willen hem dolgraag opvangen.
Zaterdagmorgen wordt hij opgehaald, en we hopen, dat hij het enorm naar zijn zin krijgt.

Iedereen enorm bedankt voor de interesse en medeleven.
 :-* :-*
groetjes Lique

hoi angelique en peter,

wat fijn dat jullie een goed thuis hebben gevonden voor tazz. ik had er over zitten praten tijden het eten vanavond en me ouders hadden gezegd dat als je echt geen ander goed thuis kon vinden dat ik hem wel mocht hebben maar dat we dan alleen zitten met het halen (wat dan een weekje zou duren) maar ben heel erg blij dat je een goed thuis heb gevonden voor tazz en hopen dat ie het naar z'n zin zal hebben daar!

groetjes Dees

Theetje

Hoi allemaal,

Zoals jullie gelezen hebben, hebben mijn ouders besloten om Tazz een liefdevol huis te geven.

Zoals gezegd gaan we hem zaterdagochtend ophalen. Morgen nog even boodschapjes doen zodat alles in huis is voor de kleine.

En ja hoor al weer iemand besmet met het valkenvirus. Ze kijken er al echt naar uit.

Jullie horen uiteraard hoe het verder met hem gaat.

Groetjes

Theetje

Suzanne

Fijn zeg dat Tazz een goed tehuis krijgt. Leuk voor je ouders Theetje  ;D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Kolkkie

Wat fijn dat Tazz een fijn thuis krijgt. Dat heeft hij zekers verdient.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

tommy

hoi Tazz jammer dat je niet bij ons komt wonen :'(.Maar wat goed dat je een ander nieuw thuis hebt zeg :). Ik ben blij te horen dat je een plekkie voor je zelf hebt gevonden. Heel veel liefs en groeten van Pino en de rest van de vogelbende :-*.

Fiona

Wat fijn, te lezen dat Tazz een goed tehuis krijgt !
Ouders van Theetje: veel plezier met hem!!

pona

Heel veel plezier met Tezz. Paps en Mams van Thea. Zal wel lukken denk ik. Een beter huis had ie denk ik niet kunnen vinden. Veel plezier ermee en een goede reis zaterdag.

groetjes Ilona
grtjs Ilona

Stijn dc

hoi

fijn dat tazz een nieuwe thuis heeft gevonden, hopelijk gaat ie het heel fijn naar zen zin hebben bij de ouders van theetje. veel succes tazz :-*

Lique

Hoi allemaal,

Vanmorgen is Tazz opgehaald door Theetje en haar ouders.
Tazzy gaat heel goed terecht komen daar.
Het zijn hele leuke mensen.

Veel plezier Tazzy.
Kus ex vrouwtje :-* :-*

TheaCees

Hallo Ex Vrouwtje,

Hier een berichtje van Tazz. Ik ben goed aangekomen in mijn nieuwe huisje en heb een mooie kooi gekregen. Ik heb al rondje door de kooi geklomen om alles te onderzoeken, maar ik ben nu moe door alle indrukken. Dus na een poetsbeurtje ga ik denk ik maar even pitten. Vanavond moet ik wel wakker zijn, want als ik wakker ben mag ik nog even bij mijn nieuwe baasjes kroelen.

Ik denk dat ik het hier prima naar mijn zin zal hebben!

Groetjes aan Lique Peter en mijn vriendjes die nog allemaal daar zitten.

Liefs

Tazz.

PS Het baasje gaat snel een foto maken van mij in mijn nieuwe kooi. Ik zal zorgen dat ie het hier ook neerzet.

Speedy

Hoi Thea en Cees,

Gefeliciteerd met Tazz, dat jullie heel veel mogen genieten van dit valkparkietje, die zeker de nodige liefde zal krijgen van jullie.

Groetjes,
  Trudie

Peter

Hoi,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn overgekomen!

Veel plezier met Tazz.

Groetjes,
Peter