5 mei 2025, 21:02:47

Tazz

Gestart door Lique, 7 december 2003, 22:41:29

« vorige - volgende »

Lique

7 december 2003, 22:41:29 Last Edit: 9 december 2003, 20:16:38 by Angelique

Lique

Is er helemaal niemand die tazz aanspreekt?
 :-/ :-/

Groetjes Lique

Kolkkie

9 december 2003, 22:01:46 #2 Last Edit: 9 december 2003, 22:02:21 by kolkkie
Hoi Lique,

Ik zou Tazz best wel willen opvangen, alleen zit ik dan met een ruimtegebrek.
Ik zou echt niet weten waar ik Tazz neer moet zetten.

Als ik de ruimte had, had ik Tazz zo opgevangen, maar die ruimte is er dus helaas niet.
Hij ziet er toch erg lief uit.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

hoi,

natuurlijk zou ik tazz willen als ie die handicap niet had, want er mogen van mijn moeder geen vogels binnen, en als ik hem dan in de voliere meot zetten, lijd ie ook maar een zielig leventje, niet? dan vind ik dat ie beter bij jouw moet blijven dan bij mij in de voliere op de grond te zitten.

SDC

DeesDoos

hoi lique

ik zou tazz graag willen hebben, maar moet eerst kijken hoe het met tailey gaat van me ouders.. >:( anders had ik hem graag komen ophalen maar misschien dat als me ouders tailey hebben gezien ze er anders over denken... hoop het maar.. zodra ik het mag zal ik vragen of je tazz nog hebt zitten want dit is zielig.. waarom moet ie eigelijk weg? (uit nieuschierigheid)

groetjes Dees

Fiona

Hoi Lique, hij ziet er wel mooi uit hoor!
Hier ook ruimtegebrek, 1 kooi met straks 2 vogeltjes. Meer kan ik er echt niet binnen houden.
Maar ik hoop op een goed onderkomen voor hem,
 bij jullie ook geen plaats begrijp ik?

Lique

CitaatHoi Lique,

Ik zou Tazz best wel willen opvangen, alleen zit ik dan met een ruimtegebrek.
Ik zou echt niet weten waar ik Tazz neer moet zetten.

Als ik de ruimte had, had ik Tazz zo opgevangen, maar die ruimte is er dus helaas niet.
Hij ziet er toch erg lief uit.

Groetjes,

Mariska
Hoi Mariska,

Ja, opvang is voor hem niet zo makkelijk. Ook omdat je hem niet zomaar bij een ander neer kan zetten.
Hij heeft ook een klein kooitje nodig. Want hij zat in een kamervoliere, maar klom wel goed omhoog, maar vliel ook erg hard naar beneden.

groetjes lique

Lique

Citaathoi,

natuurlijk zou ik tazz willen als ie die handicap niet had, want er mogen van mijn moeder geen vogels binnen, en als ik hem dan in de voliere meot zetten, lijd ie ook maar een zielig leventje, niet? dan vind ik dat ie beter bij jouw moet blijven dan bij mij in de voliere op de grond te zitten.

SDC
Hoi Stijn,
Nee, voor jou is het ook niet wat, om hem in huis te nemen.
Voor mij ook niet, want dan moet er nóg een kooi bijkomen, en waar moet die kooi staaan, en dan heb ik al weer 14 valken in de kamer.
Bij mij in de voliere is ook geen optie, want dan moet ik het binnenhok helemaal naar hem aanpassen.
Hij kan zich niet redden met eten en drinken, want dat hebben wij allemaal hoog staan, en niet in het lage gedeelte.
Hij zou verhongeren, en dat verdient hij totaal niet. Ik wil dat hij een goed leven krijgt.

groetjes lique

Lique

Citaathoi lique

ik zou tazz graag willen hebben, maar moet eerst kijken hoe het met tailey gaat van me ouders.. >:( anders had ik hem graag komen ophalen maar misschien dat als me ouders tailey hebben gezien ze er anders over denken... hoop het maar.. zodra ik het mag zal ik vragen of je tazz nog hebt zitten want dit is zielig.. waarom moet ie eigelijk weg? (uit nieuschierigheid)

groetjes Dees
hoi dees.
tazz moet weg, omdat ik er totaal geen plaats voor heb, lees bericht aan stijn.
Daarom zat hij ook bij Maaike, maar daar gaat het helaas ook niet goed, in de kamervoliere.

groetjes lique

Lique

CitaatHoi Lique, hij ziet er wel mooi uit hoor!
Hier ook ruimtegebrek, 1 kooi met straks 2 vogeltjes. Meer kan ik er echt niet binnen houden.
Maar ik hoop op een goed onderkomen voor hem,
 bij jullie ook geen plaats begrijp ik?
Hoi Fiona,

Nee, dat is ook heel begrijpelijk, dat het bij jou ook niet zal lukken. Hopelijk is er iemand waarbij hij wel op zijn plek zou zijn.

groetjes Lique

ps, morgen ga ik hem halen

Nes

Ach wat een arm vogeltje....  :( Als ik niet al drie van die echte doerakken had... Hij zou het onderspit delven!
Ik hoop echt dat hij een liefdevolle thuis krijgt....

Liefs, Nes.

merel

hoi angelique en peter

Heb net jullie berichtje gelezen
Ik zou tazz graag willen opvangen als jullie nog geen nieuw tehuis voor hem hebben
Groetjes merel

Lique

Hoi Merel,

Ik weet zeker, dat het een heel slecht idee is.
Hoogstwaarschijnlijk is Tazz een mannetje, en aangezien Punky totaal niet met andere mannen overweg kan, lijkt het mij niet zo'n goed idee.
Ik denk dat hij het beste af is, als enige vogel, in een klein kooitje.

groetjes Lique

merel

Hoi
Als het een mannetje is is het geen goed idee nee daar heb je gelijk in.Oja mocht je gedacht hebben dat ik ze samen in de kooi zou doen ik was  dat niet van plan hoor
Ik hoop dat je en geschikt baasje kan vinden voor tazz
Mocht Tazz toch een meisje zijn dan huh mag je me altijd mailen.
groetjes merel

Speedy

Hoi Angelique,

Arme Tazz..... ja klinkt makkelijk om te zeggen, ik wil hem ook wel maaaaar.
Het is heel aandoenlijk dat kleine ukkie, maar ook ik zit helaas met ruimte voor een extra kooi.
Ja boven willen de meiden het heel graag, maar dat wil ik niet, omdat zo'n beestje dan eenzaam zit de gehele dag.
Ik hoop dan ook echt, dat er iemand komt die hem alleen wilt hebben....dus alle aandacht voor Tazz...dat verdiend ie.

Succes met vinden van een echte liefhebber.

Groetjes,
    Trudie