27 april 2024, 14:06:34

Rust in vrede Stella

Gestart door edwing, 3 september 2009, 23:05:31

« vorige - volgende »

edwing

Stella was mijn eerste valkje. Was super lief en kwam zonder problemen bij me zitten. Ze was pas 8/9 weken oud. Waarschijnlijk heb ik haar te vroeg meegekregen waardoor ze nog niet geheel zelfstandig kon eten. Doordat mij niet is verteld dat ze nog niet zelf kon eten, had ik ook niets in de gaten. Totdat ik haar ging wegen, ze woog veelste licht. Heb advies gekregen om pap te gaan geven. Vandaag begonnen en toen ik voor de 2e keer pap wilde geven, kreeg ze sterke stuiptrekkingen, ik ben zo snel mogelijk naar de kweker gegaan, die me vertelde dat er geen redding meer mogelijk was :'(. 03/09/2009 om half 3 is ze overleden. Nooit geweten dat je in zo'n korte tijd zoveel van zo'n beestje gaat houden. Ik zal haar heel erg missen :'(

Hermien

Wat ontzettend verdrietig.



Heb je nu een nieuw valkje gekregen van die kweker? Want die had toch beter moeten weten en het valkje pas mogen meegeven wanneer het echt zelfstandig kon eten......

                                   :'(    :'(   :'(       :'(

Kaatje

Ach gossie, dus toch een papvalkje meegekregen  :-\

Het verdriet is altijd zo groot omdat je je aan het valkje bent gaan hechten. Heel veel sterkte met het verlies van je meisje Stella.

Karin

edwing

@hermien:

Vanmorgen had de kweker me geholpen met pap geven zodat ik zelf ieder uur pap kon geven. Toen ze nog aan het lijden was wilde ik haar dit niet aan doen, dus ben snel naar de kweker gegaan en die zei dat het niet meer te redden was. Heb even afscheid genomen van het lieve beestje, en kreeg een nieuwe een broertje van Stella die volledig zelfstandig eet.
Bedankt voor je reactie
Groetjes Edwin

@Kaatje

Het verdriet is zeker groot, ik was gek op het beestje. Harstikke bedankt voor je reactie

Groetjes Edwin

Paauwtje

Sterkte met het verlies van Stella, ze is veel te jong heen gegaan.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Saar


Caroline

Sterkte ....

Rust zacht, lieve Stella.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ach arme stella :'(

heel veel sterkte...

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010