Roadrunnerguido stelt zich voor

Gestart door roadrunnerguido, 25 augustus 2009, 14:32:51

« vorige - volgende »

roadrunnerguido

Hallo ik ben Guido 29 jaar woonachtig in Belgisch Limburg en heb een parkieten verslaving, samen met mijn vriendin.
Momenteel hebben we 3 grasparkietjes in een kamer voliare en 1 is pas een weekje bij ons en die zit dan ook apart in de opvoedkooi  ;)

Ik ben ook lid van grasparkiet online en daar zag ik hier en daar valkparkieten verschijnen.
Na een donkergrijze met geelmasker valkparkiet gezien te hebben ben ik verkocht. Ik wil er ook een  :D
Een vriend van mij heeft 2 lutino's zitten en met de hand zijn grootgebracht en die zijn zo leuk om mee te spelen  ;D

Nu wil ik nog een maandje wachten omdat we dan een langweekend weg zijn en dan hebben we nog tijd om het laatste grasje goed tam te maken. Tevens moeten de andere 3 ook wat bijgeschaafd worden omdat ze een beetje schuw zijn geworden door het vangen voor medicijnen toe te dienen.

MVG Guido

Kimm

hoi guido,

welkom hier :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hannibal

Welkom, veel speelplezier met je toekomstige valken familie, ja dat toedienen van medicijnen, ik heb dat ook met een valkje moeten doen , en het heeft lang geduurd voordat ze weer de oude was met mij. ah well, het is soms nodig maar leuk is het niet.

Groetjes van Hannah en de 7 crackers 8)

roadrunnerguido

Thnx  ;D

Sinds zaterdag zijn we de trotse bezitters van 2 handtamme valkpakieten.
Een gele genaamd Barrabas (Bassie ;D) en een grijze genaamd Adriaan.
De gele heeft zijn naam gekregen van de kweker en door dat hij een grijze stoppelbaard heeft. ;D
Ze zijn nu 10 weken oud en wonen voorlopig met zn 2e in de kamervoliare. Later gaan daar 2 tamme grasparkieten bijzitten.

Kimm

haha leuke namen ;D
gefeliciteerd met de valkjes!!

groetjes kim

roadrunnerguido

Ik zal proberen om vanavond of morgen een paar foto's te maken en te plaatsen van de beestenboel.  ;)

roadrunnerguido

Gisteren zijn we weer aant knuffelen geweest met de valkjes en meteen foto's gemaakt natuurlijk ze zijn niet allemaal even scherp helaas.

De eerste dag van Barrabas

De eerste verkenning van Adriaan

De arm en schouder zijn al meteen favoriet

Steeds dichter en dichter bij elkaar.

Nog een beetje dichter.

Beetje spelen op het klimrek met een of andere rare stengel ;)

De eerste keer op de schommel

Op het stokkie

Samen met grasparkiet Blue onze grootste  ;D

Er hing iets in de lucht volgens mij???

Kimm

geweldige foto''s!! het ziet er gezellig uit hoor zo met zijn allen :D

groetjes kim

roadrunnerguido