3 mei 2025, 01:51:28

Tamara stelt zich voor!

Gestart door TamSter., 20 augustus 2009, 16:48:35

« vorige - volgende »

TamSter.

20 augustus 2009, 16:48:35 Last Edit: 20 augustus 2009, 16:56:56 by TamSter.
Even voorstellen!
Ik ben Tamara, geboren in 1994 dus nog maar 15 jaar. Mijn interesses liggen bij dieren, het is hier een hele dierentuin :P. Ik rijd al 11 jaar paard, en natuurlijk zit ik nog op school.

Sinds gisteren heb ik de valkparkiet van mijn oma overgenomen. Ze word de 22ste al 82 jaar, en aangezien ze nog meer parkieten heeft is het voor haar niet meer mogenlijk om voor hem(of haar) te zorgen.
Ik heb hem diesel genoemd omdat hij best wel stoer is haha. Ik heb geen idee hoe oud hij is, maar mijn oma gaat dat navragen aan de vorige eigenaar. Ik kan zijn ringetje namelijk niet echt ontcijferen.
Bij de oude eigenaar is diesel al tam gemaakt, mijn oma heeft daar helaas niet op ingespeeld, maar ik denk dat als hij hier gewend is, en hij mijn vertrouwen in mij heeft, hij het zo weer op pakt. Vanmiddag zat hij al op mijn hand in de kooi:).
Hij zit nu samen met onze 2 Bourke parkieten in de kooi, wat verassend goed gaat! Alleen hebben we vandaag de Bourke parkieten in de verkoop gezet, omdat mijn moeder er helaas geen interesse meer in heeft.

Diesel is dus de reden dat ik me hier heb aangemeld. Ik wil dat hij de beste verzorging krijgt en hier staat zoveel info, dat dat wel moet lukken!

De Foto van diesel is nogal donker, omdat op dat moment de lamellen dicht zaten vanwege de hitte. Sorry daarvoor.

xx.

Caroline

Zal ik je eens wat verklappen ....

Jouw stoere Diesel is een meisje.  8)

Mooi valkje hoor.

Heel veel plezier en info hier op het forum.

Groetjes van Caroline

PS. goed van je hoor, dat je om nog beter voor DIesel te zorgen hier informatie zoekt over de verzorging.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,