28 april 2024, 11:53:41

JOY EN FALCO BIJ VOGELHANDELAAR!!

Gestart door Sunny, 19 augustus 2009, 21:28:31

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Martha,
Ga je nog aangifte doen tegen deze :censuur?
Groetjes Saar :-*

Martha

Ja, ik ga het in ieder geval proberen...

Het feit dat ik mijn vogels echt vrijwillig heb afgegeven, zonder bedenktijd oid. zal waarschijnlijk niet in mijn voordeel werken maar niet geschoten is nog altijd mis!

Ik hoop dat dit in ieder geval weer een aantekening in zijn dossier opleverd....

Het gaat mij vooral om de manier waarop, hij liegt écht dat ie barst, ook niet een beetje maar hij liegt echt met zijn hele wezen!!!!
Ónvoorstelbaar!

En dat zit twee uren gezellig bij je op de bank te kletsen terwijl ie je ondertussen een oor aan naait, getverdemme!!!!!

:-X
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Sassie

Onvoorstelbaar  :'(
Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen voor jou en de andere gedupeerden  >:(

Kimm

hoi,

ga je verder nog wat ondernemen?

ik zou er dus alles aan doen om hem te vinden en mijn vogels.
ook zou ik vandaag nog een bericht sturen naar tros opgelicht.
echt ik zou er werkelijk alles aan doen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Lieve Martha,

Ik hoop dat je de kracht hebt om jou vogels terug te krijgen, als je hulp nodig hebt denk dat er zat hier zijn die jou met alle liefde wil helpen daar waar het mogelijk is....

Manouk


Sunny

Snik snik.. Weer een gedupeerde.. En dan het idee dat Falco daar was.. Zo dichtbij.. en toch zo ver weg..  :'(
En Joy is dus gewoon weggedaan... Die 2 waren onafscheidelijk.. Echt triest dit..

Martha

Vandaag weer niets van meneer H. gehoord...
Ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren...

Ik weet dat het compleet tegen de principes van een aantal leden ingaat, maar ik kan alleen nog maar aangifte doen.

Zoals eerder gezegd ben ik in verwachting en ik hád al geen energie meer (zover dat ik heb besloten mijn vogels weg te doen) en na het gestress van de afgelopen dagen is dat niet veel beter geworden...

Jullie gaan door het vuur voor jullie beestjes en ik had me een half jaar geleden ook niet bedacht dat ik dat niet zou kunnen, maar het houdt voor mij gewoon op nu.

Ik hoop echt dat jullie mij hier niet om veroordelen en denken dat ik mijn huisdieren maar "afdank" want dat was mijn bedoeling totaal niet... Het lúkte gewoon niet meer...
Mijn bedoeling was een huisje voor mijn lieverds te vinden en dat is door zo'n **kel compleet vernaggelt...

Ik vind het hartstikke fijn dat jullie me willen helpen, maar ik denk dat jullie het beste je energie aan Rachelle kunnen besteden, zij is tenslotte zoveel meer slachtoffer als mij...
Zij had nog "bedenktijd" omdat ze nog helemaal niet besloten had haar valkjes weg te doen terwijl ik al een paar maanden had nagedacht...

Het feit is dat Falco dus nog wel bij H. is, wat betekend dat er misschien nog hoop is!

Nogmaals, ik hoop echt dat jullie begrip op kunnen brengen voor mijn situatie, ik zit nu nog dus lekker met het ene schuldgevoel terwijl ik hoopte  van het andere schuldgevoel af te zijn..
En dat allemaal door zo'n liegend, bedriegend r*tjong....

Gr. Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Larissa

Hey Martha

Ik denk dat iedereen hier op het forum begrip heeft voor de omstandigheden waarom jij je valkjes weg moest doen
Niemand zal je daarom of daar over veroordelen

Het kl*te hier aan is dat je dacht dat ze een goed huisje zoude krijgen wat achter af gewoon niet waar is

Ik denk dat het iedereen hier op het forum had kunnen over komen ook gezien het aantal gedupeerde die er zijn
Ik denk daarnaast dat de meeste zo hard hun best doen om jou een stukje meer rust te geven zodat je weet dat als ze de valkjes tegen komen ze er alles aan zullen doen om ze een goed huisje te geven.......

Ik hoop dat je nu meer rust zult vinden na mijn woorden en dat je ondanks alles nog wel een beetje kunt genieten van je zwangerschap (ik hoop dat daar alles goed mee gaat )
Ik weet niet of dit zo de juiste woorden zijn maar begrijp me goed ik wil je niet kwetsen mocht er het een en ander aan de hand zijn

heel veel liefs en sterkte Larissa en haar bende van 5  :-* :-* :-*

Martha

Dankjewel Larissa,

Tuurlijk kwets je me niet, ook al had je wel een andere mening dan kwetste je me nog niet...
Ik vind het erg fijn dat je mij begrijpt, ik zou het ook snappen als je het niet kan begrijpen nml...

Met mijn zwangerschap gaat het goed, alleen de hormonen maken me erg emotioneel, ik raak erg snel opgefokt en ben erg snel en vaak moe...

Bedankt voor je begrip, het doet me goed....

Groetjes martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Manouk

niemand zal je hierop afrekenen martha...
ik snap goed dat met alles wat je aan je hoofd hebt en je krijgt dit er ook nog bij, gewoon dit er niet echt bij kan hebben..

ik wens je veel sterkte en ondanks alles veel plezier met je zwangerschap

groeten
Manouk

Sunny

Martha, ook ik wens je succes..

Ergens ben ik blij dat Falco nog bij Eric is.. Is hij tenminste niet ergens gedumpt.. Maar wil me kuiken nog steeds terug..  :'(

Larissa

Hey Martha

Ik weet hoe uitputtende en vermoeiend een zwangerschap kan zijn...
en ook dat je er onwijs emotioneel van wordt.....

Daarom nogmaals...geniet er van

@Sunny

Ik geloof dat iedereen op de uitkijk ligt en helpt zoeken naar jou kuikentje hou vol meissie

groetjes Larissa

Martha

Heel erg bedankt lieverds, ik zit hier mijn tranen weg te slikken...

Dankjulliewel voor het begrip....

Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Hermien

Omdat je Tros opgelicht ook gewoon kunt 'tippen' heb ik dit gedaan. Met de link naar Belazerdophetnet erbij. Wie weet gaan ze hier iets mee doen. Zo niet, dan is het gewoon goed geprobeerd.........toch?

'k Leef nl. erg mee met alle gedupeerden en moet er niet aan denken dat ik mijn 'Vliegtuig' om welke reden dan ook zou moeten herplaatsen en dat ze dan bij personen als E. terecht komen.

                                      :'(  :'(  :'(  :'(