28 maart 2024, 18:04:50

JOY EN FALCO BIJ VOGELHANDELAAR!!

Gestart door Sunny, 19 augustus 2009, 21:28:31

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Citaat van: Hermien op 25 november 2009, 10:03:07
Omdat je Tros opgelicht ook gewoon kunt 'tippen' heb ik dit gedaan. Met de link naar Belazerdophetnet erbij. Wie weet gaan ze hier iets mee doen. Zo niet, dan is het gewoon goed geprobeerd.........toch?

'k Leef nl. erg mee met alle gedupeerden en moet er niet aan denken dat ik mijn 'Vliegtuig' om welke reden dan ook zou moeten herplaatsen en dat ze dan bij personen als E. terecht komen.

                                      :'(  :'(  :'(  :'(


Heel mooi gedaan Hermien, ik loop mij al een paar dagen flink boos te maken, hoe deze zieke gozer dit maar kan blijven doen..
Echt ik kan hem maar beter niet tegenkomen, hij haalt het slechte in mij naar boven.. >:( >:( >:( >:(

Larissa

Citaat van: sylvia59 op 25 november 2009, 10:17:05
Citaat van: Hermien op 25 november 2009, 10:03:07
Omdat je Tros opgelicht ook gewoon kunt 'tippen' heb ik dit gedaan. Met de link naar Belazerdophetnet erbij. Wie weet gaan ze hier iets mee doen. Zo niet, dan is het gewoon goed geprobeerd.........toch?

'k Leef nl. erg mee met alle gedupeerden en moet er niet aan denken dat ik mijn 'Vliegtuig' om welke reden dan ook zou moeten herplaatsen en dat ze dan bij personen als E. terecht komen.

                                      :'(  :'(  :'(  :'(


Heel mooi gedaan Hermien, ik loop mij al een paar dagen flink boos te maken, hoe deze zieke gozer dit maar kan blijven doen..
Echt ik kan hem maar beter niet tegenkomen, hij haalt het slechte in mij naar boven.. >:( >:( >:( >:(


Hey Silvia

Ook bij mij haalt deze persoon het slechtste in mij naar boven en tja ook ik wil hem niet tegen komen.....maar eigen rechter spelen mag nie (jammer genoeg)  >:(

groetjes Larissa

coolsille2


Akkie

En dan nog zo jong zijn. Wie doet nou zoiets.


NL is een foutje: Valkenwereld.tk

Rianne

Hmmmm zullen we afspreken geen antieke topics naar boven te halen? Hier gaat een slotje op!