6 mei 2025, 23:43:37

HELP m MALOU IS DOOD

Gestart door Dierenfreackske, 18 augustus 2009, 12:05:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

18 augustus 2009, 12:05:43 Last Edit: 18 augustus 2009, 14:46:18 by Dierenfreackske
Haar nekje is gelijk af,  ze is ergens tegenaan gevlogen zegt Matthias, ze kwam uit het binnenhok en inneens lag ze op de grond, Mattjhias bracht ze binnen, heb direct gekeken, maar haar nekje hangt los en valt naar beneden, ik kan niks meer doen , ze ligt in mijn armen, heb ze even in de kooi gelegd op een handdoek en foto genomen, de allerlaatste waarschijnlijk, ik hoop van niet! Ik ga ze nu laten sterven, zodat ze zacht kan inslapen nu! De va kan niet direct komen oog, dus heft hij niet meer te komen, grtjs. Ann

Hermien

Hè Gadver..... :-\

Eh......voor mij hoef je geen foto te plaatsen hoor! Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat het valkje snel uit haar lijden verlost wordt.

Paauwtje

Wat een vervelend bericht.
Ik ben bang dat haar nekje gebroken is. In dat geval is het misschien beter dat ze snel heen gaat.
Maar denk dat je hiervoor beter met een Vogel arts contact op kan nemen ik hoop dat het nog optijd is...
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Caroline

Och meis ....  :o

Kijk het anders nog even aan, misschien is ze even in shock door de klap.

Heel veel sterkte ....

Je lieve mooie Maloutje.  :'( :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Paauwtje

Als het hoofdje echt los lijkt te hangen van haar lichaam ben ik er bang voor.
Als ze alleen het een beetje laat hangen is er een kans dat ze inderdaad zoals Caroline zegt een beetje bij moet komen..

Groet en sterkte.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Dierenfreackske

Ik ik hoop dat ze niet dood gaat, mijn lieve Malou, ze was zo lief en mooi en Suus was haar ventje bijna, Suske mist haar al, ze was haar beste maatje, gisteren zaten ze nog samen te eten in de voedbak ,  thx voor de steun Caroline en Pauwtje . Grtjs. Ann

Saar

mila

jeetje meis

sterkte hopen dat het een schok is van der.
maar hoe jij het beschrijft ben ik bang/.........

sterkte meis

hilde

ach ann          neen hee           sterkte

tis altijd verschrikkelijk als een valkje waar je veel plezier aan hebt iets aan de hand krijgt

sterkte nogmaals

groetjessssssssssss

Anke

:'( :'( :'( :'( :'(
Hoe is het nu Ann???
Sterkte hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

:'(   :'(   :'(
                                                 :'(

Dierenfreackske

Thx voor jullie steun, ze is om 13.20 u . gestorven in mijn armen  :'( :'( :'( :'(  Ann

Always look..

:'( :censuur :'(   Heel veel sterkte met dit verlies!  :-*

Sanne en de Jongens

Anke

Hoi Ann,
Ach wat vreselijk naar dat Malou is gestorven :'( :'( :'(
Ik geef je een hele dikke knuffel :-* :-* :-*
Sterkte meis!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ach         :'(   :'(   :'(

Een dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'. Hoop dat je hier weer snel bovenop komt. Bah, wat een nare toestand, hè?

:-*   :-*   :-*
                                         :-*