De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-)

Gestart door -Joke-, 11 augustus 2009, 14:54:55

« vorige - volgende »

hilde

hey joke

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

hij lijkt een beetje op mijn paddy  ;)

hier is paddy




groetjessssssss

Hermien

en op mijn Goofy  ;D



                               ;D  ;D  ;D  ;D

hilde

 ;D maar paddy komt van dezelfde kweker als kiwi misschien zijn ze wel broertjessss  ;D

Caroline

Wat een ontzettend lief smoeltje.  :-*

Lekker met je gezinnetje van genieten hoor.

FIjne zondag, morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

-Joke-

Bedankt nogmaals!!

Hilde, wie weet zijn het wel broertjes hé. Of broer en zus, want ookal zei de kweker dat Kiwi een mannetje is, hij kan zich steeds vergissen!

Hermien, wat een prachtige kuif heeft Goofy zeg! Welk middeltje gebruik je om hem zo te leggen?  ;D


Ondertussen zijn we 2 daagjes verder en het gaat nog steeds goed.
Hij is nog wel erg schuw, maar kijkt toch wel al vaker geïntresseerd rond. Ook zit hij vaker op zijn kooi als in dat hoekje in zijn kooi.
Zijn kooi heeft hij trouwens al helemaal verkend, op de bodem na.

Van het kroelen zag ik hem gisteren héél stilletjes genieten  :)
Gisteren heeft hij ook enkele minuutjes op mijn schouder gezeten, en daar ging hij ook heel erg voorzichtig aan mijn haren knabbelen. Niet veel, niet lang, maar hij deed het toch maar.

Natuurlijk is Kiwi geen Pukkie en dat zal hij ook nooit worden. Maar het zit wel goed, ik voel het.

Ik denk ook nog erg vaak dat ik Pukkie hoor... Wie weet zit hij nog in de buurt, dat zou mooi zijn!! En de komende dagen voorspellen ze goed weer, dus wie weet hé!!

En met Muka gaat het, naar horen zeggen, ook erg goed.
Ik denk dat ik héél erg stilletjes mag zeggen dat het goed kan zijn dat ze deze week naar hier zal komen... We zijn dus in errrrrugggg blijde verwachting  ;D



Hier nog wat sfeerfoto's van Kiwi...
Groetjes!




Kaatje

Hoi Joke,

Wat een schitterende foto's heb je geplaatst, echt heel duidelijk ook, wat een knapperd zeg  :-*  :-*

Ik zie dat je schuurpapier om de stokjes hebt zitten, dit zou ik wel weghalen als ik jou was want dat is niet goed voor de pootjes. Eigenlijk snap ik nog steeds niet waarom dit spul verkocht wordt.

Het zou natuurlijk geweldig zijn als Pukkie ook weer terug komt en wat jij zegt, het wordt de komende dagen lekker weer, dus wie weet  :-*

Fijne dag vandaag.

Groetjes, Karin

-Joke-

Hey Karin,

dank je wel, 't is inderdaad een echte knapperd  :)

Die rolletjes zijn dus niet goed  ???
Geen probleem hoor, dan gaat het er gelijk af. Ik dacht enkel dat dit wel nodig was? Het was althans te koop bij de valkparkiet spulletjes, en natuulijk wil je het beste voor je schatjes.
Maar indien dit niet het geval is, weg ermee.
Ik moet dus nog wel hééééél erg veel leren  :-[

Dank je wel!
Groetjes!

Gerdaaaa

Joke, jij bent 1 van de forumleden die mij geholpen heeft mijn verjaardagskado te bedenken
Ik wil een nieuw fototoestel waar ik net zulke mooie foto's mee kan maken als oa jij  8) ;D


Kiwi is prachtig!

hilde

IK ZIT GEDULDIG TE WACHTEN WANNEER IK NAAR MEN NIEUWE BAASJE MAG
Wanneer kan je? ? ? ?





groetjessssssssss

-Joke-

Citaat van: hilde op  7 september 2009, 21:01:19
IK ZIT GEDULDIG TE WACHTEN WANNEER IK NAAR MEN NIEUWE BAASJE MAG
Wanneer kan je? ? ? ?





groetjessssssssss


Superrrrrrrrrrrrr!!! Morgen komt Muka!!!!!!!  ;D


Citaat van: Gerdaaaa op  7 september 2009, 11:58:57
Joke, jij bent 1 van de forumleden die mij geholpen heeft mijn verjaardagskado te bedenken
Ik wil een nieuw fototoestel waar ik net zulke mooie foto's mee kan maken als oa jij  8) ;D


Kiwi is prachtig!



;D Zotje  ;D
Foto's gemaakt met een sony alpha 200 speigelreflex. Een leuk toestelletje aangezien ik héééééél erg graag foto's maak  8)

Ja hé, Kiwi is inderdaad prachtig.
Maar Muka is dat ook, en Pukkie was dat ook...

☺ Pita ☺


Gerdaaaa


-Joke-

Yep, ze zijn met z'n 2'tjes nu! En hoe...

Echt, het is ON-VOOR-STEL-BAAR  :o

Natuurlijk hadden we toen Pukkie er nog was en toen we besloten Muka erbij te halen heel wat opgezocht over hoe het zou gaan met 2 valkjes.
Een hele gebeurtenis, we waren compleet voorbereid, dachten we...

Eigenlijk moet ik niet veel meer zeggen, de foto's zeggen volgens mij méér dan genoeg...

















Echt niet te geloven hé, zo goed dat het ging!!!! Dit noemen ze nu Liefde op het eerste gezicht, kan niet anders.
Geen geblaas, geen gebijt, niets... Enkel wat je op de foto's ziet, totale en complete aanvaarding vanaf het eerste ogenblik.
Wat kan ik daar nu meer op zeggen, echt schitterend!

Muka is binnengekomen en ze zaten meteen samen te knuffelen.
Kiwi heeft nog niet erg veel van zijn zangtalent laten horen, laat ons zeggen op een paar fluitjes na niets.
Maar vandaag floot hij Muka eventjes na.

Muka heeft al een hele zwaai eten naar binnengespeeld, ik weet niet hoe Hilde het doet, maar ze doet het fantastisch.
Want het verschil tussen Muka en Kiwi is enorm.
Kiwi is nog steeds wat terughoudend en iedere keer wanneer ik wat tegen 'm zeg zit hij bol en te rillen.
Hopelijk gaat hij snel het gedrag van Muka aannemen want zij, zij is voorbeeldig!
Ik heb haar al mogen kroelen en dat vond ze heerlijk, ze zat er bij te 'kirren', nog nooit gehoord!!!
Ik zou zeggen, hopelijk worden Muka en Kiwi snel dikke vriendjes, maar ze zijn het duidelijk al!!!
Dada 2de kooi, je was echt nergens voor nodig  ;D

Hier nog wat fotootjes van Muka:







hilde

achhhhhhhhhh wat een plaatjesssssssss

hoe lieffffffffffffffffffff

dat had ik een beetje gehoopt omdat ze het hier ook met noeka de bonte deed


groetjessssssss