De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-)

Gestart door -Joke-, 11 augustus 2009, 14:54:55

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Joke,
Bah wat een misselijke grap van die persoon zeg!
Ik duim mee dat je je valkje snel weer in je armen mag sluiten!
Groetjes Saar :-*

Gerdaaaa

Oh wat een valse gemene reactie met die mail!!  >:(

Laten we hopen dat iemand Pukkie heeft gevonden en mee naar huis heeft genomen...

Kan me voorstellen dat je erover droomt.. het houd je toch dag en nacht bezig.

*hug* voor jou en je kindjes

Caroline

Jeetje wat een rotstreek ....  :'(

Ik kreeg inderdaad ook bij het plaatsen van een advertentie verschrikkelijke reacties.  >:(

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Joke,

Onvoorstelbaar, wat een afschuwelijk persoon en waarom zo'n reactie vraag je je af  :'(  :'(

Vind het zo erg voor jullie, ook de manier waarop. Ben je zo begaand met dieren, wil je een ander dier helpen en dan gebeurt er dit.

Dit is iets waar je mee op staat en waar je weer mee naar bed gaat, je kan het totaal niet loslaten, van alles spookt er door je hoofd  :-\

Ik hoop zo dat je nog positieve reacties op je advertenties krijgt en Pukkie echt nog leeft zodat hij weer bij jullie terug kan komen.

Namens mij ook heel erg veel sterkte  :-*

-Joke-

Bedankt alweer allemaal! Jullie begrijpen het tenminste, een ander zou denken 'ach, 't is toch maar een vogeltje...'  ::)

Ik ben normaalgezien ontzettend positief ingesteld en zal de zaken ook steeds zo bekijken.
Maar ik ben ook een persoon met geweldig veel voorgevoelens, en vaak komen die ook uit.
Wat ik nu voel... het zit gewoon niet goed.
Ik zou zeggen 'het komt allemaal wel weer goed' maar ik kan het niet.
Mijn gevoel zegt dat het niet zo is, dat het allemaal niet goed zit en het niet goed komt. Ik weet niet hoe het komt, het is gewoon zo.
Ik zie hem nog zo over me heen vliegen, ontzettend hard fluitend en ik zie hem nog zo enkele rondjes boven de bomen vliegen, toen was hij weg... En dat word naar mijn gevoel het laatste wat ik ooit van Pukkie te zien gekregen heb.

Ik hoop zo dat mijn gevoel me dit keer in de steek laat maar ik vrees er echt voor  :-\

Kimm

wat een schoft! ook al was het een kind, dan nog vind ik het misselijk,bah >:(  >:(

ik vind het nog steeds rot dat je hem niet meer hebt gezien. ik hoop toch dat iemand hem dit weekend ergens ziet en kan vangen.
sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Nog niet de moed opgeven, hoor. Gompie van mij heeft een hele week in de buurt rondgezworven voor ik hem uit het oog verloor. Twee maanden later ontving ik bericht dat hij in Bergambacht (paar kilometer van Krimpen...) was gevonden..., nou ja....gevonden. Na telefonisch contact met de vinders bleek, dat Gompie een week lang steeds in hun tuin bivakkeerde, maar niet gevangen was kunnen worden. En dat is het laatste wat ik over mijn lutono'tje heb gehoor. Met dit verhaal wil ik maar zeggen dat alles nog mogelijk is en ik blijf hier voor je lieverd en voor jullie duimen dat jullie weer herenigd worden.

Warme knuf van Goofy, Silvo, Binky, Gabber Beau en mij!

:-*   :-*   :-*   :-*

-Joke-

Ach Hermien, wat een verhaal  :-[

We zijn Pukkie echt niet vergeten en blijven natuurlijk hopen dat hij terug zal komen, maar de kindjes hebben de voorbije dagen zo ontzettend veel verdriet gehad dat we gisteren besloten een ander valkje te gaan halen.
Het deed me zo'n pijn ze te zien treuren!
En als de kindjes dan ook nog eens van iedereen te horen krijgen dat ze Pukkie nooit meer gaan terugzien snap je natuurlijk wel wat dat teweegbrengt!
Nu zijn ze Pukkie niet vergeten, maar ze zijn wel ontzettend afgeleid en weer enorm bezig met het nieuwe valkje.
Ze zijn over hun traantjes heen...

De kindjes hebben 'm omgedoopt tot 'Kiwi'
Hij/zij (volgens de kweker een hij) zit momenteel nog wel grotendeels in zijn kooi in een hoekje, maar heeft toch al wel goed gegeten.
We mogen hem ook opnemen en aaien, al probeert hij dan wel meteen terug de kooi in te gaan.
Best begrijpelijk, hij is hier nog maar een dagje.

Hermien

Met de komst van Kiwi.

Fijn dat de kinderen zixh alweer helemaal concentreren op de nieuwe aanwinst. Voor je het weet heb je er DRIE!!

:-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdaaaa

Gefeliciteerd met Kiwi !!

En wie weet idd, heb je er binnenkort 3  ;D Dát zal leuk zijn!!

Kaatje

Hoi Joke,

Ik wens jullie heel erg veel geluk met kleine Kiwi en fijn dat de kindjes nu een beetje getroost zijn. Geniet er maar fijn van want dat heb je wel verdient en dan hoop ik in het ergste senario dat je het "verlies" van Pukkie een plaatje kan geven.

Natuurlijk hoop en duim ik dat Pukkie gevonden is en hij terug komt bij jullie, en anders hoop ik dat hij ergens aan is komen vliegen en daar een goed tehuisje heeft gevonden.

:-*  :-* voor Kiwi  :D

-Joke-

Dank jullie voor het warme onthaal van Kiwi!
En natuurlijk hopen we dat ze binnenkort met z'n 3'tjes zijn hé. Deze diertjes hebben mijn hartje helemaal veroverd, dus wie weet blijven ze niet met 2 of 3...  ;)

Kiwi doet het best wel goed. Hij heeft nog wel wat bang maar laat zich wel al kroelen en goed opnemen. Al geniet hij nog niet van het gekroel, hij laat het toch wel toe, dat is al héél wat!
We zijn er erg veel mee bezig, dus het komt wel helemaal goed!!!

Ik heb wat foto's van hem gemaakt dus kan ik jullie trots voorstellen aan onze Kiwi:

Kaatje

Ach ....

Wat een ontzettend lief snuitje heeft Kiwi, echt een prachtig valkje hoor! Maar het belangrijkste is dat hij een goed karakter heeft en zo te zien en zo te lezen zit dat helemaal goed bij Kiwi  :-*  :-*

Lekker hoor dat je zoveel met hem bezig bent, geniet er maar fijn van samen met de kinderen.

Hermien

Wat een beauty is Kiwi, zeg. Helemaal een op en top fotomodel ook.

:-*  :-*  :-*  :-*