De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-)

Gestart door -Joke-, 11 augustus 2009, 14:54:55

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Ooow gossie Joke meis toch ik zit gewoon met kippenvel , wat erg meis.
Je kunt je dierenarts bellen het dierenasiel allerlei instanties waar gevonden dieren worden gebracht.
Advertenties zetten op internet , marktplaats enz.
Als het droog is de kooi buiten zetten.
Roepen roepen en nog eens roepen.
Ik hoop echt dat je hem vind ik ga voor je duimen hoor.
Groetjes Petra.

PS A4 tjes maken met foto ophangen bij winkels en op lantaarnpalen.

Gerdaaaa

:'( Oooo jee.. meisje toch!!

Blijven kijken en roepen... weet ik het...
Hoop zoo dat je pukkie weer terugvind.

Heeft iemand in de buurt/straat een voliere? Misschien is hij die kant op gevlogen?

Ik duim keihard mee ...

Hermien

Ah nee! Wat vreselijk! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen en hoop zó dat Pukkie terug gaat komen. Als hij flink na regent kan hij misschien niet meer zo hoog vliegen en zit-ie nog ergens in de buurt. Ach gossie wat triest is dit. Echt, ik duim voor je dat het allemaal met een sisser afloopt en je straks Pukkie weer in je armen kunt sluiten.

:'(   :'(   :'(      :'(

-Joke-

Bedankt voor jullie medeleven!

We zijn net de hele buurt gaan uitzoeken, roepen, schreeuwen, brullen achter Pukkie maar tevergeefs... Geen antwoord. Hij kan er nogtans wat van.

Mijn overburen hun ouders wonen hier niet ver vandaan en zij hebben een buitenvolière met valkparkieten. Ze gaan het in de gaten houden of er één van deze dagen eentje aangevlogen komt, ik hoop het zo!

Ik ben ondertussen flyers aan't maken en die gaan we overal ophangen.

Ik ben er echt niet goed van. Dan help je het ene beestje en gaat het andere beestje... ach, kon ik de klok maar terugdraaien!  :'(

Gerdaaaa

Ja meis, ik snap het.. jammer genoeg kan je de klok niet terugdraaien...  :'(

Fingers crossed hier hoor!!
*hug*

-Joke-

Het is hier zo stilletjes...
Ik ben al zo vaak weer naar buiten gelopen omdat ik dacht dat ik wat hoorde, tevergeefs.

Hoelang kunnen valkparkietjes buiten overleven?
Hoe groot is de kans dat we hem nog terug vinden?
Gaat hij nu dood?

Vragen van mijn dochtertje die deze avond al huilend haar bedje is ingekropen... :'(

Gerdaaaa

Kan me voorstellen dat het een oorverdovende stilte is... :-[

Hoelang ze buiten kunnen leven weet ik niet, net zomin als ik weet hoe groot de kans is dat je hem weer vind (of hij jou)
Ik ben bang, dat als je hem niet vind, dat hij idd dood gaat... hij is niet gewend eten te zoeken enz.

Soms zou je willen dat je een werkend toverstafje had he...

Caroline

Ach gossie, wat ontzettend triest.  :'( :'( :'(

Heel erg veel sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

jeetje wat verdrietig dit zeg :'(
heel veel sterkte joke en ik duim heel hard dat hij bij je terug zal komen. geef het niet op hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

MUKA EN IK duimen ook dat pukkie vlug mag weerkeren naar jou

Kimm

hoi joke,

heb je nog wat vernomen van pukkie?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

-Joke-

Bedankt allemaal voor jullie medeleven!
Van Pukkie nog steeds geen spoor.

Deze morgen hebben we flyers gaan ophangen. De kindjes hadden er ook mee voor op school.
En maar wachten en hopen... Iedere telefoon en iedere mail weer een sprankeltje hoop, maar steeds helaas.
Ik ben nog wat gaan zoeken, maar waar begin je. De kindjes hebben ook nog serieus staan roepen. En het doet me zo'n pijn te zien dat de tranen in mijn kinderen hun oogjes staan. De wanhoop te horen in hun stemmetjes wanneer ze luidkeels 'Pukkieeeeeeeeeeeeeeee' staan te roepen...

Ach, 't is allemaal *****   :'(

Deze nacht was erg onrustig. Ik hoorde hem de hele tijd roepen, dacht ik...
En als ik toch wat kon slapen ging het over Pukkie...
Hij landde helemaal uitgeput op mijn hoofdje toen ik buitenkwam, wat was ik blij hem terug te kunnen knuffelen!!! En dan word je weer wakker...

Het doet me nu ook een beetje pijn Muka te zien, wetende dat zij het vriendinnetje zou worden van onze Puk...
We willen Pukkie natuurlijk niet vervangen, maar om Muka alleen naar hier te halen zien we ook niet zitten.
Stilletjes een beetje op zoek naar nog een valkje dus, maar wie weet duikt Pukkie nog wel weer op?

:-[  :-[  :-[  :-[

Kaatje

Hoi Joke,

Wat een trieste verhalen en wat een droevige samenloop van omstandigheden, bah  :'( Ik weet zeker dat dit de grootste nachtmerrie van elke vogelliefhebber is.

Wat was Pukkie een schattig valkje en wat hoop ik hard dat Pukkie ergens snel aan komt vliegen en dat jullie hem weer in de armen kunnen sluiten.

Wat zal jij je ongelooflijk verdrietig voelen, ik leef ontzettend met jullie mee en probeer hoop te blijven houden, hoe moeilijk dat ook zal zijn.

Groetjes, Karin

-Joke-

Dank je wel Karin!

Deze nacht droomde ik natuurlijk weer dat hij terugwas...

Maar als ik dan naar buiten kijk, ik heb er echt geen goed zicht meer op. Het heeft hier zo hard geregend... Gisteren was het wel een redelijk mooie dag, maar deze nacht heb ik het serieus horen waaien, regenen, beetje stormachtig. En vandaag weeral zoveel wind, ik weet het niet meer.
Het doet zo'n pijn te denken dat hij in dat weertje moet zien te overleven.  :'(

Ik heb verscheidene advertenties geplaatst en gisteren kreeg ik reactie. Ik was al zo blij, tot ik de mail opende: 'ik ben erover gereden met mijn 4x4, mail je adres even door en dan stuur ik zijn restjes wel op'
Mensen, snap je dat nu????? Ik hoop dat dit een reactie was van een kind dat niet beter wist, anders... echt niet te geloven.
Ik heb zo'n moeite gedaan om hem niet terug te mailen, maar het is net dat wat ze willen dus heb ik maar netjes alles verwijderd.
Gelukkig hebben mijn kinderen dit niet gelezen...  :-[

-Joke-