De avonturen van Pukkie,Muka&Kiwi -- 8/9/09 welkom Muka en véél foto's :-)

Gestart door -Joke-, 11 augustus 2009, 14:54:55

« vorige - volgende »

krimhilde

hihi leuk is dat zeg  ;D
ben ik ook een tijdje mee bezig geweest om te proberen zo mn valkjes wat aan te leren....maar ze vonden het blijkbaar 10 keer niks van ze hebben er niks van overgenomen  ;)


Oant Moarn !!!!

groetnis
Krimhilde


Groetjes van Krimhilde

-Joke-

Wij praten en fluiten eigenlijk gewoon maar, hij doet de rest  ;D


Hij begint zich hier geweldig goed te voelen.
Eerst was hij erg aanhankelijk bij mij.
Maar nu heeft hij blijkbaar iedereen aanvaard. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, want dan steken er 12 handjes naar 'm uit  8)

De kinderen mogen 'm kroelen, nemen, hij komt ook spontaan naar ze toe. Love it!!

Vandaag was hij boven de stofzuiger uit aan het fluiten. Ik vond het zo mooi dat ik iedere keer de stofzuiger weer afzette om te luisteren.
Maar iedere keer als ik dat deed dook hij met zijn kopje tussen z'n veren om die tegoei te gaan leggen, net of er was niets aan de hand, net of hij deed van 'ikke was het niet'
Zuiger weer op, meneertje weer fluiten. En zo ettelijke keren achtereen, komisch!  ;D

Ik heb ook de indruk dat hij goed gegroeid is, en dat hij lekker gezond rond is.
Ook zijn verenpakje valt me de laatste dagen ontzettend op, dat blinkt enorm hard!
Ik weet niet of het op de foto's te zien is, maar als je 'm bekijkt dan heeft hij echt een prachtige glans over zich heen.
Ik maak me daar maar geen zorgen over, dit zal wel een teken van blakende gezondheid zijn?


Zo, tijd voor nog wat fotootjes, hij trekt ook zo schitterend  ;)



Gewoon, eventjes rusten...




Zie 'm zichtbaar genieten  :)




Just Pukkie...




Samen spelen met een schelpje en ons jongste kapoentje




Opschuddeeeuh




En deze heb ik net op de juiste moment geknipt...



Groetjes!!!

krimhilde

Citaat van: -Joke- op 20 augustus 2009, 00:11:45




Samen spelen met een schelpje en ons jongste kapoentje






Ik word terplekke verliefd op deze twee  :-* :-* :-*

wat een scheetjes

groetjes krimhilde


Groetjes van Krimhilde

-Joke-

Citaat van: krimhilde op 20 augustus 2009, 08:33:19


Ik word terplekke verliefd op deze twee  :-* :-* :-*




Ze zijn lekker van mij!!!!  :P  ;D

Paauwtje

Echt weer mooie foto's.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Gerdaaaa

Wat weer mooie foto's Joke, van je mooie Pukkie :)


-Joke-

Citaat van: Paauwtje op 20 augustus 2009, 12:13:59
Echt weer mooie foto's.

Groet,

Erik


Dank je wel Eric!

Citaat van: Gerdaaaa op 21 augustus 2009, 09:45:56
Wat weer mooie foto's Joke, van je mooie Pukkie :)




En dank je wel Gerda!


Met Pukkie gaat het nog steeds uitstekend.
Ik heb hem eens gewogen uit nieuwsgierigheid en hij weegt 91g.

Hij begint zijn terrein uit te breiden en knabbelt aan alles wat hij onderweg tegenkomt  ;D
Hij heeft van niemand geen bang meer, dus land hij tot ongenoegen van sommige bezoekers op het hoofd wat hij op het moment het leukste vind  ;D
Ik heb daar zo'n lol in (  ;D  ;D ), niet te geloven dat sommige mensen bang zijn van zo'n heerlijk beestje.
Ik wil 'm niet opsluiten in zijn kooitje, dus tijdens het bezoek mag hij nog steeds vrij rondvliegen.
Ik denk dat ik hier gewoon een bordje op de deur ga ophangen waar op staat :
'wil je geen vogel op je hoofd, neem dan een diepe duik want hij zoekt het hoogste punt op...' 8)

-Joke-


hilde

hey joke

mooie fotooossssssssss en zoooo klein  ;D  ;D

groetjessssssss

Gerdaaaa

Ahhhh wat een schatje is het ook die pukkie!!


Mooi hoor Joke!

Hermien

Hé! Op de voetbalclub met die jongen! Geweldig, hè. Zo'n  bal hebben ze hier ook, wel meer dan één zelfs. Maar een klein, wit balletje op maat heeft de voorkeur van mijn 'Vliegtuig'. Nou ja, je kan niet álles hebben natuurlijk.

Ik heb echt genoten van je foto's. Ze zijn prachtig!

*Manon*

Hoi Joke,

Wat een leuk dagboekje heb jij van Pukkie en straks Muka!
jouw Pukkie lijkt een beetje op mijn Billie.... die is ook zo gelig om zijn smoeltje aan het worden en houdt ook ontzettend van kroelen.

je hebt ook prachtige foto's en wat gaaf dat Pukkie bij jullie hond op de kop zit...heerlijk dat dat allemaal goed gaat hé...

Ik ga je zeker volgen in je dagboekje en ik ben benieuwd wanneer Muka bij jullie komt wonen  ;)
Leuk  ;D

Groetjes Manon

-Joke-

1 september 2009, 11:25:55 #57 Last Edit: 1 september 2009, 11:33:10 by -Joke-
Citaat van: hilde op 25 augustus 2009, 11:36:18
hey joke

mooie fotooossssssssss en zoooo klein  ;D  ;D



;D ;D ;D

Citaat van: Gerdaaaa op 25 augustus 2009, 12:41:36
Ahhhh wat een schatje is het ook die pukkie!!


Mooi hoor Joke!


Dank je wel Gerda!!

Citaat van: Hermien op 25 augustus 2009, 13:17:49
Hé! Op de voetbalclub met die jongen! Geweldig, hè. Zo'n  bal hebben ze hier ook, wel meer dan één zelfs. Maar een klein, wit balletje op maat heeft de voorkeur van mijn 'Vliegtuig'. Nou ja, je kan niet álles hebben natuurlijk.

Ik heb echt genoten van je foto's. Ze zijn prachtig!



Dank je wel Hermien.
Ja, zijn balletje vind hij echt wel intressant nu, hij speelt er dagelijks mee.


Citaat van: *Manon* op 25 augustus 2009, 13:52:32
Hoi Joke,

Wat een leuk dagboekje heb jij van Pukkie en straks Muka!
jouw Pukkie lijkt een beetje op mijn Billie.... die is ook zo gelig om zijn smoeltje aan het worden en houdt ook ontzettend van kroelen.

je hebt ook prachtige foto's en wat gaaf dat Pukkie bij jullie hond op de kop zit...heerlijk dat dat allemaal goed gaat hé...

Ik ga je zeker volgen in je dagboekje en ik ben benieuwd wanneer Muka bij jullie komt wonen  ;)
Leuk  ;D

Groetjes Manon


Dank je Manon!


Ondertussen fluit Pukkie er heftig op los, niet te geloven wat hij dagdagelijks uit dat kleine bekje krijgt!
Hele concerten, deuntjes die hij nafluit, en sinds vandaag hoor ik hem zelfs 'Pukkieeeee' fluiten  :D
Net op dezelfde intonatie als dat wij hem aanspreken, echt super!!

Ik heb voor hem ook nog een speeltuintje gemaakt, lekker wat stokjes en speelgoed in de hoogte. Daar geniet hij wel van.
Hoewel ik hem toch ook nog wel vaak van de deur en fotokaders moet gaan halen... Hij heeft er een hobby van gemaakt om het behang lekker af te gaan knabbelen.
Dat kleine ventje heeft ook nog niet genoeg eten in zijn paleis staan hé... :P

Zijn kooitje in doet hij nog steeds niet zelf. Maar hij zal er wellicht geen behoefte aan hebben, want eten doet hij op de tijden dat wij eten. Dan gaat hij sowiso zijn kooi in. En dat zal dan wel voldoende voor 'm zijn.


En nu kunnen we zeggen dat deze maand Muka eindelijk komt!  :)
De kindjes worden erg ongeduldig, dat merk ik goed als ze  weer nieuwe fotootjes te zien krijgen  ;)
Nog eventjes...

Sally

Hoi hoi,

Ik had nog niet gereageert in je boekje zie ik.
Kom maar even zeggen dat je Pukkie echt een lekkerbekkie is. Wat een knapperd zeg!
En er komt nog een knap ding aan deze maand heb ik gezien. Wat een schatje is die Muka.

Ik heb genoten van al je foto's, wat zijn ze leuk zeg.
Geniet nogmaar lekker van Pukkie, en binnenkort van Muka.

Je handtekening is ook super leuk. Net of ie knipoogt naar me. :P
Hihi.


Groetjes,
Sally

-Joke-

Mijn Pukkietje is net gaan vliegen  :'(  :'(
Het is zo stom gebeurd, hier liep een verwaarloosd hondje rond met een halve ketting aan zijn nekje en dat wilde ik gaan helpen.
Onze hond heeft dat gehoord en heeft alle binnendeuren opengeduwd om ook naar buiten te kunnen.
En wellicht heeft Pukkie mijn stem gehoord en is hij daarop af gekomen!
Nogtans komt hij nooit in de gang die hij eerst doormoet alvorens buiten te kunnen vliegen!

Ik weet niet wat gedaan, voel me zo slecht.
'k heb al een mailtje gedaan naar de vogelbescherming hier in de buurt maar wat kunnen zij doen?
Ik heb er geen goed gevoel bij want hij is nog zo jong. En het regent hier zo hard  :'(

Dadelijk moet ik de kindjes gaan halen en dat vertellen..
Ik weet het even niet meer, 'k ben zo aangedaan!!!

En ik voel me zo belachelijk dom, ik had beter die hond gelaten voor wat hij was...

:'(  :'(  :'(