9 mei 2025, 20:51:12

weer terug bij af

Gestart door twister, 4 augustus 2009, 15:18:50

« vorige - volgende »

twister

hallo

ik had al eens een bericht neer gezet over noedels die zijn eigen billen kapot beet  >:( en het was ook helemaal geheelt
maar nu begint hij weer  >:( >:( :'( :'(!!!!
het is NOG niet zo erg als eerst maar ben er bang voor dat hij het er niet bij laat zitten
ik zie hem ook steets bezig zijn als ik langs zijn kooi loop
nu heb ik hem weer alleen gezet en hoop dat het weer gaat genezen en dat hij er mee stopt want ik denk dat het zijn dood word als hij het zo doorzet

weet iemand waarom hij het zou doen ??
wat ik kan veranderen zodat hij er mee ophoud.........

gr Jmy en noedels

jeroenn

ikz ou eens langs gaan bij een VA.
misschien kan de DR. felf is bellen.

twister

nou ik heb gebeld en ze denkt dat het weg komt van stress
het zou ook misschien komen doordat hij bij de andere valken inzit en het daar niet naar zijn zin heeft  :-\ is wel jammer want het is zo een mooie grote kooi maar goed niets aan te doen ik moest het behandelen met cafzalf en maar even aankijken......
nou dat ga ik dan maar doen bedankt voor de zorgen

mvg Jmy en noedel

Karin

Je bent nooit naar een dierenarts geweest ? Een diagnose kan pas gesteld worden als hij / zij de valk onderzoekt. Niet per telefoon. Het zou bijvoorbeeld ook parasieten of schimmel kunnen zijn. Neem contact op met een dierenarts met veel ervaring met vogels.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

Citaat van: Karin op  4 augustus 2009, 18:22:41
Je bent nooit naar een dierenarts geweest ? Een diagnose kan pas gesteld worden als hij / zij de valk onderzoekt. Niet per telefoon. Het zou bijvoorbeeld ook parasieten of schimmel kunnen zijn. Neem contact op met een dierenarts met veel ervaring met vogels.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,32306.msg599820.html#msg599820
;)