Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi,

leuke foto's van het kleine grut en die in je handtekening is een prachtig voggie'tje  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Hey meis,

Ik had vannacht al even je foto's bewonderd, zonder te reageren - als ik niet kan slapen blader ik altijd op het forum maar typ ik niet  ;) - maar wil je nu toch nog even vertellen dat ik je foto's geweldig vind maar je handtekening .... wow, echt bijzonder mooi!!  :o :D

Lekker genieten van het kleine spul hoor.

Liefs Caroline, kusje voor Sero.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Citaat van: patty_dordtse valkjes op 24 juli 2010, 15:34:10
Hoi,

leuke foto's van het kleine grut en die in je handtekening is een prachtig voggie'tje  ;D

Dankjewel Patty :)

Citaat van: Caroline op 25 juli 2010, 23:37:00
Hey meis,

Ik had vannacht al even je foto's bewonderd, zonder te reageren - als ik niet kan slapen blader ik altijd op het forum maar typ ik niet  ;) - maar wil je nu toch nog even vertellen dat ik je foto's geweldig vind maar je handtekening .... wow, echt bijzonder mooi!!  :o :D

Lekker genieten van het kleine spul hoor.

Liefs Caroline, kusje voor Sero.  :-*

Hoi Caroline,
Haha, dat bladeren midden in de nacht herken ik helemaal.
Niet kunnen slapen is erg vervelend, maar dit forum biedt dan heerlijke ontspanning. :)
Dankjewel voor je leuke reactie.

Ik geniet met volle teugen hier, van alle kleintjes.
Héérlijk om nou ook eens mijn ''eigen'' donsjes te mogen zien groeien.

Je krijgt een hele dikke kroel terug van Sero. :-*
Nog steeds zo'n ontzettende lieverd! :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Yvon

Hoi hoi

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je zo lekker geniet van eigen kleine friemeltjes.  ;) ;D
En het genieten zal altijd blijvend zijn al zit het weleens tegen.  :)
Ik zat dan ook genietend naar je foto's te kijken !!  :-*

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

anika_en_spirit

Hallo allemaal,

Vanmiddag zag ik een klein koppie in het vlieggat van de schuur zitten. Ik heb even goed gekeken & kwam tot de ontdekking dat Zyva vandaag het blok heeft verlaten ;D.

Kleine meisjes worden groot...


Zyva, vandaag 4 weken & 5 dagen oud.  :-*


_______________________________

Kleine Xato, Xela, Xue & Xuru doen het uitstekend! :D.
Vooral Xato & Xela groeien nu erg hard. Xato heeft al een klein kuifje. Bij Xela verwacht ik het kuifje ook zeer binnenkort. Ze schelen namelijk slechts 1 dag met elkaar.
Foto's zeggen soms meer dan 1000 woorden, dus kijk zelf maar, van oud naar jong:


Xato, 10 dagen oud.


Xela, 9 dagen oud.


Xue, 7 dagen oud.


Xuru, 6 dagen oud.


Xato & Xue, liggen beide bij Shine.  :-*


Xela & Xuru, liggen beide bij Spirit & Senna.  :-*


_______________________________


Zoals beloofd hier ook nog wat foto's van mijn bende.
Afgelopen dagen hebben ze heerlijk lopen smullen van al het groenvoer. Vooral de rode pepers & ijsbergsla gingen er goed in. Gister heb ik nieuwe zitstokken in de volière geplaatst. Kersverse wilgentakken, met hier & daar nog een takje met blaadjes eraan. Wat een feest! :D


Skye lust absoluut geen rode pepers :P


??? Nee, echt niet hoor.


:-*


Sla, komkommer, paprika & brood lust ze wel ;)


& Sero houdt niet van kroelen :P


:-*


Senna  :-*


BOE! Pitbull Spirit. Hij heeft m'n vinger van de week flink toegetakeld. Ik mocht geen donsjes kijken op dat moment.  :-X


Syara & Lucky, heerlijk dat maisbrood.


Lucky houdt wel van een regenbuitje.  :-*


Shine!  :-*


Mijn allerliefste meisje.  :-*


Lekker smullen met z'n allen.


Queen Sterre.


Syara, GRRRR!


Slopen die bende! ;D


Van al dat slopen krijg je dorst!


Sero slooft zich uit voor Senna, die hem hélemaal NIET ziet staan ;D.


Sweet had niet door dat ik zó dichtbij stond  :D


Toch maar veilig bij zijn meisje.  :-*


AANVALLUUHH!


:-* :-*


_______________________________


Ik ben me vandaag een hoedje geschrokken, men, wat heb ik een geluk gehad!  :censuur   :-X

Nog geen uur geleden heb ik Zyva terug gezet in het blok voor de nacht. Alle nieuwe invloeden van de grote, boze wereld mag ze lekker warm, tegen mams aan, verwerken in het nestblok. Het nestblok van Lucky & Soë hangt als enigste in het binnenhok.

Ik liep de schuur binnen & deed de deur zoals altijd achter mijn kont dicht. Het deurtje van de volière stond nog wel open, want ach, de schuur was toch afgesloten. Op het moment dat ik het deksel van het blok omhoog doe, schiet Soë naar buiten, zo het volièredeurtje uit. Op zich niet zo erg, maar laat nou net de schuurdeur open waaien.  :-X

Ik ren nog snel het binnenhok uit, de schuur in, om de schuurdeur dicht te doen. Helaas, het was al te laat!  :censuur
Daar zag ik Soë voor mijn neus de wijde wereld invliegen, ik kon wel janken!  :'(  :'(

Hoog in de lucht zag ik mijn mooie meisje een aantal rondjes vliegen. Ze vloog met de wind onder haar vleugels hoog boven de daken uit.  :censuur

Mijn bende reageerde hier natuurlijk op. Ze begonnen allemaal hééél hard te roepen naar haar. Soë reageerde op mijn bende & bleef hierdoor rondjes cirkelen vlak bij ons huis. Ik heb haar toen ook maar hééél hard nagevloten, wat moest ik anders doen? ???

Wonder boven wonder landde mijn mooie meisje in een bosje nog geen 100 meter bij de tuin vandaan. Ik haaste mij naar haar toe, ondertussen had ik mijn vest al uitgetrokken om deze als vangnet te kunnen gebruiken.  :-\

Gelukkig bleef Soë netjes stil zitten. Beduist van alle indrukken denk ik. Ik kon haar zo oppakken & weer nestjes herenigen met mijn bende.

Ik mag echt van geluk spreken dat ik mijn meisje zó snel & ongedeerd weer heb teruggekregen. Ik heb een engeltje op mijn schouder zitten, òf zal het nou toch ook een beetje aan Lucky liggen? Hij deed zijn naam al meerdere keren eer aan & nu hij net zijn wijffie heeft gevonden weer.  :-* :-*



Zó, dit was het weer voor vandaag. Ik ga nu even lekker relaxen (lees bijkomen van de schrik!).

Iedereen een hele fijne avond verder & slaap lekker alvast!  :-*

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


patty_dordtse valkjes

Super mooie foto's van je valkjes....

en je mag zeer zeker van geluk spreken....


dikke knuffie


heb nieuwe nieuws en foto's je was me net voor  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Gerda

Prachtige foto's. Zo rijp voor de fotowedstrijd:



Deze ziet er wel maf uit. Alsof het een slang is die het water wegzuigt!

Wow wat is ze prachtig!!


Je hebt echt geluk gehad. Ik weet nog goed dat Spikey hier wegvloog. Dat gevoel van onmacht. Ik zie het, ondanks dat ik Spikey de volgende dag weer terughad, toch steeds voor me. Buikpijnmomenten.
Maar je hebt erg snel en adequaat gereageerd. Dus een happy end!

Mooie foto's van prachtige valken. En ik heb gelachen om het kommentaar!

Gerda

Sanna

Hoi Anika,

Ik kwam je foto's tegen: ontzettend mooi zeg van errug mooie valkjes! En wat Gerda zegt, mooi voor de fotowedstrijd.... ;)

Maar wat een geluk heb je gehad me Soë zeg! :-X Ik kan me voorstellen dat de grond onder je wegzakt op zo'n moment. Gelukkig zit iedereen weer netjes binnen ;).

Groetjes, Sanna

Gerdy

wat kan ik het me goed voorstellen dat je geschrokken bent..ik heb het één keer gehad dat Yana zo wegvloog en gelukkig had ik net het vangnet in mijn handen..

gr Gerdy

Caroline

Jeetje meid, wat heb jij geluk gehad!!  :o

Wat zul je even in doodangsten hebben gezeten, ik ben blij dat ze weer lekker veilig bij je is.  :D

Zyva is prachtig geworden, je donsjes zijn superlief en je foto's zijn wederom geweldig!!!

Fijne dag en liefs vanuit Veghel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

@PattyDankjewel Patty :).
Ik heb inderdaad hééél veel geluk gehad!  :o
Ben erg blij dat het maar een paar minuten duurde.
Ik heb je nieuws gezien, je donsjes zijn erg lief! :-*

@Gerda
Bedankt voor de complimenten :).
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuks in mijn archief heb staan voor de fotowedstijd. Doe er eigenlijk nooit aan mee.  ::)
Oh bah, ik had op dat moment echt een knoop in m'n maag. Wat was ik blij toen ze stevig ingepakt in mijn vest zat.

@Sanna
Dankjewel :).
Ik zal zo de fotowedstijd eens even checken.
Ben ook erg blij dat mijn bende weer compleet is :D.

@Gerdy
Wat een geluk dat je op dat moment net je vangnet in je handen had! Zo kon je mooi snel ingrijpen.
Helaas had ik geen vangnet bij de hand, maar mijn vest was een uitstekende vervanger :P.

@Caroline
Nou inderdaad! Ik zag het allemaal al voor me, Soë die niet meer terug zou komen.
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.
Dankjewel, Zyva is echt een héérlijk ding :D.
Sero wordt trouwens nog steeds groter & breder. Ik vind hem echt een leuk kereltje geworden.
Je krijgt een dikke :-* van de lieverd.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


anika_en_spirit

30 juli 2010, 11:11:29 #446 Last Edit: 30 juli 2010, 11:14:16 by anika_en_spirit
Hallo allemaal,

Helaas, vandaag heb ik triest nieuws.
Gisteravond keek ik nog even in het blok van Shine.
Ik trof het inmiddels al afgekoelde, levenloze lichaampje van Xue aan.  :'( :'(

's middags was er nog niks aan het handje. Xue was goed gevoerd & zat warm tegen Xato aan.
's avonds toen ik haar vond had ze ook nog een mooi gevuld kropje. Het leek wel alsof ze onder de voet gelopen was. Wat een naar gezicht.

Xue mocht slechts 10 dagen oud worden.  :'(

Lieve Xue, rust zacht.  :-* :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Manon*

Hoi Anika,

Wat zonde zeg... helemaal als het er goed uitzag, goed gevoerd werd enzo...

Ik wens je sterkte meis, vreselijk om zoiets aan te treffen..

Lieve Xue, rust zacht  :-*

Sanna

Ach, wat sneu... :-\
Sterkte...

Groetjes, Sanna

Larissa

hoi hoi

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van je valkjes en tjeetje wat zul jij de schrik goed in de benen hebben gehad  :-X
Gelukkig is je valkje er weer en zit ze weer bij haar manneke in de voliere

En tjeetje wat een nare vonst een dood donsje
Sterkte.....

Groetjes Larissa