Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, heerlijk he, nu buiten, vind het ook leuk dat ze genieten van de buitenlucht ..grtjs. Ann



Creatura

Hey Anika,

wat een prachtige foto's heb je gemaakt!! Ik heb echt genoten :D Wat zijn Sterre en Sweet toch een prachtig koppeltje :D En Sero is ook een heel erg mooi beestje zeg; wat een uitstraling al :D

Syara deed me weer erg aan Lotje denken ;D

xx Renske

Gerdy

Hoi Anika,

wat zijn je valkjes allemaal super mooi ..fijn om te zien dat Sky en Shine het zo goed doen bij je..
super mooie foto's.

groetjes Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Anika, kom je even een fijn weekend wensen , grtjs. Ann



anika_en_spirit

Citaat van: Dierenfreackske op  6 maart 2010, 16:25:39
Hoi, heerlijk he, nu buiten, vind het ook leuk dat ze genieten van de buitenlucht ..grtjs. Ann
Citaat van: Dierenfreackske op 13 maart 2010, 14:31:30
Hoi Anika, kom je even een fijn weekend wensen , grtjs. Ann


Hey Ann,

Bedankt.  :-*
Het weekend is al voorbij, dus ik wens jou bij deze maar een fijne week dan.

Citaat van: Creatura op 13 maart 2010, 10:30:27
Hey Anika,

wat een prachtige foto's heb je gemaakt!! Ik heb echt genoten :D Wat zijn Sterre en Sweet toch een prachtig koppeltje :D En Sero is ook een heel erg mooi beestje zeg; wat een uitstraling al :D

Syara deed me weer erg aan Lotje denken ;D

xx Renske

Hoi Renske,

Dankjewel. :)
Ja, die Sero is me er eentje.
Hij weet hoe hij indruk moet maken op al mijn kanjers ;D.
Haha, grappig hè, hoe 2 valkjes op elkaar kunnen lijken :).

Citaat van: Gerdy op 13 maart 2010, 13:32:35
Hoi Anika,

wat zijn je valkjes allemaal super mooi ..fijn om te zien dat Sky en Shine het zo goed doen bij je..
super mooie foto's.

groetjes Gerdy

Hoi Gerdy,

Leuk om jou hier weer eens te zien.
Shine & Skye doen het inderdaad super. Ze vermaken zich prima.
Het zijn 2 valkjes met een heel lief karakter.
Shine is super tam, Skye vind handen niet zo leuk.
Toch is hij erg zachtaardig.


====

Hoi Allemaal,

Met de valkjes gaat alles prima.
Ik zal van de week weer wat foto's maken.

Slaap lekker alvast!  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi hoi, wat zijn het toch allemaal lieverds met hun zeigen lieve karaktertje he, heerlijk is het om je updates te lezen en je foto's te zien, grtjs. Ann



anika_en_spirit

Citaat van: Dierenfreackske op 14 maart 2010, 21:44:57
Hoi hoi, wat zijn het toch allemaal lieverds met hun zeigen lieve karaktertje he, heerlijk is het om je updates te lezen en je foto's te zien, grtjs. Ann

Hoi Ann,

Fijn dat je de update en foto's zo leuk vindt. Dat maakt het ook weer leuk om ze te plaatsen ;).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Anke

Hoi,
Ik heb net je foto's gekeken ( wat lekkerrr veeeeel  ;D  )
Je hebt mooie valkjes hoor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

anika_en_spirit

Hoi allemaal,

momenteel heb ik het even druk met school. Vandaar dat ik hier minder aanwezig ben. vooral maandag, dinsdag en woensdag maak ik lange dagen om vervolgens ook nog te moeten werken. Donderdag heb ik een kennismakingsgesprek ivm met aankomende stage. Als ik niet te laat terug ben, zal ik nog wat foto's maken van mijn bende.

Met mijn bende gaat het trouwens uitstekend. Hier even vlug een korte update.

* Sero & Shine zijn definitief verhuisd naar de buitenvolière. Het is buiten minder koud nu & ze vermaken zich prima. Ik was even bang dat Sero het misschien nog te koud zou hebben buiten, maar hij is een echte bikkel. Hij zit erbij alsof hij al jaren buiten verblijft, niks aan de hand dus.

* Senna wipwapt regelmatig met Lucky. Erg grappig, want Spirit is degene die haar versiert & waardoor ze kippetje gaat zitten. Lucky jumpt dan altijd snel bovenop haar, zodat Spirit daar geen kans meer toe heeft. Arm kereltje  :-*

* Sweet & Sterre zijn onafscheidelijk. Wat een lief koppeltje is dit zeg. Ze doen daadwerkelijk alles samen. Ze eten samen uit hetzelfde bakje, ze gaan tegelijkertijd drinken & zitten altijd naast elkaar op stok. Kroelen is hun favoriete hobby, ze zijn echt gek op elkaar.

* Vanmiddag vond ik een ei op de bodem van de buitenvolière. Een perfect afgemaakt eitje, zonder beschadigingen. Ik weet niet van wie dit eitje is, maar ik verdenk Senna. Zij is namelijk het enigste popje dat al gewipwapt heeft. Ik denk dat het tijd wordt voor de broedblokken. Volgens Piet komt het voorjaar er aan & is het gedaan met de vrieskou. Ik denk dat ik begin volgende week de blokken erin ga hangen. Het eitje heb ik maar weggehaald, dit lag toch maar voor noppes op de bodem.

* Skye, Syara & Soë doen gewoon lekker hun ding in de volière. Niks nieuws over deze 3 lieverds.

Tot snel allemaal, nog een fijne dag gewenst.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi Anika, wat een leuke update hier, en wat fijn dat de valkjes in de buitenvoiliere zitten nu ...en ja;, Sweet en Sterre zijn het mooiste koppel van heeeeel de wereld he ...!!!  :D :D
Ann



Caroline

Hoi hoi!!!!

FIjn te lezen dat lieve Sero het zo goed doet samen met zijn meisje in de volière.  :D

Geef je hem af en toe een kusje van me??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

sabine

Hoi,

Leuke foto's heb je gemaakt van je bende. Je heb mooie valkjes en zo te zien zijn ze erg gelkkig met de voliëre :D

Groetjes Sabine

Marian

Hoi Anika,

Ik heb voor de 2-de keer :P, enorm genoten van jouw prachtige foto-serie!! :D 8)
Ik was er al eerder, maar liet geen berichtje achter ;)
Telkens wanneer ik naar jou foto's kijk, zou ik zo graag in jouw volière willen staan om ze live te bewonderen :D ;D
Spannend dat je nu gauw de blokken gaat plaatsen.
Alvast heel veel succes!!

Fijn weekend!
Groetjes, Marian


Dierenfreackske

Hoi Anika, kom even een fijn weekend wensen hoor! Grtjs. Ann



anika_en_spirit

Citaat van: Dierenfreackske op 16 maart 2010, 16:51:10
Hoi Anika, wat een leuke update hier, en wat fijn dat de valkjes in de buitenvoiliere zitten nu ...en ja;, Sweet en Sterre zijn het mooiste koppel van heeeeel de wereld he ...!!!  :D :D
Ann

Hoi Ann,

Thanks. :)
Ik vind het erg fijn dat ze nu allemaal buiten zitten. Ze vermaken zich prima, ze hebben het er echt naar hun zin.
Haha, Sweet & Sterre zijn in elk geval wel mijn mooiste koppeltje qua mutaties :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!