Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Knappe vogel heb je er bij hoor ;) mooie kuif heeft tie :D

Marian

Hoi Anika,

Zo, nu moet ik het echt kwijt!
Wat een PRACHTIG MOOIE HANDTEKENING heb jij gemaakt 8) 8)
Ik hoop dat het zo duidelijk is dat ik er echt weg van ben ;D
De laatste tijd nauwelijks online geweest, zag een paar keer je handtekening voorbij komen en was er meteen weg van... zo dus nu weet je 't ;D ;D
Ook nog gefeliciteerd met Sweet! Lekkere naam..
Gaat lekker zo bij jou! :D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat een mooie knappe valkjes heb je allemaal, en wat een leuke bende he zo samen bij elkaar!
Ik ben ook helemaal verliefd op je valkjes... :-* :-*grtjs. Ann



amazingleeuwtje

Hoi Anika,

Wil je mij een heeeeel groot plezier doen en NIET meer een foto van Sterre plaatsen ;) :-\ Dat trek ik niet meer sjezus wat is ze mooi :-* :-* Allemaal bei the weej maar Sterre pfffffffffff ::) ::)

En helemaal met Marian eens je hebt een schitterende handtekening gemaakt..

Liefs Syl

Dierenfreackske

Hoi hoi .....jaaaaaa Sterre is natuurlijk mooi, en jaaaaaa je hebt een hele mooie knappe hendtekening...grtjs. Ann



Caroline

Ik loop overal een beetje achter maar ben weer helemaal bij gelezen bij jou ....

Leuke update en prachtige foto's!!!!

En wat is Sweet mooi!!!!

Ik ben wel een beetje jaloers.  ::)

Wel op een gezonde manier hoor.  ;)

Mocht hij ooit mooi bonte geelwang MANNEN krijgen, parels en/of cinnamon mag ....

Wil ik er bij deze alvast 1 reserveren,  :D

Fijn weekend en knuffie voor mijn kerel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi

Jeetje wat een mooie valk is Sweet  :o :o

Je fotos zijn prachtig en ik ben weer bijgelezen  :D



Liefs Manon

anika_en_spirit

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 21 januari 2010, 10:22:06
Knappe vogel heb je er bij hoor ;) mooie kuif heeft tie :D

Dankjewel :)

Citaat van: Marian op 27 januari 2010, 19:50:41
Hoi Anika,

Zo, nu moet ik het echt kwijt!
Wat een PRACHTIG MOOIE HANDTEKENING heb jij gemaakt 8) 8)
Ik hoop dat het zo duidelijk is dat ik er echt weg van ben ;D
De laatste tijd nauwelijks online geweest, zag een paar keer je handtekening voorbij komen en was er meteen weg van... zo dus nu weet je 't ;D ;D
Ook nog gefeliciteerd met Sweet! Lekkere naam..
Gaat lekker zo bij jou! :D

Groetjes, Marian

Dankjewel Marian, Het gaat hier Héérlijk ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 27 januari 2010, 23:54:36
Hoi hoi, wat een mooie knappe valkjes heb je allemaal, en wat een leuke bende he zo samen bij elkaar!
Ik ben ook helemaal verliefd op je valkjes... :-* :-*grtjs. Ann
Citaat van: Dierenfreackske op 28 januari 2010, 22:50:52
Hoi hoi .....jaaaaaa Sterre is natuurlijk mooi, en jaaaaaa je hebt een hele mooie knappe hendtekening...grtjs. Ann

Jij ook bedankt Ann :)

Citaat van: sylvia59 op 28 januari 2010, 08:34:17
Hoi Anika,

Wil je mij een heeeeel groot plezier doen en NIET meer een foto van Sterre plaatsen ;) :-\ Dat trek ik niet meer sjezus wat is ze mooi :-* :-* Allemaal bei the weej maar Sterre pfffffffffff ::) ::)

En helemaal met Marian eens je hebt een schitterende handtekening gemaakt..

Liefs Syl


Haha, dankjewel sylvia.
Ik zal m'n best doen om geen foto's meer van Sterre te plaatsen, maar of dat gaat lukken...  ::)
Ik ben bang voor het tegenovergestelde effect :P

Citaat van: Caroline op 29 januari 2010, 09:49:03
Ik loop overal een beetje achter maar ben weer helemaal bij gelezen bij jou ....

Leuke update en prachtige foto's!!!!

En wat is Sweet mooi!!!!

Ik ben wel een beetje jaloers.  ::)

Wel op een gezonde manier hoor.  ;)

Mocht hij ooit mooi bonte geelwang MANNEN krijgen, parels en/of cinnamon mag ....

Wil ik er bij deze alvast 1 reserveren,  :D

Fijn weekend en knuffie voor mijn kerel.  :-*

Hoi Caroline,
Dankjewel :). Het gaat super met joun lieve kereltje. Hij is een echte kroeler! Ik moet het niet wagen om Shine alleen te kriebelen, dan is meneer er als de kippen bij ;D.
Mochten Sweet & Sterre mooie bonte geelwang mannen krijgen, dan is het in elk geval zeker in combinatie met opaline & cinnamon. Ze zijn namelijk beide bont cinnamon opaline geelwangen :).
Dit voorjaar krijgen ze een blok, dus wie weet. Ze zijn in elk geval al helemaal verkocht aan elkaar.
Ik zal je reservering vast noteren :).

Citaat van: *Manon* op 29 januari 2010, 12:41:44
Hoi hoi

Jeetje wat een mooie valk is Sweet  :o :o

Je fotos zijn prachtig en ik ben weer bijgelezen  :D



Liefs Manon

Hoi Manon, Dankjewel :D.



_______________________________________________

Hello allemaal,

Zó, ik ben een weekje niet online geweest, druk druk druk met school. Het was weer eens toetsweek & ik heb braaf aan de studie gezeten :P

Ik heb al weer een beetje bijgelezen in jullie boekjes, van de week volgt de rest wel weer.

Met mijn lieverds gaat alles prima! Sero is nu de ultime kroeler. Hij gaat overal mee naartoe op mijn schouder & is gek op Shine. Hij probeerd ook elke keer te kroelen met haar, alleen ziet mijn witte meisje dit nog niet zo zitten.

Vanmiddag werd ik blij verast door Sweet. Spirit hing in de tralies het bouwvakkersfluitje voor  mij te zingen. Sweet zat er ietsjes achter & deed zonder pardon uit volle borst mee ;D.
Het is echt een leuk kereltje. Wel grappig, ik heb hier nu 3 kereltjes die het bouwvakkersfluitje doen: Spirit, Sweet & Lucky. Nu Skye & Sero nog ;D. Grappig hoe snel ze geluidjes van elkaar overnemen. Sweet zingt  overigens nog een tal van andere deuntjes. Deze heeft ie vast en zeker geleerd bij zijn vorige adresje.

Sterre is hélèmaal verliefd!!! :D Jawel, op Sweet. EN het komt niet van 1 kant, Sweet is ook gek op Sterre. Dit is nou liefde op het eerste gezicht, wat een treffer. Hopelijk hebben deze geelwangetjes een beetje ouderintinct & brengen ze dit voorjaar jongen groot.

Ik ga nu nog even tekeningen uitprinten voor het maken van broedblokken. Mijn opa heeft aangeboden om deze voor mij te maken. Hij maakt zelf altijd vogelhuisjes & molens, dus dit vind ie echt leuk om te doen. Lief, lief lief  :-*

Ik ga vandaag lekker vroeg slapen,, dus voor iedereen: een fijne avond nog, tot van de week & slaap lekker alvast.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


amazingleeuwtje

LOVE IS IN THE AIR!!!



Gaaf hoor, je begrijpt zeker wel dat ik heeel graag op jou lijstje kom van dit mooie koppeltje, ik ben nog opzoek naar een man voor mijn Evi... ;D

Kimm

wat leuk dat jouw opa dit gaat maken  :D handig hoor.
spannend voor jou als ze een blok gaan krijgen :D komen vast hele mooie jongen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

anika_en_spirit

Citaat van: sylvia59 op  3 februari 2010, 08:14:47
LOVE IS IN THE AIR!!!



Gaaf hoor, je begrijpt zeker wel dat ik heeel graag op jou lijstje kom van dit mooie koppeltje, ik ben nog opzoek naar een man voor mijn Evi... ;D


Hey Sylvia,
Yess, ik vind het ook helemaaal super ;D.
Haha, oké, ik ga het noteren :).
Grappig, de kerels vliegen nú al over de toonbank :P Haha.

Citaat van: Kimm op  3 februari 2010, 08:42:24
wat leuk dat jouw opa dit gaat maken  :D handig hoor.
spannend voor jou als ze een blok gaan krijgen :D komen vast hele mooie jongen!

liefs kim

Hey Kim,
Ja, super hè! Echt heel lief van hem.
Inderdaad spannend, misschien bakken ze er wel helemaal niks van, het zijn namelijk wel 2 geelwangen. Ik moet gewoon zorgen voor back-up ;D.





___________________________________________________
Goedenmorgen allemaal,

Jeetje, ik ben me vanochtend echt ROT geschrokken!!!!
Ik had de vogies naar buiten gelaten, zie ik Spirit echt Hélemaal onder het bloed zitten.  :o :o
Zijn linker borst, pootje en teentjes allemaal knalrood.

Pff wat een schrik, zoveel bloed heb ik hier gelukkig nog nooit eerder bij een valkje gehad.  :-X

Maargoed, Spirit even uit de volière gehaald & mee naar binnen genomen om te kijken wat er nou aan de hand was. Ik heb het bloed een klein beetje weggeveegd, maar kom niks ernstigs vinden. Ik heb mijn kereltje nog even in het reiskooitje gezet om hem in de gaten te houden. Hij zat er rustig bij, maar at wel gewoon. Ook riep ie telkens naar z'n popje, dus ik heb hem maar weer teruggezet in de volière. Daar is hij inmiddels meer op zijn plek.

Ik heb net nog even gekeken. Hij loopt, springt, klautert en vliegt gewoon de volière rond. Hij eet & drinkt gewoon, dus volgens mij heeft hij er niet veel last van.
Ik kan niet zien of het nou nog bloed of niet. Ik hou mijn kereltje nu goed in de gaten. Hopelijk gaat het allemaal vanzelf over.

Hoe het nu gekomen is, ik heb geen flauw idee. Voor zover ik weet kan hij in de volière nergens achter zijn blijven haken. Er hangen geen scherpe voorwerpen in en scherpe randjes zijn ook niet te vinden. Ik ben bang dat hij ruzie gehad heeft & dit keer zelf te grazen is genomen. Maar door wie? Misschien door Sweet of Syara? Beiden laten zich niet onder de poot lopen door Spirit. Ik kan me echter niet voorstellen dat zij zó grof op hem ingepikt hebben...  :-\
Misschien dat hij zelf een veer ongelukkig geplukt heeft? Is er ongelukkige paniek geweest? Ik weet het niet...

Gekke Spirit, je kunt je maar wat zorgen maken om je valken vriendje. Ik zie dat hij nu relaxt aan het poetsen is. Hopelijk blijft het hierbij en is het bloed snel weer weg.

Met mijn andere kanjers, zowel binnen als buiten, gaat het super. Buiten zijn wel een aantal besmeurd met bloed van Spirit, maar zelf hebben ze gelukkig niks. De volière ziet er ook niet echt fraai uit met al die rode spetters.

Iedereen een fijne dag vandaag.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Bedankt dat je me op de wachtlijst hebt geplaatst.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Aaaaaaach, die Spirit toch, hopelijk is het bloed snel weg, maar kan een tijdje in de veren blijven hangen hoor, zag ik ook bij een valkje, nog steeds is het opgedroogd bloed nog niet helemaal weg hoor,  :P   :D :D :D is schrikken he wanneer er zo'n paniek is. Grtjs. Ann



amazingleeuwtje

Lief dat ik op je wachtlijst mag :-*

Kimm

ja dat is altijd schrikken zeg. gelukkig gaat het goed met hem  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010