Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anika, haha nu ben ik wel juist he, hihi, had me inderdaad vergist hoor,  sorry   :) :)   alles goed met de nieuwe valkjes hier ?? Grtjs Ann



♪ Marlies

Zo, jij hebt er een paar hele mooie valkjes bij. :o

Leer ze vandaag. :P

Marian

Hey Anika!

Super Stoere Sero :-* :-*
Tik-tak-tik-tak, de tijd van ophalen nadert langzaam ::) ;D
Heb je al tentamens gehad?? En hoe is 't dan gegaan??

Fijne (leer) dag, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Anika,  hoe was het met je exames? En wanneer mag je Sero ophalen?  Mooie stoere binck he! Grtjs. Ann



anika_en_spirit

Goedennacht allemaal,

Iedereen bedankt voor de ''leerse'' wensen. Die heb ik hard nodig gehad  :-X. Ik kan heus wel goed leren, maar af en toe heb ik een concentratievermogen van nul komma nul. Dit resulteert dan ik leren tot diep in de nacht en slaapgebrek. Gelukkig is het nu vrijdag, wat betekend einde tentamenweek  ;D ;D ;D :P

Ik zal nog even op jullie berichtjes reageren:
Maakt niet uit Ann, kan gebeuren ;). Met de nieuwelingen gaat het prima. Ik heb ze vandaag verhuist naar de schuur. Morgen gaan ze de volière in, dan zullen ze zich vast en zeker wat meer op hun gemak voelen :).

Dankjewel Marlies :).

Wat verzin je dat weer leuk marian, S-S-S ;D.
Jaa, het klokje tikt & de weeën komen dichterbij  ::) ;D
Ik heb wel een goed gevoel over mijn tentamens. Mocht ik ze niet halen heb ik ook nog een herkansing :).

Ann, alweer, gezellig hoor ;D.
Gelukkig zijn mijn tentamens nu voorbij, ik hou daar nooit zo van :P. Ik mag Sero vermoedelijk over een paar weekjes ophalen. Eerst moet hij nog uitvliegen & zelfstandig worden, dat is natuurlijk het belangrijkste :). Zekersteweten een stoer ventje ;D :-*







Verder heb ik weinig te melden. Zoals beloofd zal ik van de week weer even wat foto's maken van mijn kanjers. Voor nu, iedereen welterusten.

Fijn weekend allemaal!  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi Anika.... veel succes met het overbrengen van je nieuwe valkjes naar de voiliere vandaag...hoop dat alles goed meevalt,oooooch, wat fijn dat je Sero  binnen een paar weekjes kan ophalen, natuurlijk moet hij eerst uitvliegen en zelfstandig worden he,  dan heb je er een lekker tam valkje bij he! Grtjs. Ann (vandaag en morgen waarschijnlijk geen internet voor me, moet met pc en printer naar de winkel om te installeren he, ) Grtjs. Ann



Marian

Can you wait any longer...??? :o :o
Or, are you as crazy as me?????????? :-X :-[ ;D



STERKTE! ;) :-*

Liefs, Marian

anika_en_spirit

Citaat van: Dierenfreackske op 14 november 2009, 07:15:23
Hoi Anika.... veel succes met het overbrengen van je nieuwe valkjes naar de voiliere vandaag...hoop dat alles goed meevalt,oooooch, wat fijn dat je Sero  binnen een paar weekjes kan ophalen, natuurlijk moet hij eerst uitvliegen en zelfstandig worden he,  dan heb je er een lekker tam valkje bij he! Grtjs. Ann (vandaag en morgen waarschijnlijk geen internet voor me, moet met pc en printer naar de winkel om te installeren he, ) Grtjs. Ann

Hoi Ann,
De valkjes zijn veilig aangekomen in de volière, ze hebben het er super naar hun zin :). Jaaah, dan heb ik straks een stoer kereltje die lekker kan kroelen met mijn mooie albinomeisje :D.
Is alles goed gegaan met de pc?

Citaat van: Marian op 16 november 2009, 19:51:09
Can you wait any longer...??? :o :o
Or, are you as crazy as me?????????? :-X :-[ ;D



STERKTE! ;) :-*

Liefs, Marian

Heey Marian,
Haha, ik kan nog wel eventjes wachten. Zo lang mijn stoere ventje maar groot en sterk wordt, daar heb ik alles voor over :D.
Natuurlijk wil ik hem wel zo snel mogelijk hebben! Het is zo'n lekkerding, net zoals joun Jasmijn ;D. Lekker zijn zit in de familie  :P ;D ;D :-*
Thanxxxx, jij ook nog eventjes héél véél strekte ;D  :-* :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


anika_en_spirit

Goedenavond allemaal,


Wij vermaken ons opperbest in de volière hier. Het wordt steeds voller, maaaaaar ook steeds gezelliger!  ;D


Skye: Om het goed te maken, begint vrouwtje deze keer met mij ;D. Vorige keer was ze vergeten om een foto van mij te plaatsen!  >:(


Ik ben flink in de rui & beetje bij beetje verdwijnen mijn mooie pareltjes.


Als ik niet aan het eten ben zit ik vaak in het midden van de volière. Vanaf hier kan ik gemakkelijk de touwladder op om van het trostgierst te snoepen ;D.


Ik zal jullie even voorstellen aan mijn vriendinnetje Syara. Af en toe vind ik haar wel een beetje lief, maar ze is ook erg gek. Kijk zelf maar:


Syara: Ik ben helemaal niet gek, ik wil gewoon het onderste stukje trostgierst hebben!


Als ik daarvoor op de kop moet hangen, dan doe ik dat gewoon.


Het onderste stukje is namelijk het lekkerste!


HMMMMMMMMMMMMMMM  :-* ;D


Spirit & Senna: Lucky wou vandaag niet op de foto, hij is namelijk een beetje verdrietig  :'(


We zullen even vertellen waarom hij zó verdrietig is...


Omdat wij elkaar zo lief vinden, is Lucky een beetje verdrietig!  :o


Maar dat maakt ons niet uit, wij vinden dit zó lekker ;D :-*


Wij zijn helemaal hoteldebotel van elkaar :D!


We doen dan ook alles samen & tegelijk!  8)


Spirit: Ik hou Senna overàl in de gaten hoor!


Andere vrouwtjes hoef ik niet, ik wil alleen Senna  ;D


Já dames, afstand bewaren.


Dames, I'm the mennn  8) :-*


Sterre: Spirit the men? Dacht het niet, mij een beetje wegjagen!  :o >:(


Het doet me niet zoveel hoor  :-X


Ik ben hier toch de mooiste  8)


Ik blijf rustig zitten voor de foto  :-*


Alleen als de hond langsloopt kijk ik even om...


Maar ook die viervoeter doet me weinig ;D.


In de volière zit ik helemaal op mijn plek, samen met mijn geel-gestipte vriendinnetje Soë.


Soë: Ik vind het heerlijk in de volière!


Lekker strekken...


Lekker zitten...


Héérlijk poetsen... ik ben nu geen stresskippie meer :D  :-*


Ik kan ook heel goed poseren hoor  8)


Shine: Ik snap hélèmáál niks van mijn vrouwtje, ik hang elke keer voor haar neus in het gaas, maar zij is alleen maar bezig met dat zilveren ding in haar hand  :-\


Maar een dikke kroel maakt dat weer goed ;D  :-* :-*


Nog eventjes met elkaar...


We hebben het hier dan ook erg gezellig!


hopelijk hebben jullie genoten. Tot de volgende keer.

Iedereen nog een fijne avond & slaap lekker alvast.
Liefs, Anika  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

WOW, Anika, wat een super foto's heb jij gemaakt!!!! 8)
Ik ben er echt van onder de indruk, prachtig!!
En ook zulke mooie valkjes die je daar hebt zitten...., vooral degene die zich al het mooiste vindt ;D
Is dat Sterre? Werkelijk prachtig.

Fijne avond nog verder ;)
Groetjes, Marian

anika_en_spirit

Citaat van: Marian op 16 november 2009, 21:58:20
WOW, Anika, wat een super foto's heb jij gemaakt!!!! 8)
Ik ben er echt van onder de indruk, prachtig!!
En ook zulke mooie valkjes die je daar hebt zitten...., vooral degene die zich al het mooiste vindt ;D
Is dat Sterre? Werkelijk prachtig.

Fijne avond nog verder ;)
Groetjes, Marian


Dankjewel voor je compliment! :D. Altijd leuk om te horen, ik heb m'n best er weer voor gedaan  ;D.
Jepp, dat is Sterre  :-*. Ik vind haar echt heel apart.

Jij ook nog een fijne avond!

ps. ik heb je mooie albinomeisje gezien ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

Hihi, ik heb ook jouw mooie Seppe gezien :P

Manouk

hoi hoi..

Ik kwam bij toeval in je boekje en zag je prachtige valkjes....

Maar ik zag ook een wildkleurtje.. die in de laatste foto ronde niet van de partij was..
hoop dat je strax geen boze valkjes krijgt omdat je er 1tje bent vergeten :P

groetjes
Manouk en haar valkenbende

Dierenfreackske

Hoi Anika, wat een super mooie en heerlijke foto's waren dat weer, ik ben helemaal weg van je lieve valkjes hoor!
En een prachtige voiliere hoor! En dat verhaaltje, ik lach me een breuk bijna...  ;) :D :D ;D ;D ;D 
Jouw foto's en valkjes zijn prachtig meiss....grtjs. Ann



Marian

Hey Anika :D

Ik heb Sero jouw groetjes, kusjes, knuffeltjes en kroeltjes overgebracht ;)
Hij heeft een poosje heerlijk, samen met Jasmijn, op m'n schouder en in m'n nek gezeten.
Hij is een mooi en stoer ventje en maakte van die lieve, zachte (haha, nog wel :o), geluidjes.

Je krijgt van Sero mega veel kroeltjes, knuffeltjes en kusjes terug :-*

Lekker slapen!
Groetjes, Marian