Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

Marian

 

Wat zijn ze prachtig! En je hebt 2 mooie namen voor ze bedacht hoor! :-* :-*

Wordt zeker een fijn weekend voor je ;)

Dierenfreackske

 
                         MOOI   SUPER   PRACHTIG  LIEF  SCHITTEREND  HEERLIJK   



amazingleeuwtje

        

Wat een schitterende mooie knalgele beauty's... :-*

patty_dordtse valkjes

super mooie valkjes...

geven ze ook licht in het donker met die felle kleurtjes  ;D ;D ;D

super prachtig !!!!
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

He ja hoor! Echt wel, ze zijn om van te snoepen, hihi...
fijn weekend, grtjs. Ann



anika_en_spirit

Hoi hoi,

Allemaal bedankt voor de leuke reacties! Haha, ze geven bijna licht in het donker patty :P.
Ik ben nog steeds super trots op mijn nieuwe aanwinsten. Ze hebben al door dat ik niet zo eng ben als ze in eerste instantie dachten. Gehurkt voor de kooi blijven Sterre & Soë mooi op stok zitten & als ik hun water verschoon & vers eten geef schieten ze al niet meer in de stress :).
Ik kan wel duidelijk merken dat ze binnen niet op hun plek zijn. Toch wil ik ze nog zeker tot volgende week woensdag binnen houden. Ze zien er verder topvit uit, ook hun drolletjes zijn ''mooi,'' maar je weet natuurlijk maar nooit. Eigenlijk staat er geloof ik 6 weken voor quarantaine, maar dat wil ik ze niet aandoen. Ze hebben altijd in een volière gezeten, dat zijn ze dan ook gewend. Een kooitje vinden ze maar niks & dat merk ik maar al te goed aan ze.

Wat wel grappig is, is dat ze helemaal om zich heen zitten te kijken als ze mijn vogies buiten horden ;D. Net alsof ze denken: ''Heey, daar moet ik ook naartoe!''

Met Spirit, Lucky, Senna, Shine, Skye & Syara gaat alles prima. Ze lijken gelukkig geen last te hebben van de kou buiten. Syara trekt de ene keer heel erg op naar Spirit, Lucky & Senna, terwijl ze de andere keer weer bij Skye te vinden is.
Verder is het echt een hyper-valkje. Zo rustig als ze was toen ze hier kwam, nu is ze meer dan het tegenovergestelde :P.
Wel heel leuk moet ik zeggen, ze brengt zo wel wat leven in de brouwerij.

Shine is echt opzichzelf. Misschien omdat zij zó tam is? Ze heeft inmiddels in de gaten dat ook mijn vader & moeder haar wel even willen kroelen als zij langs de volière lopen. Hier maakt ze dan ook echt wel gebruik van! Straks zal ze een maatje erbij krijgen, namelijk Twister van Caroline. Hopelijk klikt het tussen de twee, dan kunnen ze in de toekomst als alles meezit mooie albino kindjes krijgen :).

Skye is een valkje apart. Overdag moet hij niks van mij hebben, handen zijn maar eng. Als ik de valkjes naar binnen doe, meestal als het begint te schemeren, mag ik hem wel oppakken & dan geniet hij van een dikke kroel.  :-*
Verder is Skye veel op zichzelf, maar toch betrap ik hem af en toe bij Syara in de buurt ;D.

Lucky is nog steeds onafscheidelijk van Spirit & Senna. Ondanks dat heeft hij ook wel interesse in Skye, Shine & Syara. Volgens mij begint hij nu pas door te krijgen dan Senna haar hartje verloren heeft aan Spirit.

Senna & Spirit, ze zitten nooit ver van elkaar. Ook hebben ze totaal geen interesse in de andere valkjes. Er is alleen oog voor elkaar. Ze doen waar ze zin in hebben, de anderen moeten maar rekening houden met de donders. Spirit maakt gelukkig geen ruzie meer met Lucky. Blijkbaar is het goed geweest om hem een poosje apart te zetten met Syara.

Dit was het weer voolopig. Ik heb deze week tentamenweek, dus ben véél minder op het forum te vinden ;).

Iedereen een fijne dag gewenst!  :-*

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

Haha, behalve voor de echo dan, even spieken op het forum ;) ;D
Uiteraard zijn je tentamens véél belangrijker!!
Sterkte met leren en succes met maken.

Fijne dag ook!, groetjes Marian

anika_en_spirit

Citaat van: Marian op  9 november 2009, 14:07:40
Haha, behalve voor de echo dan, even spieken op het forum ;) ;D
Uiteraard zijn je tentamens véél belangrijker!!
Sterkte met leren en succes met maken.

Fijne dag ook!, groetjes Marian

Haha inderdaad. Ach, tussen het leren door moet je ook een beetje ontspannen & wat is nou meer ontspannend als dit heerlijke forum ;D!
Enne, een echo is ook héél belangrijk, we moeten toch wel goed in de gaten houden of onze kanjers goed ontwikkelen :P.
Dankjewel, ik ga m'n best doen :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


amazingleeuwtje

Toppie dat ze al aardig beginnen te wennen.. ;D

Suk6 met leren en je tentames, heeeeeel belangrijk....

Dierenfreackske

Hoi Anika, fijn dat het zo goed gaat met de valkjes, ja, en ontspannen moet je wel af en toe doen , is heel belangrijk, zeker tijden de exames he! Geniet ondertussen maar van het forum en de valkjes natuurlijk! Grtjs. Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Wat een lieverd!!! 8) :-*
Nu kun jij ook lekker gaan slapen ;)

Welterusten, groetjes Marian

Kimm

succes met je tentamens!
ennuh wat een mooie foto  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

10 november 2009, 13:27:34 #163 Last Edit: 10 november 2009, 23:37:18 by Dierenfreackske
Hoi Anika ... succes met je exames hoor!  O wat een schoonheid komt daar met foto in je boekje van Caroline, komt dit valkje bij je wonen ?? Wel een beauty he , hihi! Grtjs.
Ann



anika_en_spirit

Citaat van: sylvia59 op  9 november 2009, 14:15:58
Toppie dat ze al aardig beginnen te wennen.. ;D

Suk6 met leren en je tentames, heeeeeel belangrijk....

Yepp, hoe gaat het met die nieuwe kanjers van jou? :)
Dankjewel!

Citaat van: Dierenfreackske op  9 november 2009, 16:05:53
Hoi Anika, fijn dat het zo goed gaat met de valkjes, ja, en ontspannen moet je wel af en toe doen , is heel belangrijk, zeker tijden de exames he! Geniet ondertussen maar van het forum en de valkjes natuurlijk! Grtjs. Ann

Inderdaad Ann, tussendoor een beetje afleiding is juist goed.
Al die leuke dagboekjes hier zijn daar uiterst geschikt voor ;D

Citaat van: Caroline op  9 november 2009, 22:43:24


Meer staan in mijn boekje.  :D






:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Wat een LEKKURDINGGGGGG!!!!
Dankjewel voor de foto. Ook de foto's in joun boekje zijn weer erg heerlijk!

Citaat van: Marian op  9 november 2009, 23:32:14
Wat een lieverd!!! 8) :-*
Nu kun jij ook lekker gaan slapen ;)

Welterusten, groetjes Marian


Hihi, ik heb geslapen als een roosje  ;D
Je kunt wel zien dat Sero & Yasmijn familie zijn, allebei lekker  :-* :-*

Citaat van: Kimm op 10 november 2009, 09:45:54
succes met je tentamens!
ennuh wat een mooie foto  :D

Dankjewel Kim :)
Jaaa, super foto van Caroline :D

Citaat van: Dierenfreackske op 10 november 2009, 13:27:34
Hoi Sylvia ... succes met je exames hoor!  O wat een schoonheid komt daar met foto in je boekje van Caroline, komt dit valkje bij je wonen ?? Wel een beauty he , hihi! Grtjs.
Ann

Volgens mij bedoelde je: hoi ANIKA? :P haha.
Dankjewel Ann :).
Yepp, dat lekkere ventje zal bij mij komen wonen :D.





Met de vogies gaat het allemaal prima, ik zal volgende week weer eens wat foto's maken. Voor nu ga ik nog even spieken in jullie boekjes & daarna mijn oogjes sluiten. Dan ben ik morgen weer lekker fit om te leren & te leren & te leren &...  :-X

Iedereen slaap lekker alvast :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!