Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Citaat van: carco op  3 november 2009, 15:59:41
Mm, weer 2 poppen erbij? Dat wordt dus vast weer zoeken naar 2 mannen ook. Pas inderdaad maar op met overbevolking  :P

Groetjes: Caroline.

hihi ;D.
Met alle nieuwkomers erbij zit ik nu op...
Mannen: Spirit, Lucky, Skye, Twister
Poppen: Senna, Shine, Syara, 2 nieuwe poppen
Dus 5 mannen & 4 poppen. Inderdaad nog maximaal 2 mannen & 1 pop.

Haha, moest wel even rekenen voor mezelf :P.

Syara maakt het trouwens prima. Ze vermaakt zich super met Spirit, Senna & Lucky. Ze is vaak bij dit 3-tal te vinden. Wel grappig, want Shine & Skye doen altijd waar ze zelf zin in hebben. Zit mijn 3-tal binnen, dan blijven zij met een gerust hart buiten zitten. Syara vind het prettiger om te zitten waar mijn 3-tal zit. Zitten ze binnen, dan zij ook & zitten ze buiten, dan zit Syara ook buiten ;D.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi, hoi, wat een leuk aantal valkjes heb je zeg! Ik ben ook begonnen met 2...en zie nu he, ... je raak zowat verliefd op hun lieve schattige karaktertje, en ieder valkje heeft zo zijn eigen manier he...hhii, vind ik ook zo leuk he! Geniet er maar lekker van hoor! Grtjs. Ann



amazingleeuwtje

Leuk leuk leuk ;D ;D Jij mag morgen al ;)

Gefeliciteerd kijk uit naar de foto's van jou mooie valkjes..

Dierenfreackske

Hoi , ik ook hoor! Ben benieuwd voor de foto's hoor! Grtjs. Ann



anika_en_spirit

Citaat van: Dierenfreackske op  3 november 2009, 22:27:39
Hoi, hoi, wat een leuk aantal valkjes heb je zeg! Ik ben ook begonnen met 2...en zie nu he, ... je raak zowat verliefd op hun lieve schattige karaktertje, en ieder valkje heeft zo zijn eigen manier he...hhii, vind ik ook zo leuk he! Geniet er maar lekker van hoor! Grtjs. Ann

Citaat van: Dierenfreackske op  4 november 2009, 19:29:52
Hoi , ik ook hoor! Ben benieuwd voor de foto's hoor! Grtjs. Ann

Hoi Ann,
Dankjewel :). Haha inderdaad, je begint met 1 en al snel volgt nummer 2. Voor je het weet heb je er tig! maarrrrr.. wel erg leuk!
Klopt inderdaad, elk valkje is weer anders. Ze hebben allemaal hun eigen manier van doen, dat maakt het ook weer super leuk!
Hihi, foto's komen eraan, ik plaats ze van de week.

Citaat van: sylvia59 op  3 november 2009, 22:30:56
Leuk leuk leuk ;D ;D Jij mag morgen al ;)

Gefeliciteerd kijk uit naar de foto's van jou mooie valkjes..

Yesssss!! Ik heb ze ;D;D.
Jij mag ook bijna, nog eventjes geduld :P.
Ik zal van de week wat foto's van ze plaatsten. Ze hebben nu dik 2,5 uur in de auto gezeten, dus ze mogen eerst even lekker bijkomen :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Hermien

Twaalf is dus het maximum? Ga je ook kweken met ze? Leer je ze dan ook hoeveel eitjes ze mogen leggen?  ;D
Alle gekheid (met de valkjes) op een stokje: ik vind het hartstikke leuk voor je. Zelf moet ik me ook wel in bedwang houden als ik al die lieve donsjes hier op het forum voorbij zie komen. Gelukkig is mijn huis te klein voor zo'n groot aantal en ik wil mijn aandacht goed over mijn 'Vliegtuig' kunnen verdelen. Dus, blijft het bij kijken, kijken en niet kopen.........
alhoewel ik alweer schattige scheetjes bij de Bonte Parel heb gezien.....



OEI OEI OEI.....


                          :o  ::)  :-*  ;D

anika_en_spirit

Citaat van: Hermien op  4 november 2009, 22:36:18
Twaalf is dus het maximum? Ga je ook kweken met ze? Leer je ze dan ook hoeveel eitjes ze mogen leggen?  ;D
Alle gekheid (met de valkjes) op een stokje: ik vind het hartstikke leuk voor je. Zelf moet ik me ook wel in bedwang houden als ik al die lieve donsjes hier op het forum voorbij zie komen. Gelukkig is mijn huis te klein voor zo'n groot aantal en ik wil mijn aandacht goed over mijn 'Vliegtuig' kunnen verdelen. Dus, blijft het bij kijken, kijken en niet kopen.........
alhoewel ik alweer schattige scheetjes bij de Bonte Parel heb gezien.....



OEI OEI OEI.....


                          :o  ::)  :-*  ;D

Yepp, 12 is echt het maximum. Dan hebben ze nog mooi de ruimte om te klimmen & te klauteren, om te scharrelen & nog belangrijker, om hun vleugeltjes te strekken :).
Haha, leren hoeveel eitjes ze mogen leggen... Ik zou dan kiezen voor 4 à 5 jongen per koppeltje, precies genoeg om zich niet te vervelen & niet teveel overwerken :P.
Ja, het lijkt me heel leuk om een beetje met ze te kweken, maar hoe ik dat nou allemaal ga doen, daar ben ik nog niet uit. Ik moet natuurlijk rekening houden met Shine, Skye & straks Twister. Dit zullen in het nieuwe broedseizoen nog geen 1 jaar zijn & onder die leeftijd mogen ze van mij nog niet. Gelukkig duurt het nog eventjes totdat het broedseizoen weer begint, tegen die tijd heb ik vast een goede oplossing ;D.
Verder is het ook niet zo dat ik perséé moet kweken met ze. Ze willen het, of ze willen het niet & het lukt of het lukt niet.
Komt tijd, komt raad :D.

Jaah, bij de bonte parel komt ook alweer heel veel leuk langs ;D. Kun je je nog een beetje inhouden? :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Ja ja ja .... ook ik had ooit een grens ....  ::)

Eerst 4, toen 6, toen 12, toen 18, toen 20 en nu ....

heb ik er 26 en geen grens meer.  :P ;D ;D ;D

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten.  :D

Twistertje krijgt allemaal nieuwe pennetjes .... ik zal van het weekend weer nieuwe foto's maken, je kent hem bijna niet meer terug.  8)

Groetjessssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

HAHAHA...ja, dat is nu eens echt verslavend he, die valkjes...
en toen zat mijn voiliere vol, hihi!, dan wel een huiselijke voiliere he, waar ik mijn koffie en koerkje eet samen met de valkjes,    ;D ;D ;D grtjs. Ann



Marian

Hoi Anika,

Hoe verloopt jouw zwangerschap op 't moment? ;D ;D
Heb je al namen kunnen strepen en ééntje overgehouden? ;)
Ben erg benieuwd, oh als ik twister zo zie, en ook in 't echie, zou je kunnen kiezen voor een lekkere, lieve, en ondeugende naam, kun je daar nog wat mee :P ;) :D

Fijn weekend! groetjes Marian

Hé, ik krijg ineens een ingeving, zal ik je die naam immen? :D

anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op  5 november 2009, 21:30:48
Ja ja ja .... ook ik had ooit een grens ....  ::)

Eerst 4, toen 6, toen 12, toen 18, toen 20 en nu ....

heb ik er 26 en geen grens meer.  :P ;D ;D ;D

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten.  :D

Twistertje krijgt allemaal nieuwe pennetjes .... ik zal van het weekend weer nieuwe foto's maken, je kent hem bijna niet meer terug.  8)

Groetjessssssssss  :D

Hihi, Lucky you, geen grens... kon dat bij mij ook maar  ::) ;D.
Ik moet me echt wel aan de 12 houden, anders is er straks geen ruimte meer voor vleugels strekken & natuurlijk ook niet om te kweken.

Foto's van mijn nieuwtjes komen eraan ;D.

Ahhh mijn lieve Twister! Ik ben heeeeel erg beniewd!  ;D :-* :-*

Citaat van: Dierenfreackske op  6 november 2009, 10:44:03
HAHAHA...ja, dat is nu eens echt verslavend he, die valkjes...
en toen zat mijn voiliere vol, hihi!, dan wel een huiselijke voiliere he, waar ik mijn koffie en koerkje eet samen met de valkjes,    ;D ;D ;D grtjs. Ann

Hoi Ann,
Haha, jaja de huiskamervolière is vol, én buiten?!  :P
Gezellig koekjes eten met de valkjes, dat is wel iets wat ik mis nu mijn kanjers buiten zitten... Voorheen als Spirit in de gaten had dat ik iets aan het eten was, dan duurde het nog geen 2 seconden & daar was ie hoor! Héérlijk ;D.
Achnouja, nu krijg ik af en toe nog een lekkere kroel vanuit de volière, ook super toch :D.

Citaat van: Marian op  6 november 2009, 22:00:35
Hoi Anika,

Hoe verloopt jouw zwangerschap op 't moment? ;D ;D
Heb je al namen kunnen strepen en ééntje overgehouden? ;)
Ben erg benieuwd, oh als ik twister zo zie, en ook in 't echie, zou je kunnen kiezen voor een lekkere, lieve, en ondeugende naam, kun je daar nog wat mee :P ;) :D

Fijn weekend! groetjes Marian

Hé, ik krijg ineens een ingeving, zal ik je die naam immen? :D

Hoi Marian,
Nouuu, de zwangerschap verloopt prima! Dit weekend moet ik weer voor een echo, jij ook hoorde ik? :P
Ahhhh, daar had ik nog niet eens aan gedacht, jij hebt mijn kanjer natuurlijk in 't echt gezien!  :o :o ;D
Nu kun je wel raden dat ik natuurlijk wel een heel klein beetje erg veel jaloers op je ben :P.
Volgende keer als je weer op bezoek gaat, geef je hem dan even een dikke pakkerd van me?  :-* ;D
Jaa de namen, stapje voor stapje komt ie in zicht...
Lekker, lief & ondeugend? kom maar op met dat immetje  ;D

Jij ook een fijn weekend!!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


amazingleeuwtje


Marian



anika_en_spirit

Hello allemaal,

Mijn 2 nieuwelingen beginnen wat te wennen aan mij. Na bijna 3 uur in de auto gezeten te hebben, waren de lieverds helemaal ontdaan. In hun kooitje schoten ze alle kanten op van de stress. Ze zijn dan ook absoluut niét tam. Als ze de kans krijgen om je te bijten, dan ben je een vinger kwijt. Ik laat ze dan ook maar zoveel mogelijk met rust. Ik wil niet dat ze in hun kooitje opvliegen en zich bezeren. Wel loop ik elke keer langs ze heen, zodat ze daar wel aan wennen. Dit gaat tot nu toe erg goed. Als ik voor de kooi ga staan worden ze nog wel wat angstig. Gelukkig wennen ze hier ook steeds meer aan. Ik zal jullie nu even voorstellen aan mijn 2 nieuwe kanjers:

**Soë**

Cinnamon Opaline Bronze Fallow pop


Haar pareltjes zijn echt knàlgéél.  :-* :-*
Soë is echt een pittige tante. Ze is het meest schrikachtig van de twee. Ze verzette zich ook behoorlijk toen ik de gegevens van haar ring overnam.

&

**Sterre**

Cinnamon Bont Opaline Geelwang pop


Sterre is wat rustiger als Soë. Ze is echt helemaal knalgeel!  :-* :-*



Net aangekomen, nog in het reiskoffertje. Ik dacht eerst dat het door de groene kleur van de reiskoffer kwam dat Sterre & Soë zo geel leken, maar dat is dus niet zo ;D.


Sterre weet best wel dat ze mooi is :P.


Sterre  :-* :-*


Stresskippies...


Soë & Sterre  :-* :-*

Ookal zijn de dan niet tam, toch ben ik super blij met mijn 2 nieuwe aanwinsten. Op mijn verlanglijstje stonden nog een bronze fallow & een geelwang, nu heb ik ze...  ;D;D;D


Iedereen een heel fijn weekend!!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!