Spirit &... 5/5 Mag ik jullie voorstellen...

Gestart door anika_en_spirit, 3 augustus 2009, 22:40:32

« vorige - volgende »

Jacky

Gefeliciteerd met de thuiskomst van je twee kanjers! Prachtige namen en wat een leuke koppies!

Groetjes Jacky

Saar

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

anika_en_spirit

Goedemorgen allemaal,

Zo, de dag begon vandaag vroeg. Ik moest namelijk naar de GGD om een mantoux te laten zetten. Dit om me te testen op tbc, aangezien ik ga starten met de opleiding HBO-v (verpleegkundige). Zo gezegd, zo gedaan, prikkie erin gejenst & op de terugweg ben ik even langs de tuinland gereden. 2 Nieuwe kansjes, dat vraagt om wat extra verwennerij  ;D.
Nou dat heb ik dus geweten hè... Ze hadden allerlei leuks liggen voor de vogies. Zo zag mijn volière er gisteren nog uit:


2 mooie dikke wilgetakken & een touwladder, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Nogal leeg dus...

Nu met de komst  van 2 kleine kleutertjes moest daar maar eens verandering in komen, ik heb dus het een & het ander aangeschaft:


Een leuk schommeltje, met een leuk kleurtje.


& een leuk touw-ding met allerlei gekleurde slierten, kralen & een grote bel aan de onderkant.


Nog wat extra voerbakjes, die nu kris-kras door de volière hangen + wat extra trosgierst voor de kleuters.


Om het af te maken, hangt hier & daar een lekkere snoepstok. Deze hadden ze bij de tuinland flink in de aanbieding. Mijn kanjers zijn er dol op, dus dat kwam mooi uit  ;D.

& ja, jullie zien het goed, Shine & Skye zitten nog niet in de volière. Ik heb eerst de volière helemaal ingericht, vervolgens mijn 3-tal naar buiten gelaten, daarna het binnenhok helemaal opgepimpt & Shine & Skye in hun kooitje even voor de volière gezet. Nou, dat vond mijn 3-tal wel errug interessant:


Pssst, Senna & Lucky, kom eens kijken!!  ???


Zoooo, die zien er lekker uit  ;D  :o

Haha, wat een mooi gezicht. Shine & Skye vonden het wel best, ze hadden meer oog voor het voerbakje, dan voor mijn 3-tal.

@ Gerdy, Ik moet wel zeggen dat ik er echt 2 super kanjers bij heb! Ze zijn nu al zó tam!  :o Zo heb ik het echt nog nooit meegemaakt, helemaal super! Gister avond zat Shine al heerlijk op m'n schouder & kroelen dat ze kan!!  :-* :-*
Men,, ik ben helemaal in de 7e hemel  ;D. Dankjewel  :-*

Zo, dit was dan even een heel klein voorproefje. Ik ga nu Shine & Skye loslaten in het binnenhok, kunnen ze eindelijk kennis maken met mijn 3-tal. Ik zal zo meteen dan even wat foto's maken, deze houden jullie tegoed voor later. Ik moet straks namelijk eerst nog naar de tandarts & even 2 uurtjes invallen op mijn werk. Jullie zullen dus nog even in spanning moeten blijven  ;D ;D :P

Tot vanavond!







Citaat van: Kimm op 30 augustus 2009, 20:05:53
gefeliciteerd meid, met je nieuwe aanwinst!!
fijne avond hoor en morgen kom ik foto's kijken :D

liefs kim

Hoi Kim,
Dankjewel  ;D
Nog even wachten & dan... Showtime ;D

Citaat van: Jacky op 30 augustus 2009, 21:38:25
Gefeliciteerd met de thuiskomst van je twee kanjers! Prachtige namen en wat een leuke koppies!

Groetjes Jacky

Hoi Jacky,
Dankjwel  ;D
Ja hè, het zijn echt 2 lekkerbekkies :D.

Citaat van: Saar op 31 augustus 2009, 11:39:33
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

Hoi Saar,
Dankjewel ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Saar

Heeeeey ik zie een bekend speeltje!

deze heb ik zaterdag gekocht haha ;D

anika_en_spirit

Citaat van: Saar op 31 augustus 2009, 11:56:03
Heeeeey ik zie een bekend speeltje!

deze heb ik zaterdag gekocht haha ;D

Is dat even toevallig  ;D ;D
Ik vond hem super leuk, met al die kleurtjes & kralen :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Saar

Citaat van: anika_en_spirit op 31 augustus 2009, 17:50:53
Citaat van: Saar op 31 augustus 2009, 11:56:03
Heeeeey ik zie een bekend speeltje!

deze heb ik zaterdag gekocht haha ;D

Is dat even toevallig  ;D ;D
Ik vond hem super leuk, met al die kleurtjes & kralen :).


Ja ik ook! En duur was ie ook niet. Ik heb er 9 euro voor betaald :)

anika_en_spirit

Citaat van: Saar op 31 augustus 2009, 18:24:24
Citaat van: anika_en_spirit op 31 augustus 2009, 17:50:53
Citaat van: Saar op 31 augustus 2009, 11:56:03
Heeeeey ik zie een bekend speeltje!

deze heb ik zaterdag gekocht haha ;D

Is dat even toevallig  ;D ;D
Ik vond hem super leuk, met al die kleurtjes & kralen :).


Ja ik ook! En duur was ie ook niet. Ik heb er 9 euro voor betaald :)

De mijne was zelfs 8,50  :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Jacky

Wat een leuk speeltje, daar ga ik ook naar op zoek  :D

En hoe bevalt het Skye en Shine in het binnenhok? Hoe reageerde je 3-tal?

Groetjes Jacky

Gerdaaaa

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Mooitjes hoor!!

En, wat een gave foto's, je 3tal tegen het gaas kijkend naar je nieuwe 2tal.
Super!!


anika_en_spirit

Goedenavond allemaal,

Zo, het was me het dagje wel vandaag: GGD, werken, tandarts, verjaardag & dan nu: SHOWTIMEEEE  ;D ;D

Dames & Heren, jongens & meisjes, mag ik u allen voorstellen aan mijn 2 niewste aanwinsten:

**Shine & Skye**

Jawel, samen netjes op mijn hand :)

Shine kroop ondertussen naar mijn schouder, dus ik zal eerst Skye even showen.

Wat gebeurd er nou  ???, dat moet ze vast gedacht hebben  :P


Ook de achterkant eventjes, maar eigenlijk zat ze liever andersom, zodat ze alles goed in de gaten kon houden  ;D

& toen.... Het binnenhok in  ;D
Mijn 3-tal vliegen 's ochtends zo snel mogelijk naar buiten als het luikje opengaat, dus ze hadden het rijk voor zich alleen. Konden ze mooi even om zich heen kijken  :)


Skye lekker op onderzoek uit & Shine even poetsen.


Ze vond het toch wel een klein beetje vreemd hoor...

Na een half uurtje binnen gezeten te hebben, heb ik Skye in het vlieggat gezet & binnen no time zat ze lekker buiten. Ook Shine volgde al snel. Hèhè, konden ze eindelijk kennis maken met mijn 3-tal  ;D


Hé, 3-tal, waar gaan jullie nou heen  ???

Nou, mijn 3-tal dacht daar dus anders over. Ze vormden een echt niet te breken 3-tal. Zo interessant als ze het vonden toen het kleine kooitje voor de volière stond, nu zaten ze het liefst aan de andere kant van Shine & Skye  :P
Wat een sukkels, haha  ;D
Vooral Lucky & Senna waren niet zo blij met de komst van Shine & Skye, ze hebben even flink lopen blazen. Spirit vond het wel erg interessant & tegelijkertijd ook wel een beetje eng.

Skye & Shine kon het niet zoveel schelen...


Shine zat liever op de schommel te spelen...


& een lekker slokje water...


Skye vond het ook wel goed zo, lekker zonnetje afgewisseld met een lekker windje door haar kuifje.


Net eventjes een ''valkje'' geknapt, die gekke gekleurde vogels moet ik niet hoor...

Shine heeft een hele tijd bovenop de voerbak gelegen, die 's middags midden in de zon hangt. Ze kon dus wel wat verkoeling gebruiken:

Spetter, spatter, spater  ;D


Zo, vandaag sluit ik af met Shine, mijn lieve albino meisje. Ik moet echt zeggen dat Shine & Skye super lief zijn. Ze zijn erg rustig, vinden het goed om met de volle hand gepakt te worden & ze zijn ook zeker niet vies van een lekkere knuffel  :-* Ach, wat een heerlijke dropjes zijn het toch! :D

Met mijn 3-tal komt het allemaal wel goed. Ik ben ervan overtuigd dat ik binnenkort mag spreken van een super 5-tal. Ze moeten natuurlijk nog wennen aan elkaar. Mijn 3-tal heeft nu een aantal jaren samen gezeten, komen er ineens 2 guppies binnenvallen. Dat valt natuurlijk ook niet mee.
Ik ben allang blij dat ze elkaar mooi met rust laten & toch ook wel een beetje nieuwsschierig naar elkaar zijn.

Fijne avond allemaal, slaap lekker  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Wat een schatjes en wat een geweldige mooie foto's heb je geplaatst.  :o

Je hebt ze verwend met mooie speeltjes hoor, leuk!!!!

Groetjesssssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi!

Wat een leuke introductie van je 2 nieuwe kanjers :D
Heb met veel plezier gelezen en van je foto's genoten!
Ik zie je gewoon genieten van je aankomende super 5-tal ;D
Haha, populair speeltje hoor,die met de gekleurde kraaltjes, heb 'm ook ;)

Groetjes, Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op 31 augustus 2009, 22:32:41
Wat een schatjes en wat een geweldige mooie foto's heb je geplaatst.  :o

Je hebt ze verwend met mooie speeltjes hoor, leuk!!!!

Groetjesssssssssss  :D

Hoi hoi,
Dankjewel ;D.
Haha, de komst van de 2 nieuwelingen was een uitstekende smoes om ze eens even extra te verwennen ;D.

Citaat van: Marian op  1 september 2009, 00:02:03
Hoi!

Wat een leuke introductie van je 2 nieuwe kanjers :D
Heb met veel plezier gelezen en van je foto's genoten!
Ik zie je gewoon genieten van je aankomende super 5-tal ;D
Haha, populair speeltje hoor,die met de gekleurde kraaltjes, heb 'm ook ;)

Groetjes, Marian

Hoi hoi,
Dankjewel :D.
Haha, dat heb jij wel goed! Ik geniet nu al volop van ze, al zijn het nu nog een 3-tal & een 2-tal, ze moeten echt nog even wennen aan elkaar, maar dat komt wel goed :).

Haha, erg populair, maar ook erg leuk! lekker vrolijk & al die kralen vinden de vogies ook erg aantrekkelijk, heerlijk toch ;D.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Manon*

wauwie... wat een super knapzakjes....  ;D ;D ;D

Dat ene leuke speeltje met die bel eronderaan, heb ik ook in de kooi hangen hier.... het valt heel erg in de smaak en ze zijn er erg druk mee...

je hebt prachtige foto's gemaakt van je twee kleutertjes.. en dan al zo heerlijk tam... leuk joh!!

Wat een fijn ritje is dat he over die dijk van enkhuizen naar lelystad... een kennis van mij woont in enkhuizen en ik moest ook over die dijk... je komt daar effe helemaal tot rust...  :D :D
Oh ik ga weer off-topic....  :-X in ieder geval heb je prachtige kanjers  :-*

Groetjes Manon