2 mei 2024, 17:52:48

mijn valk bijt graag

Gestart door coolsille2, 12 juli 2009, 16:06:31

« vorige - volgende »

mijn valk bijt heel graag wat moet ik doen om het af te leren

straffen
1 (10%)
niks van aantrekken
1 (10%)
het bijten negeren
8 (80%)

Totaal aantal stemmen: 10

coolsille2

Wat moet ik doen?
Vind het soms heel irritant

Anke

Hoi,
Wanneer bijt je valkje?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

coolsille2

wanneer ik hem op me vinger wil zetten of als ik langs hem loop en wil aaien

Kimm

hoe oud is jouw valkje en ik zou het negeren.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

coolsille2

3 jaar. maar als ik het negeer zal hij dan stoppen?
Want ik merk een beetje dat het meer is voor aandacht. werd vroeger mishandeld door familie voor ons miss bijt hij daarom dat hij denkt dat ik het zelfde zou doen.

Kimm

hoi,

oh mishandeld  :-\  :-\
dat is niet zo mooi hoor en toen las ik ook nog dat je broer zo vervelend tegen tweety deed. dat is wel erg sneu voor tweety hoor. ik denk dat hij daarom ook bijt. dit is angst.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

marie

bij ons is er ook iemand en die doet niet liever dan hem te ****** ;D En nu moet ie der niets meer van hebben. Hij bijt alleen diegene die hem pest. Bij ons is het dus niet echt een probleem :). Ik zou het ook negeren, dat doet doegene die Flip pestte nu ook en het komt stilletjes aan terug in orde :D
!!!Flip!!!

coolsille2

mijn valk zal wel 1 keer moeten beseffen dat ik hem niks doe miss van zijn verleden duurt het langer

marie

Geef hem/haar(?) gewoon de tijd en praat er tegen en hou je er zoals gewoonijk me bezig. Het kan natuurlijk zijn dat hij wantrouwend blijf, dat is ook zo bij onze kat... :-\
!!!Flip!!!

coolsille2

zal mijn best doen.
Maar of hij bijt of nie hij zal altijd mijn beste vriend zijn.

Hermien

Citaat van: coolsille2 op 13 juli 2009, 22:39:19
zal mijn best doen.
Maar of hij bijt of nie hij zal altijd mijn beste vriend zijn.


Dát is nou de echte liefde van een met het valkjesvirus besmet persoon. Welkom in de club. Dit vind ik een toffe uitspraak!

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.


                              :-*   :-*   :-*   :-*

coolsille2


marie

héhéhé, het valkjesvirus ;D ;D ;D Als je op dit forum komt heb je veel besmettings gevaar ;D :D :P ;D
!!!Flip!!!

coolsille2

ja het gaat de wereld rond

marie

!!!Flip!!!