26 juni 2025, 23:26:49

Santpoortsevalkjes herplaatsen....

Gestart door Anke, 11 juli 2009, 17:18:47

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke , heel veel succes morgen met de operatie en kijk al uit naar je volgend verslag, doe maar gewoon alles rutig en voor je het weet sta je er weer , helemaal de oude he!

Wat fijn dat de valkjes weer nog los zijn geweest deze avond, nog eens extra genieten he, en nu vroeg in je bedje he, dat je morgen fit bent, haha hoor me weer bezig, hihi  ;D ;D ;D
Net een moeder die tegen haar kind bezig is, haha..weet je, het is gewoon dat ik met je meeleef he, doe ik altijd bij mensen die ik ken he....hmm...nou , de valkjes zullen er zeker niks van merken hoor.....en jij bent er zo terug he....zie je wel verschijnen als je er zin in hebt ....doe maar lekker alles rustig hoor! Valkjes en Poes hebben zeker niks te kort daar.
Allee...ben weer weg he, tot later he.....grtjs
Ann

anika_en_spirit

Hoi Anke,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar:
Ik lees net dat je morgen je operatie hebt, Heeeeel veel sterkte & vooral ook heeeel veel beterschap voor na die tijd!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

♪ Marlies

Hoi Anke, ;D

Heel veel succes morgen bij de kijkoperatie. :-*

Flink hoor, dat je alles wil zien. Als ik ooit zoiets moet ondergaan, moeten ze me maar helemaal plat spuiten. ::)

Groetjes Marlies ;)

Kaatje

Hoi Anke,

Ook ik wil je even snel nog heel erg veel succes wensen met de kijkoperatie. Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen en je snel weer naar huis mag. Dat zal voorlopig rustig aan doen zijn.

Lekker alle tijd om van je valkjes te genieten als het toch niet anders kan en ja, ik zou het ook willen zien. Heb zelf meerdere keren mee mogen kijken, en als je er goed tegen kan, waarom niet  ;)

Sterkte,

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke   :D :D :D  hopelijk ben er er gauw vanaf he.
Grtjs. Ann

smiley

Hallo Anke

Veel succes vandaag met je operatie ,hoop dat je snel weer lekker de oude zal zijn !!!
groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

mieke_06

Hoi Anke,

Heel veel beterschap. is de operatie goed gegaan? ik hoop het wel voor je het is zeker wel interessant om te zien?

groetjes, Mieke

danielle

Hoi Anke,
Ik ben een beetje te laat om je nog succes te wensen  :-\ . Is de operatie goed verlopen? Heel veel beterschap! En rustig aan doen he de komende tijd.

Groetjes Danielle

Anke

6 oktober 2009, 18:44:56 #383 Last Edit: 6 oktober 2009, 21:10:05 by Anke
Hallo allemaal,
Ik ben er weer ;D
Dank voor alle sterkte wensen :-* :-*

Even een heeeel erg off topic verslag....
Vanmorgen stond om tien voor 7 de taxi al voor de deur
Hi hi ik was er dus al om 7 uur, het personeel was er nog niet eens

Ik had de mazzel dat ik als eerste mocht, dus ging om 7:45 al richting de voorbereiding voor de  OK

De operatie is echt super verlopen.
De ruggenprik ging ook prima.
Het is wel heel apart hoor als je je benen helemaal niet kan voelen

Toen de chirurg een een of andere band om mijn been moest doen legde hij dat been letterlijk op zijn schouder :o
Wahaha dan zie je dus een been omhoog gaan, maar dat voel je niet.
Het is dan net of het niet jouw been is ;D

Ik heb uitgebreid meegekeken en alle tangetjes en dingen voorbij zien komen.
Omdat je echt niks voelt had ik niet het idee dat ik naar mijn eigen knie lag te kijken :)
Het was net een medisch programma op tv ;D
De operatie zelf heeft niet langer dan 10 minuten geduurd.
Om 8:40 ging ik alweer naar de uitslaap kamer.

Om 9:30 mocht ik alweer naar de afdeling.
Om 12 uur kon ik weer op mijn benen staan en mocht ik naar huis
Kortom kan niet beter.

Oh wat was het heeeeerlijk om weer thuis te komen ;D
De knie doet wel erg zeer als ik er wat gewicht op laat rusten.
Voorlopig kruk ik dus nog ff verder

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

kruk-se ;D
en fijn dat je weer thuis bent :D

♪ Marlies

Fijn dat het zo goed is gegaan.

Hebben ze ook nog wat gevonden, of weet je dat nog niet ?

Anke

Hoi Marlies,
Het was al duidelijk wat er met de knie aan de hand was, omdat ik al door de MRI scan was geweest.
Er zat een scheur in de meniscus en er zweefden wat losse stukje meniscus door mijn knie ::)
De chirurg heeft alles weer bijgeknipt en geschaafd :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, wat gaaf dat alles zo goed is verlopen, en je al weer lekker in je huisje bent. Brrrrrrr....hakken knippen plakken, .hihi ...echt om kippenvel te krijgen he ,  ...nou ik anders wel, hihi!   Maar goed, moet kunnen om alles zelf te kunnen volgen he! Nu lekker revalideren, en GENIETEN VAN DE VALKJES !! Grtjs. Ann  ;D ;D ;D

Caroline

Klinkt allemaal lekker .... brrrh, niet echt mijn ding .... Ed lag ook altijd mee te kijken tijdens zijn div. knieoperaties .... nou spuit mij maar plat hoor.  :P

Fijn dat je weer lekker thuis bent.

Heb je wel goeie pijnstilling??

Hopelijk zakt de pijn snel, een voorspoedig herstel en krukse.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roxy

Hoi Anke,

Wat fijn dat de operatie goed verlopen is. Ik hoop dat je knie snel geneest. Succes met de krukken.

Groetjes Roxy