27 april 2024, 13:37:33

vaarwel nikkie

Gestart door mariannenl, 9 juli 2009, 19:59:18

« vorige - volgende »

mariannenl

Ja alweer.....

en ik ben echt heel verdrietig, toen ik gisteren van het werk terug kwam , en we na het eten in de tuin onder de kap gingen zitten genietend van een drankje zag ik een dood valkje liggen, het was onze Nikkie
Wel heel erg voor onze Marja( mijn dochter )  want Punkie werd wel heel oud, enoverleed ong. 2 maanden geleden, maar zijn kooigenootje Nikkie is rond de 7 jaar en er nu ook niet meer.
Vabnmorgen , zei mijn man ,  had hij nog op zijn rug gezeten in de voliere tijdens het voeren

Nooit meer de 5e van Beethoven meer, tenminste niet uit zijn mondje, een paar papegaaien kennen dit deuntje ook al en zo leeft hij een klein beetje voort
Nooit meer net voor de lens gaan zitten van mijn digi als ik een mooie foto wilde gaan maken, nooit meer aan mijn haren of ketting knabbelen....

Morgen komen ze een cinamon mannetje brengen , afstand , dat is wel heel raar he

Ik voel met echt kl... want Nikkie was zo tam en kon heel mooi vertellen ( brabbelen) en fluiten
er was niks aan hem te zien, geen verwondingen, goed gegeten, geen rare houding bv van de nek ofzo, en ook miste hij geen veertjes vanwege vechten ( je weet maar
nooit er zijn veel kuikens dus de ouders zijn meer beschermend )

raar  dus en wederom heb ik gemengde gevoelens , uiteraard blij dat er een valkje bij komt maar nu nog echt niet ...., en ook zit de voliere weer vol met net uitgevlogen kuikens, maar het leven is af en toe hard vind ik

Nikkie is ruim 7 jaar geworden en altijd vrijgezel gebleven.


Het is wel wat Jan mijn man  altijd  zegt :  hoe meer vogels hoe meer kans dat er eentje overlijdt   


Marianne

mariannenl

hierbij een foto van mijn overleden schatje .....




nikkie is de cinamon man aan de linkerkant van deze foto, hij staat hier  tegen het gaas te bedelen om iets lekkers, met in het midden Faith, wildkleur tam 9 jaar en Punkie,  die ong. 2 maanden geleden overleed

eigen kweek wildkleur man FAITH is dus nu mijn oudste valkje in de voliere, en de tamste, er zitten nog wel een paar halftamme bij .

Marianne


Caroline

Heel veel sterkte, Marianne.

Rust zacht, lieve Nikkie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mariannenl

dank je meis , het is hier heel stil zonder zijn gefluit,

maar hoe komt het dat de foto zo klein is hij komt van photobucket ?

Marianne

Gerdaaaa

Hé jakkie....

Sterkte!

Koos

vreselijk dit! Heel veel sterkte met dit verlies!

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Kimm

hoi marianne,

heel erg verdrietig zeg :'(  :'(
heel veel sterkte, rust zacht lieve nikkie... :-*  :-*
Liefs kim
------------------------------------------------------------------

je vraag over de foto, ik denk dat je de foto teveel verkleind hebt bij photbucket. kijk even naar de maten als hij de foto upload ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

coolsille2

veel sterkte en veel geluk met de anderen

Angel_Rob

Och wat verdrietig  :'(
Ik vond 'm zo'n scheet.
Heel veel sterkte!!
Liefs Angèl en Damian