(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Landiej

Wat sneu :( Het zou zo fijn zijn als alle valkjes gewoon altijd lief tegen elkaar zijn, maar helaas is dat niet zo!
Nu maar hopen dat het mank lopen gauw over gaat! :)

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Landiej op 30 juni 2011, 11:11:52
Wat sneu :( Het zou zo fijn zijn als alle valkjes gewoon altijd lief tegen elkaar zijn, maar helaas is dat niet zo!
Nu maar hopen dat het mank lopen gauw over gaat! :)


ja hij zit er vredig te knarsend bij hoor...naast zijn lieve meisje...
ik kweek in kolonie dus er zal altijd wel iets komen dat ze ruzie hebben helaas...


nu zag ik dat Zero & Angel van het nest af zijn terwijl de eerste ongeveer vanaf 5 juli uit kan komen  :-[...

hopelijk gaan ze er zo weer op broeden anders moet ik gaan husselen  :-[
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

heej patty,
Wat zielig voor het valkje!!maar met jou goede zorg is die er redelijk bovenop gekomen!!irri dat je de dader niet heb kunne vinden..hopelijk is t eenmalig!!
Groetjess romilda

patty_dordtse valkjes

Citaat van: *~Romilda~* op 30 juni 2011, 12:56:46
heej patty,
Wat zielig voor het valkje!!maar met jou goede zorg is die er redelijk bovenop gekomen!!irri dat je de dader niet heb kunne vinden..hopelijk is t eenmalig!!
Groetjess romilda


Nou is is gelukkig zo blij als een vogel hihi...
hij fluit me na en brabbel en houd zijn vleugels wijd voor zijn vrowutje dus ondanks zijn voetje gaat het supers...

nog een goed nieuwsje hoef neit te husselen met de eitjes want nu zit meneer op de eitjes pfffffffieeuw...

En lieve caroline heb me een mooi kaartje gestuurd  :P heel veel thnx... :-*

Heb groen licht gegeven aan Harley noem ik hem nog steeds eet zelfstandig supers en heb ze al het groene lichtje gestuurd  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

Haha wat leuk!!!
IK hoop dat ie lekker op de eitjes blijft zitten dan!!
en kijk eens aan,de eerste mag al weer verhuizen;):)
Ik wacht netjes af hoor!!:D
Ik heb jinx wel stiekem ingefluisterd dat ie een vriendinnetje krijgt binnekort;)

patty_dordtse valkjes

Ze konden niet wachten en net is die opgehaald  ;D...
Het was leuk kennis te maken en hopelijk gaat het super goed  ;D

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Hier weer eventjes een update...

Met de voetjes van de cinnamon valkje gaat het met de 1 steeds beter maar de andere nog niet echt.
vind wel dat er een vooruitgang is want vandaag zat ze of hij op de stok  ;D



Met Balou gaat het supers hij is gewoon de oude balou lekker sjansen en versieren.hieronder nog 2 foto's dat het net was schoongemaakt zover als ...







Met de andere kids gaat het goed...
Het valkje van Romilda doet het gewoon supers vraagt en zeurd zodra ze me ziet haha...
de opaline cinnamon witmasker popje van Marjon eet zelfstandig maar blijft nog hier want ze gaan op vakantie en hun valkje Chillie mag hier komen logeren LIEF VAN MIJ HE  ;D

dus dan kan ik ze straks al kennis laten maken want vanmiddag komen ze haar brengen

Met de jongen van Balou en Bijou eten op 1 na zelfstandig alleen vind ukkie nog steeds een ukkie het eet wel maar het blijft nog zo klein.
Het is een zachtaardig lief ding en draait ook gewoon zijn koppie weg als je een foto wil maken en kruipt het liefste in je ...die houd ik dus kwa eten super goed in de gaten.

Het valkje met de voetjes die krijgt dan calcitad en nog extra vitamines verdunt met wat papvoeding naar binnen ook al met tegen zin maar het is niet anders...

De kleine van Zero en Angel leefd nog steeds het is haast geen valkje te noemen maar een Giertje...het eet supers goed en komt elke dag wel ietsjes aan maar nog niet zoals het hoord en ziet er dus nog super jong uit helaas....

De 2 van kiara doen het supers ook een mini valkje en de oudste is het grootste van de 2 dus moet je nagaan...

Ik kan niet meer dan me best doen en de extra vitamines geven

Hieronder een aantal foto's
jongste is een bonte witmasker cinnamon ,de oudste van kiara is een bonte witmasker en die van zero een witmasker.nu moet het nog afw8ten of het ook dp's zijn van kiara  ;D













Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

TheaV

 ;D
Toch weer betere berichten, toch?
In ieder geval weer heerlijke en  geweldige foto's....!
Dat ook jij maar een  fijn weekend mag hebben.


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Christine

Je hebt weer prachtige jongen.
Dat ruzie gemaak heb ik hier ook omdat ze ook in groep zitten om te kweken.
Laatst zag ik Kobe met een bloed snaveltje.
Het was allemaal mooi opgedroogd en had er geen last van.
Niets om me zorgen te maken dus. Nu is er niets meer van te zien.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**


patty_dordtse valkjes

Thnx voor de reactie's

helaa is de kleinste van kiara overleden het was vertrappelt en er zat wat zaagsel in haar mondje dus denk gestikt.

Rust zacht lieve kleine moppie


de andere 2doen het nog steeds super 1is erg gulzig en verslikt zich erg snel.maar verder prima

mankenelisje klimt gewoon op de stok en word al minder mank dus gaat de goede kant op.
De andere is op de opaline witmasker en de cinnamon witmasker en het geelwangetje na zelfstandig dus supers.

Geeltje is een klein lief ding die ik kwa gewicht goed in de gaten houd maar erg zachtaardig is hij wel naam....uhmmm.

Verder hebbn we een logee die chilli heet.ze zit wel apart ivm haar ontlasting ze had een bacterie volgens de da en ze heb 2soorten medicijnen gehad.we houden haar gewoon apart.het is een lieve kroelkipje iedergeval.

Verder weinig nieuws dat alleen de eitjes van zero en angel deze week kunnen uitkomen.hoeveel eitjes we totaal hebben ga ik vandaag weer ff checken vd week waren het er 11totaal waarvan 9bevruchte die andere nog te vroeg.

Nog een fijne zondag allemaal
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

TheaV

R.I.P kleintje...
triest toch altijd weer....
En jij sterkte...


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Hier gaan de donsjes weer komen...
net eventjes gekeken bij zero die netjes op de eitjes zat.

eitje nummer 1 piepte en had geen barstjes
eitje nummer 2 piepte NIET en had barstjes  ???

vanmiddag nog eventjes kijken en anders ff schouwen  :-[

hopelijk gaat dit nestje wel goed
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

Heey patty hoe gaat het met me meisje??Doet ze het goed??En hoe ist met de andere jonkies;)
Ben benieuwd!!
groetjess romilda