(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Larissa

hey meid

Geweldige foto's van je valkjes en uiteraad van je stoere ventje  ;D
Jeetje hoop dat het met het pootje van het valkje weer wat beter gaat, en ja bloederige boel krijg je er soms van he

knuff


patty_dordtse valkjes

Citaat van: Larissa op 22 februari 2011, 22:14:15
hey meid

Geweldige foto's van je valkjes en uiteraad van je stoere ventje  ;D
Jeetje hoop dat het met het pootje van het valkje weer wat beter gaat, en ja bloederige boel krijg je er soms van he

knuff




Thnx Larissa.

Alles gaat goed hoor met het voetje van Kiara ze zijn allemaal sow druk de laatste tijd met elkaar en op elkaar  :o

Dus ze hebben er duidelijk zin in  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

hey hey

Dat druk zijn herken ik,zodra de zon er door komt dan heb ik ze zowel binnen als buiten aan het fluiten en schreeuwen.

Buiten wordt er rustig op los gewipwapt. Spotje krijst dan alsof ze geslacht wordt  :-X :-X nog nooit mee gemaakt van haar.....

knuffels

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Larissa op 24 februari 2011, 23:51:54
hey hey

Dat druk zijn herken ik,zodra de zon er door komt dan heb ik ze zowel binnen als buiten aan het fluiten en schreeuwen.

Buiten wordt er rustig op los gewipwapt. Spotje krijst dan alsof ze geslacht wordt  :-X :-X nog nooit mee gemaakt van haar.....

knuffels


Ja dat is hier ook horen ze de valkjes buiten dan gaan ze naar elkaar roepen of andersom  ::)

Maar vooral word er flink gewipwapt zowel binnen als buiten  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

TheaV

 ;D
Hé, paardenfreak...... ( en valkjesfreak uiteraard) Ik heb op jouw site gekeken, maar zie niets van Paardjes, wel Valkjes.... ben wel benieuwd naar jouw paardenervaringen..
Mijn  fotosessie met paard en valkjes staan  er.....


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

patty_dordtse valkjes

27 februari 2011, 11:09:53 #1550 Last Edit: 27 februari 2011, 12:08:45 by patty_dordtse valkjes
hey thea,

Mijn paardenervaring  uhm heb je even dan haha.

ik heb altijd gereden vanaf me 6de jaar tot 2004 ongeveer.

leuke gekke onvoorspelbare tot jonge paardjes altijd gereden.
hoe gekker ze deden hoe leuker ik het dus vond.

heb altijd verzorgpaardjes gehad en een fjordje jarenlang elke dag gedaan was net me eigen paardje.
ik woonde toen met naomi samen en het bleef kriebelen en kwam weer in aanraking en reed elke dag van ridderkerk naar dordrecht plus verreniging en lessen plus hun de kosten betalen werd me teveel helaas.

dus moest wel stoppen en nu ben ik weer op zoek naar een beetje tijd voor mezelf ;D haha

heb helaas geen foto's op de pc staan dan moet ik ze gaan scannen  :-[

maar zal is kijken vd week goed.

sinds een tijdje via hyves weer oude bekende tegen gekomen van vroeger vd manege en me vriendin die verzorgt er ook 1tje dus heb vorige week lekker uitgemest en geveegt en gepoets heerlijk uitgeleefd  ;D

ga nu snel in jouw boekje kijken



Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

hey meid

Gezellie hoor, dat ze zowel binnen als buiten flink aan de wipwap zijn,met wie ga je straks als eerste kweken dan ?

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

hey,

ik kweek gezamelijk en als het niet gaat dan gaan ze apart.
in mijn voliere is het warmer dan buiten.

ik laat ze gewoon gaan en ze kiezen zelf wanneer ze willen kan ze niet dwingen  ;D

zo ook nu namelijk
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Je hebt toch al wel vaste koppeltje in de voliere, en je gaat dus in kolonie verband kweken als ik jou goed begreep

:-*

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Larissa op 27 februari 2011, 12:34:57
Je hebt toch al wel vaste koppeltje in de voliere, en je gaat dus in kolonie verband kweken als ik jou goed begreep

:-*


dat heb ik vorig jaar ook gedaan  ;D
maar ook binnen een koppeltje gehad.

en dat is af en toe ruzie's zo ook nu met kiara geweest met het voetje.

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Ja dat gekibbel dat ken ik, heb ik zo nu en dan ook wel in de voliere....maar goed ze moeten maar leren saampjes te spellen he  ;)

patty_dordtse valkjes

27 februari 2011, 12:42:51 #1556 Last Edit: 27 februari 2011, 12:44:43 by patty_dordtse valkjes
samen met elkaar spelen zit er momenteel weinig in meer wie met wie gaat of ruzie maken om een plekje haha.

ze zijn zo broeds als wat buiten maar in de volieretje is het ook warmer
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn koppeltjes wel aardig zijn tegen over elkaar in de voliere, alleen mijn vrijgezelle dame wil nog wle eens beetje kattig zijn

groetjes

patty_dordtse valkjes

over het algemeen doen ze altijd wel normaal met elkaar maar nu er popjes en mannen hitsig zijn dan letten ze echt opelkaar.

ik heb nartuurlijk geen super grote voliere maar ze hebben toch hun vrijheid vind ik. :-[

en ze zitten droog en windstil in de blokhut waar ik mijn volieretje heb dus daar is het zowiesow warmer
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

ik heb ook geen super grote voliere hoor, ze hebben nu nog de ruimte met zijn 5jes straks komen er 9 bij in, laat ze het lekker uit zoeken dan

Zonder het broedse gedrag doen ze het allemaal super, maar dat ken je wel

:-* :-*