(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Patty,

Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent!
Ik hoop dat Joey snel goed opknapt!

Fijn weekend!

Groetjes!!

patty_dordtse valkjes

Thnx manon,

hij is al aardig de goede kant op is nog wel wat verkouden ...

nu ben ik aan de beurt  ;D

lekkere voorholte ontsteking met koorts en verkouden HEERLIJK niet dus >:(

maar we gaan gewoon maar door
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

patty_dordtse valkjes

Thnx Anja en Caroline,

Het gaat alweer de goede kant op.
Nog wel erg verkouden en lichtelijke pijn in die bijholte maar niet meer zo erg gelukkig is te doen nu...

Binnenkort naar de Neuroloog ivm hoofdpijnen etc...

Eindelijk na 2 jaar is een reactie van me huisarst  >:(

We zien eht wel weer allemaal

Joey is nog wat neusverkouden en af en toe een kuchje dus dat is ook zo ver als goed voor nu.

iedergeval fijn weekend allemaal
jonge valkjes te koop

Larissa

hey Patty

Beterschap en veel s6 binnenkort bij de Neuroloog, hoop dat hij/zij met een oplossing kan komen

Fijne zondag

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hier weer een kleine foto update  ;D
Diego is nu echt een witmasker mannetje geworden.

een paar portretjes  ;D

Het trouwe stel die zijn altijd samen.slapen samen ze doen dus alles echt samen  ;D

Aagje Lucky is altijd als eerste bij de deur om de aandacht te vragen.ze vraagt geregelt een lekkere kroel maar zit het liefst aan je oorbel/ring/bril of het touwtje vd camera

Diego is nu een echte witmasker  :P.ik meot af en toe goed kijken wie wie is nu maar ik zie het wel gelijk als ik ze alle 2 heb aangekeken  ;D

Angel is Angel gaat goed met de groep mee vraagt aandacht aan Zero die altijd wel druk bezig is  ;)

Zero het vroege vogeltje en de late vogeltje het gaat dus heel de dag door om eerlijk te zijn  :P
Ook een nieuwsgierig aagje en komt ook geregeld bij me buurten en punniken aan alles bij me.

Kovu is en blijft een kroelkip komt dus geregeld bij me zitten is ook altijd als eerste bij de deur samen met lucky ook altijd erg nieuwsgierig en lekker fluiten naar me echt een lieverd is het

Kiara heb ik de moed maar opgegeven maar ze is niet echt bang meer het gaat goed en zit meestal wel op de favoriete plekje in de hoek  :P maar het gaat goed dat is het belangrijkste

Groetjes allemaal  ;D
jonge valkjes te koop

Larissa

hey Patty

Leuke foto's van je valkjes
Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met de valkjes

groetjes Larissa

hilde

dat zijn mooie portretjes van mooie valkjes

groetjesssssssss

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

☺ Pita ☺

Anja

Wat een mooie schilderijtjes heb je van je foto's gemaakt. Heerlijk om je valkjes weer te zien.

Fijne zondag.

Liefs,

Anja

patty_dordtse valkjes

thnx petra en anja,

Het is nu heerlijk stil op de maandag ochtend want dan gaat Joey ook naar de peuterschool  ;D

kan ik ff rustig zitten met een bakje thee erbij en dan aan de slag in het huishouden.

Valkjes nieuws:

Lucky onze eerste dame word flink achterna gezeten door de mannen  ::)
zowel Diego zo ook Zero en maar dus ook Kovu  :-X

Van Zero waren we dat wel gewend want ze gingen als trio het blok in maar blij ben ik er neit mee want Lucky heb zo echt geen rust  :-\

Ben van plan om ze apart te gaan zetten zodat Lucky en Diego een trouw stel samen worden en dat Zero met Angel een koppeltje moet gaan vormen en Kovu natuurlijk met Kiara

Buster en Mandy daar maak ik me totaal geen zorgen om dat is een zeer hecht koppeltje dus die mogen in de voliere blijven zitten.

Dus ik moet een oplossing gaan bedenken om ze apart te gaan zetten.

Het is een jarenplan ik zou het zelf wel willen maken maar manlief beloofd het elke keer maar komt er helaas niks van...

ik heb 1 grote papegaaienkooi binnen maar omdat Zero een hele vroege jongen is en heel de dag door fluit zie ik dat neit zo zitten om die naar binnen te halen dus er moet aparte ruimte gecreeerd worden zodat ze ook de vrijheid en blij blijven natuurlijk...

binnen zitten er nog 3 jonge waarvan er deze week 2 nog gaan verhuizen en 1 blijft hier wonen en als het goed is komt er een maatje binnenkort bij...

Maar dat volgt natuurlijk nog wel  ;D

Verder weinig nieuws over de valkjes eerlijk gezget iedergeval iets dan niets denk ik maar  :-*
jonge valkjes te koop

Larissa

Hey Patty

Ik ken het....de valkjes verplaatsten zodat ze hechte koppeltjes worden
Heb zelf inmiddels 3 kooien in de woonkamer weer staan om te zorgen dat het spul koppelt  :-X

Elke keer weer puzzele wie met wat en hoe en waar te plaatsen...maar goed dat komt vast allemaal goed

Hoop dat het meiske in kwestie gauw een beetje rust krijgt van de heren

Groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Vanavond verhuisd de laatste iedergeval naar een nieuw baasje en er verblijft er dan nog 1tje omdat ik die ff aan wil houden en weten wat het word.
hij is nu 8 weken en brabbel/fluit al lekker dus waarschijnlijk een MAN ;D

Dus de grote kooi is nog steeds in gebruik en zal voorlopig ook zo blijven.
kan moeilijk 2 van buiten bij deze kleine doen dan heeft het nog geen nut  ::)

dus er zal toch een andere oplossing gemaakt meoten worden want zelf heb ze er weinig last van ze doet net alsof ze lucht zijn zo'n gedrag vertoont ze haha...

zodra ik er sta heb ze oog voor mij net als 2 andere mannen die dan achter haar en mij aan zitten  :o

Dus ik zal of een kooi moeten kopen of 2 grote kooien maken van hout en die dan maken of in de blokhut of in de schuur als dat een andere optie is...

::) moe word je er wel van...

we zullen zien wat aankomend weekend mijn man zijn idee gaat brengen  :P anders ga ik zelf wel aan de slag... >:(
jonge valkjes te koop