(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Paula

Dat zal wel schrikken geweest zijn met kleine Joey. Maar gelukkig komt het allemaal weer goed en is het meeste leed geleden!  ;)

Alvast Van Harte gefeliciteerd voor Naomi:
   
Jullie allemaal een prettige dag gewenst!

Fijn dat het met de vogeltjes allemaal goed gaat.

Prettig weekend!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Ach, arme kleine man ....

Sterkte en beterschap voor je zoontje en ....

Gefeliciteerd met je grote meid ... net zo oud als onze Sanne (15-05-2001  ;) ) een hele fijne dag morgen!!

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Thnx Paula en Caroline,

Ja hij deed al direct na thuiskomst op de DS spelen dus hij was het al snel vergeten en vond het niet raar dat dat verbandje erom zat.

Het ziet er nu iedergeval mooi uit en aankomende dinsdag gaan de hechtingen eruit....


iedergeval bedankt voor de felicitatie's
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Hey hey

Hoe gaat het hier ?

Hoe is het met de valkjes en hoest me de kids

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hoi Larissa,

Het gaat zijn gangetje hiersow... ;D
weinig meegemaakt tot nu toe met de valkjes en de kleintjes...die over 2 weken mogen verhuizen... :-[
dus daar heb ik weinig over te vertellen eigenlijk ;)


Zo ook weer met joey... :-\

zijn handje geneest goed je ziet wel het litteken zitten.
maar moet goed genezen nog
afgelopen woensdag had die wat koortsig en vrijdag ging die hoesten als een hele oude zeehond die geen lucht meer kreeg.
was best eng...als je kind geen lucht krijgt  :'(

moest om de 2 minuten naar hem toe en om half 2 kreeg die weer een zware aanval met ups en downs tot 5 uur

toen had die weer ff geslapen tot kwart voor 7 maar erna weer aanvallen.

kon pas smiddags terecht in het ziekenhuis en er werd pseudo kroep geconstateerd :-\


joey was kapot van tegenstribbelen want na zijn handjes gebeuren wil die niks meer van dokters hebben bang dat die hem auw gaan doen... :-[

tijdens zijn kapje van nevel medicatie is die in slaap gevallen en direct erna dat die eraf was spuwde die me onder...

het was ietsjes minder maar we mochten gelukkig op het nippertje naar huis...

sindsdien tot nu toe ging het goed maar het is nu net weer aan de gang  :'( sinds ik dit weer zit te tikken...

heb net ff gestoomt en frisse lucht maar werkt neit echt...
dus als het zo weer blijft rees ik weer naar het ziekenhuis...

maar we gaan gewoon door hiersow

lief dat je het vroeg larissa  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

hey meid

Tjeetje het zit ook nie mee he

Ja ik weet hoe eng het is om je eigen kind zien happen naar lucht...hoop dat de kleine man er gauw door heen komt

Hoe lang kan dat aanhoude die pseudo kroep ??

groetjes  :-*

patty_dordtse valkjes

ken enkele dagen duren vooral savonds en snachts... :-[

maar hij mocht gisteren op het nippertje naar huis en als die het weer kreeg gingen we eerst weer nevelen en als het weer neit beter werd ging het over op een opname  :'(

heb heel me vragen lijstje doorgenomen en alles nagevraagt wat ik eventueel kon doen...

schrok me rot toen de 1ste keer  :'(

maar lief van je
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

hilde

wat ook wel helpt bij valse kroep
is in de badkamer op een stoel met de kleine gaan zitten terwijl heet water laten lopen in bad met de stop erin  en de stoom daarvan kan soms helpen als je een kleine badkamer hebt

Paula

Ja, als je nog nooit een kind met Pseudo-kroep gehoord heb, kan ik me voorstellen dat je schrikt. In principe hoef je niet bang te zijn.
Pseudo-kroep komt meestal 's avonds spontaan opzetten, zo rond een uur of 11. Over het algemeen is het over als je even met het kind gestoomd hebt.
Op het moment dat Joey gaat hoesten moet je zorgen dat hij in een dampend/vochtige ruimte komt, zoals in de badkamer en daar gaan stomen. (terwijl ik dit schrijf heeft Hilde ook al gereageerd!  ;D  Die badkamer zei ik ook al, alleen is de ellende dat het vaak langer duurt voor er voldoende stoom is.)
Vroeger deed ik het zo: Ik pakte een fluitketel. Daar kookte ik water in, haalde het dopje van de tuit en stak er de koker van een keukenrol op/overheen. Dat werkt echt als een trein! Op die manier komt de stoom recht op de plek waar hij wezen moet.  En dan met de hand door de stoom 'wapperen', zodat de stoom zich verdeelt.
Als je het zo wilt/kunt doen, moet je wel opletten dat Joey niet te dicht bij de stoom komt, anders kan hij zich verbranden!
Veel beterschap voor Joey!

PS. als je de badkamer wilt gebruiken laat dan eerst wat koud water in het bad lopen, daarna flink heet water erin. Dan stoomt het wat beter. Natuurlijk vooropgesteld dat je een bad hebt.  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

thnx Hilde en Paula,

Helaas hebben wij geen BADdeluxe haha

maar wel een kleine badkamer en heb het ook gedaan.
het duurde heel erg lang dat die weer even rustig was maar vanacht weer hetzelfde weer geen lucht krijgen.

dus we hebben weer even op de bank gezeten met de tv aan zodat die ook rustiger werd en ervoor ff weer gestoomt.
het was weer zo erg als vrijdag nacht maar nu iets meer geslapen gelukkig dan 4 uur totaal

ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik ook vanwege nacontrolen voor de zekerheid
zegt dat stomme mens jah ik vind hem niet ziek en het is druk vandaag en bla bla bla...
maar ik laat me neit opzij schuiven door dat mens is al vaker gebeurd.
zaterdag had die 38,7 in het ziekenhuis en gisteren 38,4 en vandaag dan wel 38 vanmorgen.

ze zegt ik vind hem niet ziek >:(

hij heeft ook al puffers gehad dus wil liever gewoon ff nacontrole

maar bedankt iedergeval
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anja

Arme Joey zeg. Geef hem maar een dikke knuffel van me. Mijn zoon heeft dat ook heel erg gehad toen hij klein was. Je schrikt je echt rot als je het de eerste keer mee maakt.

Dikke knuf,

Anja

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Anja op  8 november 2010, 09:28:00
Arme Joey zeg. Geef hem maar een dikke knuffel van me. Mijn zoon heeft dat ook heel erg gehad toen hij klein was. Je schrikt je echt rot als je het de eerste keer mee maakt.

Dikke knuf,

Anja


Zal ik zekers doen die dikke knuffel van je  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Ben bij de dokter geweest en hij heeft dus antibiotica en andere neusdruppels erbij gekregen.
als die vanavond weer aanval heeft dan ziekenhuis bellen.

Ik zal van de week weer eens een foto update doen van de voggie's allemaal.


groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

☺ Pita ☺

Sterkte met je jochie , nooit leuk als je kind ziek is.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website