(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi cacro,

het gaat niet over jouw  :-\
er werd vanmorgen wat in me boekje geschreven en wat ik kwa citaat had overgenomen had ik netjes naar caroline gestuurd met die vraag die erbij staat. :-[
dus ik krijg dit antwoord terug waar ik op heb gereageerd net :'(
ik vroeg me alleen af waarom ik zo'n reactie krijg over dat 1 koppel is verkochtdat op eitjes zaten
dat het een verandering had plaats gevonden terwijl bij jouw ook vogeltjes naar buiten waren gegaan en er opvangertjes waren van esther Klopt toch? dus dacht dat is ook een verandering natuurlijk mss dat dat ermee te maken had van spik en span veranderingen etc.
mss had ik het zo neer moeten zetten en werd het beter begrepen...


dus het ging alleen om het feit dat er bij mij vogels komen en gaan(waarvan 1 koppel buiten en 2 binnen die herplaatst zijn)rede weten jullie ook waarom ...

dus dat was een verandering en meer niet....

tuurlijk vind ik het jammer dat het niet gaat ook bij jouw maar daar ging het niet om...
het was een vraag en meer niet die nu naar mij word uitgevallen...
maar goed ik ga gewoon verder voor diegene die wel geintresseerd zijn in mijn voggies...

maar ik ben niet boos op niemand...
was een vraag en ik weet het antwoord dus ik kijk niemand aan dus eve goeie valkjes mensen  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Gerda

Hoi Patricia,

Ik denk dat het erg onhandig is om een im te quoten in je dagboek.
In de eerste plaats snapt niemand behalve Caroline en jij waar dit vandaan komt, dus dat geeft verwarring.
Bovendien vraag ik me af of Caroline wel weet dat jij dit plaatst. Niet om partij te trekken, maar een IM is persoonlijk, dus kun je dat niet zomaar openbaar maken.

IM's moet je gewoon per IM beantwoorden. Op deze manier lokt het alleen maar reacties uit.
Als je je boekje leuk wilt houden, denk ik dat je dit soort dingen beter achterwege kunt laten. Dat maakt het ook voor jezelf een stuk makkelijker. Zo te horen heb je al genoeg aan je hoofd.

Gerda - global moderator

patty_dordtse valkjes

hoi gerda,

in de im stond dat het openbaar moest dus vandaar dat ik het zo had geplaatst.
ik heb het iedergeval weggehaald en tuurlijk wil ik dat het gewoon gezellig is...
ik vroeg het gewoon en kreeg dat antwoord dus vandaar.

Weer mijn fout bij deze recht gezet

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



Ik ben hier helemaal klaar mee, ik heb hier  geen zin in en geen tijd voor er zijn veel belangrijker dingen in het leven ....

Ik wil alleen één ding recht zetten .... ik heb je niet gevraagd om de betreffende im openbaar te maken maar in de toekomst alleen in het openbaar tegen me te praten.

Maar wat er in de im stond mocht iedereen lezen hoor, ik heb er niks in gelogen, alles wat erin staat heb ik hier gelezen op het forum.

Dit kun jij niet zeggen ....

Je schrijft net op het forum (en verwijderd het een paar uur later weer) dat het koppel wat je hebt verkocht onbevruchte eitjes hadden omdat ze anders vorige week uit waren gekomen  maar .... hieronder staan de legdatums van de eitjes, terug gelezen in je eigen dagboekje.

18 dagen broeden ze op eitjes voor ze uitkomen, de eerste 10 april gelegd dat betekend dat 28 april pas de eerste uit zou komen en niet vorige week al en danpraat ik nog niet eens over het vierde eitje ....  :-\

Conclusie .... je hebt een koppel 13 april op Marktplaats te koop aangeboden wat 3 eitjes had liggen en eitje 4 nog moest gaan leggen ....

Ik heb je niet voor niks angstig een immetje gestuurd of je Zero niet zomaar op Marktplaats wil zetten.  :-\

Je hoeft je dus niet zo als slachtoffer neer te zetten hier hoor.  :-\

Ga maar lekker msn-en met België.  :P


Citaat van: Caroline op 16 april 2010, 21:15:01
Hey meis, balen dat ze onbevrucht zijn.  :-\

Alleen volgens mij heb je ze te snel weg gehaald c.q. open gemaakt   :o .... het eerste eitje legde ze 10 april, eitje 2 lag er op 12 april .... eitje 3 op 13 april en eitje 4 is dus nog later gelegd .... ik las dat ze vanaf dag 1 hebben gebroed.

De laatste hadden best bevrucht kunnen zijn, toch?? Deze hebben geen kans gehad dus??

Ik zag je advertentie op MP staan op 13 april, toen hadden ze dus al 3 eitjes .... ???

Fijn te lezen dat in ieder geval Zero lekker bij je mag blijven wonen en dat de rust nu is weder gekeerd.  ::)

Een heel fijn en zonnig weekend.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

De beschuldigingen aan het adres van caroline zijn totaal niet terecht!!!

Er worden hier weer eens dingen helemaal verkeerd opgevat.
En ann, als jij het rustig wilt houden in dit boekje, dan stook jij de boel niet op, wat je nu wel wilt doen.

Kim-Moderator

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi  ...ik stook niets en zeg niets ; heb alleen het voor Patty opgenomen, mag dat ?? Grtjs Ann



Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op 23 april 2010, 17:55:46
Hoi  ...ik stook niets en zeg niets ; heb alleen het voor Patty opgenomen, mag dat ?? Grtjs Ann


heb je de quote van rianne gelezen? dat noem ik dus stoken en als jij het met iedereen gehad hebt, dan mag je van mij nu accuut helemaal wegblijven van dit forum!!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

23 april 2010, 20:21:21 #577 Last Edit: 23 april 2010, 20:25:53 by patty_dordtse valkjes
Hoi caroline,

ik het ook daarom weggehaald!!!

over dat koppel maar weer te hebben...
ze waren van de eitjes af gegaan en in een ander blok gegaan en verder deden ze neit meer broeden maar goed ze waren niet bevrucht zoals ik dus al zei.

en over zero je haal opeens alles erbij terwijl ik gewoon een normale vraag heb gesteld en krijg direct allemaal dingen terug

{Ga maar lekker msn-en met België. }
waarom word zoiets gezegt

Ik beschuldig helemaal niemand en heb niemand wat gevraagt om neer te zetten....

ze typen het zelf en ik vraag hier totaal niet om dit gebeuren.

zei toch dat ik er vrede mee had en dat ik het fout had...

en ik voel me totaal geen slachtoffer hoor
was een vraag en heb ik antwoord op gehad en verder niks hoor!!!


en wat ik ook doe ik doe het blijkbaar niet goed...


succes verders met de discussie om 1 klein vraagje...

groetjes

en kimm

ik beschuldig helemaal niemand ...
vroeg alleen wat en ik krijg antwoord meer niet dat hier zo'n ophef over gemaakt word en dingen naar voren worden gehaald prima...

heb ik allemaal vrede mee maar ik weet hoe ik met mijn voggies ben net als jullie ander hoor...

en het kan ook op een andere manier gezegt worden als alles zomaar wel gezegt mag worden door een ander...

maar goed succes verders


Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Patty ...sorry dat ik gereageerd heb hoor ....en natuurlijk vroeg je het niet, ik deed het spontaan omdat ik gewoon wou reageren, doe ik alrijd he ...niet om iemand zwart te maken hoor, msn nen naar Belgie ?? Waarom zegt je dat ?? Grtjs Ann



patty_dordtse valkjes

23 april 2010, 20:27:39 #579 Last Edit: 23 april 2010, 20:46:52 by patty_dordtse valkjes
ann,

laat maar zo oke...

je had het inderdaad niet gezegt gevraagt of wat dan ook ik heb je verdorrie nog geen eens gesproken vandaag maar goed...


groetjes en succes nog


niemand verdient een gezeik dus ik ook niet !!!
ik zeik punt 1 niet ik vroeg een normale vraag en verder verw8te ik dus niet deze ophef erover
vraag ik niet om alleen op een normaal antwoord zonder al die dingen erbij


succes verders
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Hey Lieverds

Luister we zitten allemaal hier op het forum om 1 ding het beste voor je valkjes......allemaal en iedereen weet dat een geschreven tekst heel anders over kan komen als een gesproken tekst met gezichts uitdrukkingen

Soms worden er vergelijkingen gemaakt die verkeerd worden gelezen....of verkeerd worden uitgelegt

Bij de een loopt het kweekseizoen gewoon weg K U T bij de ander wil die nie op gang komen, mensen gaan zoeken waarom kan dit of dat gebeuren...wat kan hier de reden van zijn en tja dan kom je een vergelijkbare of iets wat er oplijkt tegen en dan worden er vragen gesteld

Ik neem aan dat we met zijn allen geen trammelant willen en nee ik kies geen partij maar vindt het wel heel vervelend dat er sommige een opmerking maken en andere daar weer op afgerekend worden ( in mijn ogen)

Daar naast als er iemand Sorry zegt omdat het toch verkeerd over is gekomen...accepteer het dan dat de woorden zijn getypt en dat het zo niet bedoelt is geweest.

Voor de rest hoop ik dat we elkaar allemaal kunne blijven helpen en misschien kunnen we elkaar beter even nog een keer vragen hoe iemand het bedoelt voor dat er weer zulke situatie's ontstaan

Ik wens een ieder een donders fijn en mooi weekend toe

Dikke kus en knuffel Larissa

Lin

Laat ik dan maar als derde moderator reageren hier. Laten we inderdaad weer even verder tot de orde van de dag!  :D Nog leuk valkjes nieuws?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Larissa

Hey Patty

Hebben de boefjes  ;D nog wat uitgehaald daar of nie en hoest met het weesje ???

groetjes Laris


patty_dordtse valkjes

24 april 2010, 12:14:18 #583 Last Edit: 24 april 2010, 12:17:13 by patty_dordtse valkjes
rianne
vind leuk dat je langs kwam tikken...
maar  ik voel me nog steeds rot hierdoor en dat zal neit verdwijnen heb een im gestuurd en krijg geen reactie dus vind het goed zo


met de voggies gaat het goed en heb heerlijk gekroelt met de voggies en vooral pim die bij me komt kroelen en koppies komt geven tegen me wang...


met de kleine wees gaat het nog steeds goed loopt ons heel de dag achterna en gaat af en toe lekker zonnen in het zonnetje..

vind erg lief dat jullie kwamen tikken...

maar verder weinig nieuws
thnx larissa  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

carco

Hoe is het hier?

Geen nieuws onder de zon?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!