(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Saar

Hoi hoi
Het kan zomaar zijn dat je valkjes echt nog heel erg moeten wennen aan de voliere. Ik heb toen ook vogels gekocht/gekregen en dat was voor het kweekseizoen en die sloegen toen ook een jaartje over. Ik zou de blokken weghalen. Dan kunnen ze rustig aan de ruimte wennen en aan elkaar. En dan volgend jaar gewoon weer proberen :)
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi ...jaaaaa dat kan inderdaad Saar !!
Hoi meiss...ik weet dat je het allemaal doet om dat je het beste wil met je valkjes ......kan soms frustrerend zijn he, als ze nog niet direct interesse tonen ...haha, ze moeten gewoon even hun plekje vinden he...en dan komt de rest vanzelf, stress hebben ze niet zo denk ik daar !! Grtjs Ann



Larissa

Hey

Ik (wij) komen jouuuuuu een dikke knuffel brengen en gelijk ff vertelle dat Ukkie hele kleine pennetjes aan zijn vleugeltjes begint te krijgen

dikke kus
Larissa en Bende van 6
met jongen

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Larissa op 23 april 2010, 12:07:44
Hey

Ik (wij) komen jouuuuuu een dikke knuffel brengen en gelijk ff vertelle dat Ukkie hele kleine pennetjes aan zijn vleugeltjes begint te krijgen

dikke kus
Larissa en Bende van 6
met jongen


Thnx voor de knuffel larissa  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

23 april 2010, 14:58:18 #559 Last Edit: 23 april 2010, 15:30:13 by Dierenfreackske
Hoi Patty, knuffie van mij en mijn valkjesbende
:-* :-*  Ann



patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

 ;) ;) ;)     :P :P   :D :D   je kan ook gewoon de blokken laten hangen, misschien krijgen ze nog genoeg interesse hoor...is nog maar pas begonnen bij de meesten he ...je ziet wel he meiss....jij ziet hoe het gaat, ik niet he van hier...dus je weet wel hoe je het het beste aanpakt he ..Hoe is het met Zero en Lucky ??
grtjs. Ann.



patty_dordtse valkjes

23 april 2010, 16:15:26 #562 Last Edit: 23 april 2010, 17:16:06 by patty_dordtse valkjes

Ik zat ff in een grote dip jah maar na elke wolk is een zonneschijn maar was ff K U T en dan ook nog is dit erbij ik snap gewoon niet waar ik dit opeens aan verdien .
ik ben altijd goed voor me valkjes en geef ze alles wat ze willen hebben
Voel me nu nog lager dan dat ik al was en ik viel jouw niet aan of iemand anders
en ik vond het een normale vraag waar jij zo op reageer sorry voor dat ik dan fout zit en bij deze leg ik het naast me neer...


ik heb dit bericht verwijderd
het ligt aan mij en dat zal het blijkbaar altijd zo zijn
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Patty, ik vind dat je dat niet verdiend , heb het ook zo gehad met ze, maar vind het heel onbeschofd hoe ze hier soms reageren, Patty vraagt niet om persoonlijke aanvallen dan nog,  ..blijf toch bij het onderwerp en ga niet mensen om het ene of andere persoonlijkheden gaan aanvallen , wat laag vind ik dat ,....sorry !! Grtjs Ann



patty_dordtse valkjes

Hoi ann.

lief van je maar dit hoefde niet hoor...
ik vond alleen jammer dat het op deze manier word gezegt terwijl ik iets normaals vraag...


voor mij is het goed zo

ik weet wie ik ben en dat ook ik aan me voggies denk net als iedereen op dit forum en ook alles eraan doe om van mijn voggies te genieten en hun van ons en als er wat is raad vraagt en of natuurlijk een da ...

voor mij is het goed ik weet wie ik ben net als andere die weten wie ze zijn natuurlijk...

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

carco

 ??? ??? ???

Waar gaat dit over?Een citaat aanhalen die er niet staat?

En wat heb ik hier in vredesnaam mee te maken?

Ik begrijp dat dit een im is en dat jij je daardoor k*t voelt terwijl het over mij gaat of zo??

Tuurlijk  ::)
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

23 april 2010, 16:39:46 #566 Last Edit: 23 april 2010, 16:42:45 by Dierenfreackske
Laten we het hier rustig houden ok ?? .. Grtjs Ann



Trudy A.

Hallo Patty
wat een verwijten allemaal  .
Ben ik niet gewend op dit forum.
Wil je zulke opmerkingen niet plaatsen over je zelf, dat jij je nu nog lager voelt dan je al was.
Vooral jezelf niet neerhalen meis.
iedereen heeft weleens een dip,maar dat komt vast weer goed.
niet nodig op een prachtige site voor valkjes om zulke verwijten te krijgen .niet nodig
kop op ,je bent netjes gebleven in je bericht en daar kunnen anderen nog v leren.

Dierenfreackske

Jaaaa is waar he...kop op meiss !! Lief van Trudy vind ik...grtjs Ann



Rianne

Citaat van: Dierenfreackske op 23 april 2010, 16:27:13
Hoi Patty, ik vind dat je dat niet verdiend , heb het ook zo gehad met ze, maar vind het heel onbeschofd hoe ze hier soms reageren, Patty vraagt niet om persoonlijke aanvallen dan nog, ..blijf toch bij het onderwerp en ga niet mensen om het ene of andere persoonlijkheden gaan aanvallen , wat laag vind ik dat ,....sorry !! Grtjs Ann


Van mij mag je wel op je woorden passen, voor iemand die het echt met 'ze' gehad heeft en iedereen onbeschoft vindt die probeert te helpen, ben je nog wel veel aanwezig op het forum. ::)
Ook dit is een geval van goedbedoelde raad die verkeerd wordt ontvangen en vervolgens in een persoonlijke discussie eindigt. Nergens voor nodig! Maak het nu niet onnodig dramatisch.