(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Larissa

hey hallooooootjes

hoest met je weesje ??
En hoe gaat het verder met de vlakjes ?

nou ja ik hoor het wel
groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hoi larissa,

lief dat je langs kwam vogelen...

met het weesje gaat het goed hoor we zien hem groeien...
hij loopt heerlijk achter ons aan en springt al op de trapjes en springt er ook vanaf.

buiten weinig nieuws helaas ze zitten,slapen,eten en verders niks :'( :'( :'(

krijg er grijze haren van  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

zal ik dan vast potje verf klaar zette  ;) .......

Jammer dat het buite nu ff niks is....misschien over een paar maandjes

groetjes

patty_dordtse valkjes

21 april 2010, 19:48:44 #543 Last Edit: 21 april 2010, 19:58:36 by patty_dordtse valkjes
Potje verf is niet nodig voor dat kleine beetje haar voor mij

iedergeval bedankt voor je aanbod ennnuh me nichtje is kapster dus kan ik altijd langsgaan...

voorlopig nog niet nodig tenzij er echt niks gaat gebeuren in 1 van deze weken dan ben ik denk ik wel sow GRIJS  ;D

Denk ook dat het komt omdat het geen koppels zijn...alleen buster en mandy heb ik vorig jaar betrapt met een wap ...
en de rest jah lucky en angel binnen wel gezien als kippetje....

maar goed we zien wel en anders ga ik ze apart zetten en daarna met een blok of ff de blokken weghalen en daarna weer ophangen...ik ben er nog niet echt uit....

suggestie's??????

heb erg veel last van mijn migraine en de laatste 2 dagen hele erge.
dokter zegt wel rust en rust nemen maar jah met 2 kids en de doggies en de voggies en het huishouden heb ik pas rust als alles slaapt  :-[

en dan snachts nog 3a4 keer eruit  :-\

heb gisteren en vandaag lekker gekroelt met de schatjes.

en ZERO die kwam zomaar uit zijn eigen naar me toe die aagie...

pikte zo maar op me bril en zat aan mijn oorbel totdat lucky eraan kwam hadden ze een snavelgevecht wie me oorbelletje mocht...
verder gaat het dus heerlijk en ook met onze pim die is echt een kroeldoos...die kruipt bijna onder mijn trui hihi maar hij vind het heerlijk om gekroelt te worden

heb naturrlijk foto's gemaakt die zal ik er morgen even opzetten...

Dus tot zover  ;D thnx voor het lezen  :-*

lief van je aangeboden larissa  ;D
jonge valkjes te koop

Larissa

ai ai ai....oke potje verf laat ik dan wel ff in het kassie staan  ;)

Tja sugesties..pppfffff je kunt natuurlijk proberen eerst de blokke weer ff weg te halen....dan weer in hangen....en kijken wat het wordt
Lukt het dan nog nie dan kun je altijd het koppeltje nog naar binnen halen......en dan later blok er bij

Lekker is dat kroelen he.....ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar de foto's  ;D

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Kan ze apart doen bij de voliere zelf dus hoef niet speciaal naar binnen maar dat zou ook nog kunnen dan zit straks alles apart hahaha ;D ;D ;D

maar meer suggie's welkom hoor  ;D
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

pimmie 1 jaartje  ;D ;D ;D

was de 19de jarig  ::)  :-* :-* :-*
jonge valkjes te koop

Larissa

Nog gefeliciteerd Pimmie...wellis waar een paar daagjes te laat  ;)

Hoe is het verder aan die kant Patty ?

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Patty, wat een lieve kroekvalkjes heb je ook en Zero is zoooo mooi vind ik maar dat zijn ze allemaal hoor!
Ik hoop dat je eruit geraakt he, en hoop dat je snel beter bent met je migraine ... ben benieuwd hoe het met je koppeltjes gaat hoor , enne , al eitjes ?? Alles goed met kuikentje ?? GRTJS Ann

patty_dordtse valkjes

Hoi laris en Ann,

Leuk dat jullie kwamen tikken...

Hoe het verders gaat erg moeizaam met de voggies en alles bijelkaar.
het gaat niet zoals je het wil en natuurlijk die hoofdpijn en alles erbij en dan nog is joey die erg opstandig is pfffffffffff....
gisteren had die een hele ochtend een huilbui tot drifkikker aan toe ...maar we gaan gewoon door hoor  ;D

Met de voggies gaat het goed heb gisteren lekker bij ze gezeten en samen met Mister/missy Wees  ;D
Ze zitten wel op de stok voor het blok en soms zit luck erin maar daar hebben we het ook mee gehad...moederloos van  ;D

maar zal vast wel een keer goed komen(hoop snel)

die blijft me achterna scharrelen en gaat dan af en toe in het zonnetje liggen ...
maar hij/zij volgt me overal trap op en af soms moet ik echt oppassen waar ik of we lopen...

weet niet of het een kippie of een hennie is maar dat zoek ik nog wel een keertje op.

verder druk bezig geweest met me nieuwe site die nog steeds NIET klaar is maar jah probeer elke dag nu even wat te knutselen en te doen dus komt vast goed.

Ga nu snel de kids aankleden en naomi naar school brengen.

dus tot straks met foto'tjes  ;D
jonge valkjes te koop

Caroline

Balen is dat dat het helemaal niet lekker loopt met de valkjes maar vergeet niet dat er ook weinig rust en regelmaat is.

Ze zitten voor het eerst bij elkaar buiten in een nieuwe kooi, er komen veel nieuwe, er gaan er weer weg ....

Ze krijgen de kans niet om te wennen zo, er zijn te veel veranderingen.

ALs ik hier kijk .... ik plaats een nieuw jong valkje van 7-8 weken gelijk apart met de toekomstige partner in een kweekkooi en mijn kweekkooien zijn  grote papegaaienkooien.

Daarin krijgen ze dan ook  een blok als ze een jaar oud zijn dus die kooi kennen ze en ook de valkjes die naast ze wonen in een andere kweekkooi want die zien ze en daarmee gaan ze los.

Deze rust en regelmaat hebben valkjes nodig om zich ergens thuis te voelen en voelen ze zich happy zullen ze ook aan een nestje beginnen,

Mijn tip, stop even met veranderen, geen nieuwe valkjes aanschaffen in de groep en geen valkjes weg. Gewoon lekker alles rustig laten genieten desnoods dit jaar ZONDER blokken.

Zorg dat je eerst koppeltjes hebt en geef ze desnoods volgend jaar pas blokken.

Hier heeft het ook 2 jaar geduurt voor ik het eerst blok heb gehangen.

Succes met en alvast een heel fijn weekend.

Dikke kus voor Zero of kan je hem die niet meer geven??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

:'(  die ene koppels waren er al en zaten toen apart van de andere die binnen zaten :'(
ze zijn toen alle naar buiten gegaan en er is toen 1 valkje weggevlogen en 1 koppel verkocht de rede weten jullie :'(

nu lijkt het net alsof ik elke maand een nieuwe valk koop en weer verkoop wat totaal niet zo is oke....

vind het erg jammer dat dit zo word gezegt heb nu andere problemen aan me hoofd waar ik nu dus al dagen lang mee loop en waar ik niet uit kom ...
me tranen rollen van mijn wangen van verdriet en van alles

maar dat zijn mijn zorgen en problemen en over me voggies die komen niks te kort die krijgen alle liefde en aandacht en dit is 1 koppel wat ik verkocht heb sinds ik valkjes heb :'(

maar goed fijn dat ik het weet dat er zo word gedacht...
er is weinig veranderd ze hebben een nieuwe voliere en verders is er niks veranderd   :'(

fijne dag nog de mijne is al  :censuur
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Caroline op 23 april 2010, 08:07:50
weinig rust en regelmaat is.

echte rust sinds 1 week ongeveer zonder dat ene koppel

Ze zitten voor het eerst bij elkaar buiten in een nieuwe kooi, er komen veel nieuwe, er gaan er weer weg ....

Ze zitten al ruim 1 maand buiten als het niet langer is  :-[
en sindsdien is er vorige week 1 koppel weggegaan en niet VEEL nieuwe en die ook weggaan  :'(

Dikke kus voor Zero of kan je hem die niet meer geven??  ;)

Die kan ik nog steeds geven hoor !!!
hij pakt alleen liever me oorbel of me bril  :-[

DE rest staat hierboven vermeld  :-\
jonge valkjes te koop

Caroline

Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet maar uit ervaring weet ik dat valkjes hier wel gevoelig voor zijn.  ;)

Al valt er maar één weg uit een groep .... bij jou waren het er meerdere die erbij kwamen en weer gingen. Geen verwijt maar het kan wel een reden zijn dat ze daarom niet zoals jij wilt al volle nesten hebben liggen.  :)

En .... zelfs gevoelig zijn voor jouw stemmingen, dus ook dit kan invloed op ze hebben.  ::)

Dat jij zelf rot in je vel zit en daarom mijn woorden helemaal verkeert opneemt kan ik natuurlijk niet helpen, ze waren goed bedoelt.  :D

Ik weet wat er veranderd is binnen je groep valkjes en waarom, dus nogmaals, geen verwijt.

SUper dat je Zero nog lekker kun kussen ondanks dat hij nu buiten zit.  :D

Een fijne dag zul je er zelf van moeten maken!!  8)

PS. je handtekening vind ik SUPER!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Caroline op 23 april 2010, 09:51:24
Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet maar uit ervaring weet ik dat valkjes hier wel gevoelig voor zijn.  ;)

Al valt er maar één weg uit een groep .... bij jou waren het er meerdere die erbij kwamen en weer gingen. Geen verwijt maar het kan wel een reden zijn dat ze daarom niet zoals jij wilt al volle nesten hebben liggen.  :)

1 koppel is er weggegaan de rede weet iedereen als ze het gelezen hebben.
verder is er niemand weggegaan meer van buiten toen ze buiten zaten.de enige die een goed thuisje was binky de overgebleven man van het nestje en rambo is herplaatst die zat ook binnen toen.
verder is er niemand weggegaan alleen 1 man is van mandy gekomen dus heb er 3 totaal van mandy  :-[

En .... zelfs gevoelig zijn voor jouw stemmingen, dus ook dit kan invloed op ze hebben.  ::)

Dat jij zelf rot in je vel zit en daarom mijn woorden helemaal verkeert opneemt kan ik natuurlijk niet helpen, ze waren goed bedoelt.  :D

Mijn stemmingen bij me voggies zijn gewoon normaal maar ik weet dat ook wel maar vandaag is het gewoon  :censuur en heb ze tot nu toe alleen eten en alles gegeven dus daar zal het niet aan liggen  :-[

Ik weet wat er veranderd is binnen je groep valkjes en waarom, dus nogmaals, geen verwijt.

ben niet boos voel me alleen verdrietig dat het net alsof lijkt dat....snap je...

SUper dat je Zero nog lekker kun kussen ondanks dat hij nu buiten zit.  :D

Een fijne dag zul je er zelf van moeten maken!!  8)

dat moet ik toch wel zelf doen vrolijk blijven bij me kindjes hun hoeven mijn verdriet niet te zien  :'(

PS. je handtekening vind ik SUPER!!!

Thnx nog steeds druk met de site  ::)

jonge valkjes te koop