(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Larissa

Hey Patty

Ik begrijp je keus volkomen en ik niet alleen denk dat iedereen je keus heel goed zal begrijpen
Chaos en ruzie in de violiere is nie wat en je hebt er niks aan als de voggie's niet lekker meer in hun verenpak zitten

Sterkte meid  :-*

*Yvon

Hoi hoi

Als het allemaal zo erg is kan je ook de blokken weghalen.  :-\
Natuurlijk blijft alles je eigen beslissing en moet je handelen zoals jij denkt dat dat het beste is.  ;)

Succes met wat je gaat doen.  :)

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

HOI Patty..is zeker niet leuk he als ze gaan vechten,  sterkte met je beslissing hoor!   :-* :-*   Ann

Larissa

Hey Hey

Ik kwam ff aan gevlogen en vroeg me af hoe het gaat bij jou in de volliere ??
De rust al weer beetje weder gekeerd en heb je al geschouwd ? of wacht je gewoon af

Groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hoi laris,

De eitjes waren onbevrucht er lagen er nu 4 in 5 daagjes tijd  :-[
Maar ze zitten al niet meer op de eitjes...
Ze verhuizen volgende week naar een mevrouw toe die heeft een grote voliere met een stel valkjes en ze heeft een papegaai...

Verder is de rust wel gekeerd in de voliere omdat het koppel nu apart zit en je ziet dat er echt rust is geen geruzie meer om die blokken
Luck heeft erge intresse en zero zit op een blok lekker hard te fluiten en te sjansen...

diego fluit nu zelfs ook weer en gaat nu ook vrij door de voliere'tje heen wat die eerst niet durfde...

dus hier is het nu gezellig weer en geen ruzie  ;D

Verder weinig nieuws dus  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Jammer dat de eitjes weer niet bevrucht waren.
Hebben ze snel bekeken dan of heb je ze apart gezet tijdens het broeden?
Wel fijn dat je snel een ander huisje gevonden hebt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

hoi carco,

ze waren gisteren eraf gegaan een hele dag ivm ruzie zoeken  :-X
dat vonden ze ff op dat moment belangrijker en de eitjes lagen dit keer ook verspreid dus snap er ook niks van.
in de eitjes zag je eigeel zitten en verder niks dus gewoon weer onebvruchte.

ben ook zeker blij voor ze dat ze een ander thuisje krijgen..
het is nu echt heel rustig als ik eerlijk ben geen geruzie..dus hoef niet meer politie agentje te spelen gelukkig...

groetjes mij
jonge valkjes te koop

Caroline

Hey meis, balen dat ze onbevrucht zijn.  :-\

Alleen volgens mij heb je ze te snel weg gehaald c.q. open gemaakt   :o .... het eerste eitje legde ze 10 april, eitje 2 lag er op 12 april .... eitje 3 op 13 april en eitje 4 is dus nog later gelegd .... ik las dat ze vanaf dag 1 hebben gebroed.

De laatste hadden best bevrucht kunnen zijn, toch?? Deze hebben geen kans gehad dus??

Ik zag je advertentie op MP staan op 13 april, toen hadden ze dus al 3 eitjes .... ???

Fijn te lezen dat in ieder geval Zero lekker bij je mag blijven wonen en dat de rust nu is weder gekeerd.  ::)

Een heel fijn en zonnig weekend.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Goeie avond,

Toch maar even een up toe date  :P
Vandaag heeft me manlief auto lopen poetsen van onze lieve buurtjes die momenteel alle 2 erg veel pijn hebben .
de 1 door een operatie aan haar schouder(nieuwe kogelgewricht)plus dat haar pols ook nog is geopereerd is geweest dus ze kan of eerder gezegt weinig.
de buurman die heeft veel pijn in zijn heupen en andere gewrichten en binnenkort gaan ze in overleg voor chemo of bestraling...
dus vandaar dat we hun auto even gewassen en gepoetst hebben  ;D ;D ;D

Met de voggies gaat het zijn gangetje lekker scharrelen en poetsen en doen.
zero zal zero niet zijn en fluit en sjanst de hele dag door erg gezellig dus.

lucky die heeft het soms erg druk met het bezoeken van de blokken en heb bustertje ook al voor de opening zien zitten maar dat zegt nog niks natuurlijk...

ze zijn allemaal nu veel losser geworden gelukkig HEERLIJK
zelf ben ik aan het schuren en doen geweest en de tafel in de olie weer gezet nu alleen de stoelen nog  ::)
we hebben vandaag lekker ge-barbecue met een goeie vriend van ons en natuurlijk wij zelf.
was dus weer een heerlijk dagje vandaag.

Verder hebben we nog 2 nieuwtjes maar dat komt deze week in me boekje te staan dus daarover meer de volgende keer  ;D

Morgen gaan we een dagje weg heerlijk dagje DUINRELL met de kids .
was wel een keertje toe aan een dagje weg dus de camera zit in de lader en heb een checklist gemaakt dus morgen vroeg lekker ontbijten douchen en aankleden en checken of we alles bij hebben.

Dus ik zal zekers ook foto's maken en hier plaatsen  :P ;D :P

dus alvast een goeie zondag toegewenst aan iedereen en mss tot morgen avond en anders maandag.

Groetjes al  :-*
jonge valkjes te koop

Caroline

Heel veel plezier morgen, het wordt heerlijk weer!!  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Hey Meid

Fijn te horen dat de rust weder gekeerd is en dat de andere koppeltjes blokken aan het uitzoeken zijn

Maak er morgen een fijne dag van

groetjes Larissa

Ps ben wel benieuwd naar je nieuwtjes  ;)

•=Bonnie=•

patty_dordtse valkjes

Hallo,

Gisteren lekker dagje weggeweest met de kindjes.
Naomi had het helemaal naar haar zin in de kikkerachtbaan en ik heb er behoorlijk pijn in me rug van precies op me ruggegraadje  :-[
In het rad vond ze het wel erg hoog en vooral toen die elke keer moest stoppen vond ze het best wel eng.
Joey en naomi hebben ook nog even lekker op de trampoline gesprongen en we zijn van de grote glijbaan afgeweest jah ook joey met mij ,maar eerder dat je boven bent pffffffff was kapot.
Ook nog in de schommeldraaimolen wat best wel hard en kriebels in je buik bezorgde.en joey zat dus lekker in een treintje te genietne van zijn treintoer hihi die was er niet uit te halen want hij liep constant terug...dus die is wel 10 keer geweest als het niet meer is...
veder hebben we genoten van duinrell en van het heerlijke weer.weinig foto's gemaakt we komen handen te kort bij joey hahaha..

Ondertussen is er hier 2 nieuwkomertjes.
1 ervan was al in de planning sinds 3a4 weken en sinds vrijdag is die gekomen.
Hij komt oorspronkelijk bij Mandy vandaan en is een kindje van pim &roos en hij heet pim  ;D.
hij is heel erg aanhankelijk en lekker kroelerig en hij had het al helemaal naar zijn zin hier want hij ging al direct wipwappen op de hand bij naomi die het niet snapte waarom die dat deed  :o
Hij heeft even binnen gezeten en heb hem daarna naar buiten genomen bij de andere.
Lucky en zero die waren natuurlijk nieuwsgierig en dachten dat die ene draak weer terug was.
even blazen en snauwen maar het gaat nu erg goed.
hij word door de groep opgenomen want natuurlijk ook de bedoeling was.
Het koppeltje is inmiddels opgehaald en die hebben het ook erg naar hun zin bij hun nieuwe baasje.

Verder weinig nieuws over de blokken en koppels en eitjes helaas niks noppes nada.
ze zitten er wel voor en soms ook in maar zie of hoor niks kwa gewipwap maar goed kan ook niet altijd alles in de gaten houden....

Nu het andere nieuwtje:

Me vriend die gin met 2 vrienden en joey en de hondjes lekker wandelen zaterdag langs het water en zo richting van der wees...
Hij belde me rond 17:00 op en vroeg of ik de deur open wilde doen en hij zei we hebben wat bij ons hij /zij heet van der WEES  ???

dus ik had al zoiets van jah wat dan...
hoor ik getjilp was het een klein kuikentje  :'(...
dus ik heb de binnenkooi opgemaakt en een huisje gecreeerd met knuffeltjes en een dekentje en direct brood en alles klaar gezet .
hij/zij begon direct te eten en wil ook echt constant bij ons zijn.
savonds gaat het slapen in zijn huisje van 7 tot de volgende dag 7 en dan gaat die lekker eten.

me vriend en die vrienden hebben overal gezocht voor meer en natuurlijk de moeder.
die hebben ze helaas overleden gevonden heel stuk verderop.

dus jah wat moet je dan doen op dat moment...
hij heeft het meegenomen en sinds vandaag krijgt die kuikentjes voer en natuurlijk zijn broodkruimeltjes en water.

ik heb al contact opgenomen met de dierenbescherming en al maar het gaat goed iedergeval en als die straks wat groter is dan kijken we wel verder hoe en wat...

hieronder een paar foto'tjes

samen met ricki de kikker op de foto  ;D

misschien dat ik vandaag nog foto's maak en anders morgen...

groetjes  ;D
jonge valkjes te koop

Larissa

Hey Hey

Gave foto's en och jeeeee een weesje .....nou ja die is bij jou wel op de goeie plek
Vertroetel hem/haar maar extra vaak.....en wat een fijn bericht dat je een valkje er bij hebt....goed om te horen dat hij goed in de groep wordt op genomen

nou ja wip van de week wel weer ff aan

groetjes Larissa

caro

Hoi Patty,

Jammer dat de eitjes niet bevrucht waren. Je hebt prachtig weer gehad gisteren in Duinrell. Leuke foto s. Succes met je weesje.

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/