(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, patty, hopelijk is het eitje bevrucht hoor, ik duim alvast mee he, grtjs Ann   :D :D :D

Larissa

hoi Patty

Gaaf hoor een tweede eitje.....
Ook ik duim weer hard mee in de hoop dat nummertje 2 ook bevrucht is

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

:o :o :o ik weet nog niet of nummer 1 bevrucht is hoor!!!
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

patty_dordtse valkjes

12 april 2010, 19:43:59 #514 Last Edit: 12 april 2010, 19:46:36 by patty_dordtse valkjes
Ze broeden al vanaf de 1ste dag dus ik kan overmorgen kijken(4daagjes)hou ik aan...

dus morgen niet spieken maar overmorgen  ;D ;D ;D

Het mannetje broed overdag en als ik voor de voliere sta dan gaat het popje er ook bij.
soms zit ze voor een ander blok maar 9 van de 10 keer voor hun eindelijk gekozen blok...
maar jah de andere mogen nog steeds niets doen van ze  ::)

kijken hoe het straks gaat lopen want wil ze liever niet teveel storen dus overmorgen kijken of het eitje bevrucht is...

Spannend  ;D 
jonge valkjes te koop

Larissa

Hey Patty

We moeten dus nog ff morgen en overmorgen duimen voor de eitjesssssssss

S6 en laat ze maar lekker hoor.....moedertje natuur zal het wel regelen

X Laris

patty_dordtse valkjes

Vandaag weinig te melden eigenlijk...
vandaag 3 daagjes bebroed dus ik kan wel gaan loeren of zal ik me geduld houden tot morgen  ::) ::) ::)
ene kant denk ik weer dat ze niet bevrucht zijn  :-[
dus wil ik niet kijken  :-X

maar ik ga even nadenken of ik vandaag me geduld nog kan bewaren of toch morgen ga spieken  ::)
jonge valkjes te koop

*Yvon

Hoi hoi

Wat is het soms toch moeilijk om geduld te hebben.  :P ;D
Gelukkig heb ikzelf vaak wel het geduld en schouw ik  niet eens.  ;D

Succes met je geduld en eitjes !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

patty_dordtse valkjes

13 april 2010, 15:56:29 #518 Last Edit: 13 april 2010, 16:47:59 by patty_dordtse valkjes
:'( :'( :'(

ik heb niet gejuicht mss toch nog te vroeg  ???
maar er lag een 3de ei terwijl gisteren het 2de ei ook gelegt is  :-X

ik verwacht ook niet dat ze ook daadwerkelijk bevrucht zullen zijn  :'( :'( :'(
jonge valkjes te koop

Larissa

Hey Patty

Wrom verwacht je nie dat ze bevrucht zijn
Hier zat tussen nummer 2 en nummer 3 ook drie daagjes en kijk de eerste is vandaag hier geboren  ;D
Dus je weet het nie wacht nog ff meid...misschien heb je wel een verrassing morgen

s6 met wachten

groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

in 3 dagen tijd een ei gelegt en heb ze niet horen wapwippen meer ...of ze moeten het doen als ik er niet ben hahaha...
maar is nu 3 daagjes bebroed...

ik w8t het rustig af nog :-[
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Na lang nagedacht te hebben ben ik tot een keuze gekomen.
Er word nog steeds hier erge ruzie gemaakt om de blokken en er zijn er een paar die niet hunzelf meer zijn.
Zoals sommige wel weten hebben ik 2 koppels toen der tijd overgenomen in de hoop dat alles goed zou verlopen.
Maar dit is dus niet het geval en ben tot een keuze gekomen om dit koppel een ander thuisje te geven.

Ondanks dat hun een blok hebben gekozen worden de andere nog steeds achterna gezeten .
gisteren is angel gepakt door ze en ze had bloed aan haar vleugel.
we hebben haar gevangen en nagecontroleerd en direct schoongemaakt.
ze gebruikt haar vleugel wel gewoon nog dus het zal wel meevallen.zodra daar verandering in komt wat ik denk dat dat niet gebeurd dan ben ik zo bij een da.

dit koppel is als laatste erbij gekomen dus heb er minder band mee dan met de andere die me erg lief zijn.

Bustertje &mandy komen bij mandy vandaan dus die gaan nooit weg net zoals Lucky,diego,angel en zero die gaan nooit weg iedergeval.En als dat ooit moet dan zal ik altijd eerst met de vorige eigenaren/kwekers erover spreken...!!!!

heb nu een aantal immie's gehad hierover met de vraag waarom dus vandaar dat ik het ook in me boekje plaats  :'(

jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi Patty, mooi filmpje van Zero, heb genoten van hem, ook van de leuke foto's hoor, grtjs. Ann

Larissa

hey meid

wat een verschrikkelijke keuze dat je het koppeltje weg moet doen...maar ja aan totale chaos in je voiliere heb je ook niks

Hoop dat je gauw een lief huisje voor ze vindt zodat je valkjes weer zich zelf kunne zijn

Had je nog geschouwd? of w8 je rustig af....of ben ik stukje van draad kwijt  ???

groetjes Laris

patty_dordtse valkjes

14 april 2010, 18:29:31 #524 Last Edit: 14 april 2010, 18:36:50 by patty_dordtse valkjes
Keus was makkelijker gemaakt als ik naar me andere voggies kijkt en die zijn niet happy in hun verenpakje...

Diego was altijd een fluiter en een sjanser en dat is die nu niet zit zielig in een hoekje op de stok ...

luckyen zero zijn de enige 2 die lef hebben en elke keer weer blijven proberen....

zero fluit en sjanst gewoon door dus dat zit wel goed alleen met de andere die zijn gewoon echt rustig en durven geen pootje uit te steken...

zodra er al 1 naar de andere kant vliegt dan zit de pop al te loeren en als er al 1 land op een ander blok vliegt ze die aan :'(

en daar is angel nu een bewijs van...

ben elke dag thuis en ik zit dan in de tuin te opserveren.
ze blijven gewoon doorgaan en dat vind ik zielig voor me andere...

ze moeten gewoon meer de rumte dus hebben om te kunnen broeden deze 2 want hier lukt dat dus blijkbaar niet  :-[

hopelijk begrijpt iedereen het nu en mij wel of niet kwaad nemen...
ik kies voor me schatjes die me heel dierbaar zijn
groetjes  :-[  :'(
jonge valkjes te koop