(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Meiss.... ik kom altijd loeren hoor ... ;) ;). :-[ :-\ :-\ :-* :-* :-*

Caroline

Gefeliciteerd en hopelijk heb je toch een leuke dag.

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

heb het gelukkig weer overleefd ze zei geen woord tegen me een slap gefeliciteerdje en dat was het .

mijn oma had nog 2 speeltjes meegnemonen voor joey een auto en voor naomi punniken haha en jah me oma die zat lekker te punnikken voor naomi hoe het moest.

ze zijn nu allemaal de deur uit en nu is het lekker rust .

vanmiddag lekker een dagje weggeweest naar playcity een binnen speeltuin en springkussen .
naomi was natuurlijk lekker druk bezig geweest en joey was ook niet bij te houden die had het helemaal naar zijn zin voor de ste keer daar.

morgen gaan we de blokken ophangen en ben benieuwd hoe het tussen de voggies gaat hopelijk hoef ik niks apart te zetten maar dat zien en horen we wel natuurlijk.

de cinnamon geelwang en diego zijn lekker in de rui dus overal veren.
morgen weer ruimen en verder met de tuin en de auto poetsen.
hij heeft veel poetsspullen gehad en een poetsmachine .

me camera die word gemaakt dus dat zal nog wel even duren zal mrogen met de telefoon proberen.

lief caroliene voor je felicitatie  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Wat een drukte allemaal.  :D
Het houdt je wel lekker bezig.  :P
Ben toch ook wel benieuwd hoe de voliere eruit ziet.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

patty_dordtse valkjes

26 maart 2010, 23:07:55 #394 Last Edit: 27 maart 2010, 18:11:49 by patty
 :-[  het is nog steeds maar uhn voliere'tje van een binnenhokje maar hoor .
de deur staat overdag lekker open en savonds en snachts dicht.

de voliere'tje moet nog gemaakt worden dus daar nog even geduld mee  :'(

lief Yvon dat je kwam tikken  :-*
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

hOI Patty, je bent er weer flink tegenaan gegaan he. ..leuk , ben echt benieuwd wat het wordt meiss...leuk dat al je blokken ook gemaakt zuijn op naar de DONSJES !!! :-* :-* :-
Grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

jah het tuinhuisje stond er toch al Ann haha die had je al gezien met de fotokes toch van onze cratie trapje met de voggies erop haha alleen erg wazig maar toch.

vandaag hebben we de auto echt zo mooi gepoets hij glimmie weer  ;D

maar verder weinig nieuws ga morgen de blokken ophangen vandaag neit meer we zijn al heel de dag bezig geweest binnen enbuiten dus morgen de voggies met de blokken  ;D
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

anika_en_spirit

Hoi Patty,

Spannend morgen de blokken erin!
Ik wens je een goed kweekseizoen toe.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

carco

Spannend de blokken er in  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

::)
Goeie middag alle,

Vandaag is het weer zondag en jah rommelopruimdag haha.

na een gezellige verjaardag wat goed is verlopen MET me schoonouders die geen woord tegen me zeiden :-X :censuur...

Maar goed we zijn druk bezig met een grote tuinschoonmaak nu dit keer.
de schuur opgeruimt en nu word de bovenplaats met de hoge druk schoongemaakt en de tafel en stoelen straks.Dan is straks alles weer lekker schoon en fris in de achtertuin  ;D
De blokken zijn al lekker gevuld en moeten alleen nog opgehangen word in het tuinhuisje....moet even verzinnen hoe en waar want jah wil nog wel plaats overhouden voor de voggies haha...

dus even verzinnen want de achterwand is een dunneplaat met daarachter dan isolatie dus denk niet dat de broedblokken gehouden worden.
maar daar verzinnen we wel wat op hoop ik  :-[

verder weinig nieuws tot nu toe dan ...
iedergeval vandaag de blokken erin zodra manlief klaar is met reinigen  ;D

groetjes

anika_en_spirit&carco jullie ook een fijn seizoen  ;D

jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi Patty; whaaahaaaa  , ben bneieuwd of het gaat lukken met de blokken he .. fijn dat alles klaar is, nu nog ophangen he ....grtjs. Ann

*Manon*

Pfff Patty... je hebt wel geduld met je schoonouders... als die mij zouden negeren in mijn eigen huis, kwamen ze er bij mij nie meer in...  :-X

Nog gefeliciteerd met je mannetje  :-*

Liefs Manon

patty_dordtse valkjes

hoi manon,

is een heel lang verhaal eigenlijk wel.maar kort samengevat.
ze kwamen niet op mijn verjaardag in juni en me vriend belde ze op met wat de rede was nou ik was een vanalles en nog wat mens en ik pak haar zoon en kleinzoon af...

maar goed joey was jarig in aug en jah ze moest wel komen dus na hele zielige verhalen dat ze moest geopereerd worden en noem het maar op en huilen aan de telefoon net 1 week voor joey zijn verjaardag.
dus ik zei ik pak niemand af jullie komen nooit en kijken nooit naar mijn dochter om.en nog veel meer waarom ik geen goed gevoel had altijd als ze kwamen.

na van mijn kant alle schuld op te nemen is ze gekomen en ze stond te schudden van bangheid haha.
maar ook daarnaa geen woord meer tegen me gezegt.
vanaf aug hebben we ze nog 2 keer gezien en ze plukte konstant aan joey en foto's maken en kijken weer niet naar naomi om dus zei negeerd mij en ik haar terug.

zelfs toen ik werd geopereerd niks gehoord dus jah ze hoeft echt niet met iets aan te komen over joey of over gezeik over mij want mijn emmersssssssssssss zijn vol....

dus dit weekend weer negeer na alleen gefeli gezegt te hebben dus negeer ik terug en dit keer waar meerdere bij zijn durfde ze joey niet te plukken hey en joey liep alleen naar mijn ma toe....

dus jah ik zal altijd winnen in deze strijd want het zijn mijn kinderen  ;D ;D ;D

zo dan toch maar een keer neergezet sorry voor de offtopic hoor  :-*
jonge valkjes te koop

*Manon*

Hoi hoi,

Ik herken het hoor meis, misschien daarom mijn reactie  ::) ik had ook zulke schoonouders, waren ook zo bang dat ik hun zoontje van hun af pakte... nooit deugde ik ergens voor, totdat Jael geboren was, toen waren ze poeslief, ook omdat ze bang waren dat ik Jael bij hun weg zou houden....  ::)

Ben blij dat ik gescheiden ben en mijn inmiddels ex schoonouders niet meer hoef te zien.... energie vreters zijn het.... sterkte in de strijd meis, en inderdaad je kindjes zijn het belangrijkste hé en daar sta je dubbel en dwars voor  :-*

Liefs Manon