(¯`◕‿◕´¯)Dordtse valkjes (¯`◕‿◕´¯)Popjes gezocht

Gestart door Dordse valkjes_patty, 7 juli 2009, 14:39:07

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hier weer een update van de valkjesfamilie te dordtse veertjes  ;D,

Het klikt hier gelukkig allemaal tussen elkaar de een meer dan de ander maar jah je kan niet met iedereen bevriend zijn als vogelvriendje toch  ;D.

Diego is de enige nog die nog niet goed kan vliegen maar klimt er goed we hebben speciaal een trap ontworpen vanaf de grond tot een hoogte.
zodat die neit op de grond hoef te slapen is sow zielig hey haha.
Het gaat dus erg goed met de groep en ZERO heeft nog steeds het hoogste woord naar lcuky toe die zit echt heel de tijd achter luck aan  ::) maar jah ze is een grote dame dus die wimpelt ze wel af haha.

verders ben ik druk met schoonmaakwerkzaamheden :-[staat weer een verjaardag voor de deur dus wil ik alles netjes hebben in en rondom het huis
dus ramen zemen alles echt alles af doen tot de stomste dingen aan toe maar goed ben bezig dus ze moeten me met rust laten en NEE ben niet zwanger  :o

Heb gisteren al een gedeelte gezeemd en de tuin nu alleen voor nog de ramen en de tuin schoffelen vind ik dat ook weer goed.

Maar goed nu dat alles buiten zit en ik straks de blokken toch op wil gaan hangen stuit ik toch op een aantal dingen.
1) we missen een man voor het opaline geelwang popje wat nu?
2)Lucky is oud genoeg maar diego of zero niet ?!?
3)zal het goed gaan dit alles  :-[ ?
dit is de eerste keer dat ik ook buiten ga kweken binnen zaten ze altijd apart toen der tijd heb altijd pitbulls gehad dus vandaar dat ik me zorgen maak  :-[

wat zeggen jullie wat ik het beste kan doen apart zetten of gewoon laten gaan en kijken wat bv lucky vs diego /zero gaan doen want denk dat zero zo jaloers is als de pest  :P

wat vinden jullie ben benieuwd
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Ik denk dat je in eerste instantie ze gewoon hun gang moet laten gaan.
Heb je de mogelijkheid om ze apart te zetten?

Ik heb hier nl het koppel van Mandy in een kweekkooi gezet omdat de man wel oud genoeg is maar de pop is van augustus: nog veel te jong dus.Van haar moet voorkomen worden dat ze ook al aan de leg gaat.

Wat jou geelwang pop gaat doen is toch even afwachten en ik denk dat je mannen het nog niet begrijpen?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

hoi carco,

hier snappen ze het allemaal wel hoor alleen de onervaren diego en zero gelukkig nog niet haha.

met het opaline geelwang popje is eht afw8te wat zei in de uppie gaat doen en de andere kan ik wel apart zetten als het niet gaat.

bustertje zit er al vrolijk op los te sjansen het geluid van wipwap geluidjes zijn er wel hihi...maar kon net niet zien wei maar denk bustertje en mandy  ;D ;D ;D ;D

dus ga toch deze dagen de blokken ophangen en als het niet lukt in de groep dan apart zetten voor de onervaren voggies.

thnx carco  :-*
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi Patty,  het kan dat de mannen nog jong zijn he, hihi maar geen paniek hoor, ze leren het wel hoor binnenkort ! Grtjs
Ann :-* :-* :-*

carco

De mannen kunnen beter te jong zijn dan de poppen.
Als ze de boel maar niet gaan verstoren dat is het belangrijkste.
Maar als je zoals je zegt de mogelijkheid hebt ze apart te zetten zou ik zeggen: hang lekker de blokken op  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

:'( :'( :'(  moeten ze nog gemaakt worden jah NOG STEEDS  :'( :'( :'( heb er 1 hahaha....maar das niet genoeg helaas  :P

heb wel 2de hands blokken gezien maar die zijn rechtopstaande en vind liggende naar mijn idee ook meer ruimte als ik erin zou moeten haha...

maar ik kijk wel even heb nog multiplex plaat liggen van 120 bij 66 dus dat is al 1tje.
en de rest kwa platen heb ik alleen beton plex platen die dikkere van de oude voliere nog over maar dan worden ze wel heel groot en uhm dik toch...
en anders kijk ik wel eerst bij die man of het wat is kan altijd nog de andere zelf maken maar jah wanneer heb al gezegt ik wil het deze week hebben punt....

hij is vrijdag jarig dus ik wil ze voor vrijdag erin hebben :P :P :P...

jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

Vandaag weer lekker druk geweest met huishouding  ::)..
Ik heb spannende zenuwen voor vrijdag en dat heeft met me vriend zijn verjaardag te maken ik barst weer van de migraines omdat ik me enorm druk maak over zijn ouders.

is een heel lang verhaal en dat houd me toch iedere dag bezig

Vandaag verder de ramen gedaan in de tuin getuinierd rommel lopen ruimen buiten van al dat rest hout.
boven is alles glad dus morgen kunnen de planten erin jah ik weet het is maar een verjaardag hahaha...

Heb de voliere ook ff het grootste gedeelte poepjes geruimt en heb lekker staat te kroelen met lucky en jah met bustertje die op me hoofd kwam zitten .
en lekker genoten van me vriendjes en heb de rust even tot mezelf genomen :o
Morgen ff de andere klusjes doen die ik in ged8te had en dan in spanning afw8te wat me schoonouders nu gaan doen.ze hebben nog niet eens gebeld niks dus ik w8t het af  :-X

en uh bustertje heeft er enorm zin in maar de blokken zijn in de maak dus ff geduld toch haha...
is moeilijk voor mannen volgens mij  :P

tot zover een kleine update heb het weer van me afgeschreven...

thnx boekje  ;D color]
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi, wat een leuke update hier ook, lekker tuinieren en in voiliere tot ruust kimen, doe ik ook altijd ...en nu heel veel, hihi!  ;D ;D ;D grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Thnx Ann

Het is toch altijd lekker genieten van je voggies maar als je even in de put zit trek ik me even lekker terug.

gisteren  veel gedaan en dat zal vandaag ook niet anders zijn.
om kwart voor 11 naar de tandarts voor me eerste gaatje onder me tand haha ben niet gek op de tandarts dus ben benieuwd.
gisterenavond een ander bankstel gehad die oude van mijn ouders en die zit toch wel lekker en ziet er nog mooi uit dus ik ben blij ermee.

en het oude bankstel is opgehaald door iemand die heeft afgedingt maar goed beter wat centjes dan geen centjes toch  ;D

vandaag dus tandarts boodschappen doen de rest van me klussen en de deur nog een keer schilderen als ik er aan toe kom dan is alles glad voor morgen.

update voggies...

met de voggies gaat het super en worden ook steedsw vroeger wakker.
de boven buurvrouw heeft een jong valkje van 2007 en die staat van sochtends tot savonds op het balkon te gillen naar mijn voggies....
Gelukkig reageren de 9 stuks er niet echt op en laten haar maar kraaien haha.

ze hebben nu weer lekker groente en alles vers gehad en smullen er weer enorm van en dat is echt genieten.

update joey  :P

joey heeft weer een mooie schaafplek erbij hij was tegen de muur opgelopen toen we al heel de ochtend aan het zoeken waren naar zijn tutje en meneer heeft zijn tutje uit het niets gevonden en jah hoor pats boem tegen de muur...

ff zalfje erop gedaan en het is altijd direct over bij hem...

verder weinig nieuws nog over schoonouders dus de spanning looopt aardig op in mijn hoofd  :'(

maar goed we w8ten wel weer af zoals gewoonlijk  :censuur

tot vanmiddag mss met foto's als het me lukt ze te maken

groetjes
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi, Patty, whaaahaaa leuk foto's,
En ik doe dat ook, me terugtrekken als ik met iets zit hoor! Lekker bij de valkjes en kroelen en leuke gerechtjes voor hen maken ..hihi!

Aach, arme Joey ...hopelijk is z'n schaafwondje snel genezen he ...grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

25 maart 2010, 12:05:47 #385 Last Edit: 25 maart 2010, 12:27:59 by patty
:'( :'( :'( voel me net een halve hamster zeg  :'( :'( :'( het boren was toch iets dieper en zeer pijnlijk dus je raad het al verdoven die hap...

voelde het nog ietsjes maar niet meer dat ik  bekant door de stoel heen ging oefffffffffffff ben blij dat ik weer thuis ben  ;D onder verdoving haha
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi Patty, haha  hamstertje .. :-* :-*  grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Vandaag zijn de broedblokken eindelijk klaar 3 rechtopstaande en 1 liggende.
erg drukke dag vandag me vriend word 30 jaar  ;D

en vanavond komen me schoonouders grrrrrrrrr dus ben benieuwd
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi, whaahaaaa , goed gewerkt hoor, en gefeliciteerd voor je vriend zijn verjaardag hoor! 30 jaar , mooie leeftijd he ....grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

thnx ann voor je lieve berichtje fijn dat er nog iemand loert  :-*
jonge valkjes te koop