55jasmijn55
Valkparkiet eitje

|
hallo ik ben jasmijn ik krijg een valkparkiet voor mijn verjaardag, maar ik heb een vraag. Hoevaak moet een valkparkiet in bad?
groetjes 55jasmijn55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55jasmijn55
Valkparkiet eitje

|
Een keer per week of vaker?
Groetjes 55jasmijn55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C@rl@
Valkparkiet

Geslacht: 

Daffy en Duck
|
Voorzichtig laten wennen aan de plantenspuit kan ook, hier vinden ze het heerlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coolsille2
Valkparkiet

Geslacht: 

tweety heeft mooi vel kom je eraan bijt hij wel.
|
mijn valk wil niet in douche of onder straaltje water aleen plantenspuit vind hij zalig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeroenn
Valkparkiet

Geslacht: 
|
HALLO BRENNETJE,
onze binnen valkjes die vinden de douche ook helemaal geweldig. ze gaan er gewoon onder samen met de rose. bij ons gaan ze niet 1 keer per week maar om de week.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roosje
Valkparkiet eitje

|
ik lees nu wel dat iedereen het heeft over zijn/haar valkparkiet douchen, maar kan ik hem dan ook op me schouder zetten als ik ga douchen? dat deed hij namelijk, maar ik wist niet of het goed voor hem was als hij helemaal nat werd? en ik wist niet of ik hem in de badkamer mocht houden i.v.m. al het stoom van het hete water... kan hij daar inblijven of is dat niet goed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paauwtje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Roosje,
Wij hebben ooit speciale douche stokken gekocht deze konden mooi aan de tegel wand gemaakt worden met de zuignappen die er aan zitten. Zo krijgen ze geen volle straal maar wel een goede nevel.
Stoom is geen probleem volgens mij.
Groet,
Erik
|
|
|
|
|
|
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer
|
|
|
roosje
Valkparkiet eitje

|
dankjewel, dan ga ik die maar meteen kopen, want het is erg lastig douchen als je je schouder elke keer buiten de straal moet houden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paauwtje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Roosje,
Wij hebben ze toen gekocht bij valkparkiet.net. Ik weet niet of ze ze nog hebben.
Groet,
Erik
|
|
|
|
|
|
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer
|
|
|