druppel weer alleen (vriendje gereserveerd)

Gestart door druppel, 25 juni 2009, 13:00:58

« vorige - volgende »

druppel

25 juni 2009, 13:00:58 Last Edit: 26 juni 2009, 21:59:30 by druppel
hallo,

vanmorgen dat we uit bed kwamen zat druppel hard te schreeuwen, nou kijken het was dus goed mis dauw lag op de grond en er was geen beweging meer :'(

voor mijn eerste bak koffie had ik met de kinderen een begrafenis ook van de kaart a fijn wij komen er wel overheen,
alleen drupje zit maar op het plateau rent heen en weer en schreeuwd. dit doet ze normaal om te bedelen maar nu doet ze het ook als we niks eten.
wat moet ik nou met dr? dauw was al oud maar drup is pas 4 geworden dus een vriendje zo ie zo maar hoe lang moet ik daar mee wachten of niet, ik vind het zo aandoenlijk volgens mij mist ze m echt :-[

utspulletje

Jeetje wat erg voor je! En ook erg sneu voor Druppel. Ik kan je geen advies geven over hoe lang het moet wachten, mijn gevoel zegt dat dat niet zo lang hoeft te duren omdat ze toch voorlopig ook nog niet bij elkaar mogen zijn dus aanschaffen kan denk ik al wel. Maar in ieder geval ook veel sterkte!
Groetjes Hylke

Anke

Hoi,
Ach wat sneu dat je valkje is overleden :'(
Ik zou gewoon een nieuw vriendje voor Druppel aanschaffen.
Hij mist duidelijk het gezeldschap van een medevalkje
Veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

druppel

Grappig, maar volgens mij stuur ik je net een mailtje voor info?

Anke

Hoi,
Ben jij dat? ;D ;D ;D ;D
Wat grappig !
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

druppel

ik heb voor drup een vriendje gereserveerd bij de santpoortsevalkjes, ze moet nog wel even wachten maar dat komt vast goed.

Kirsten

Fijn dat er voor druppel een nieuw vriendje komt, normaal kan je dit eigenlijk in zo'n geval al snel doen.
Druppel heeft haar maatje gezien toen ze niet meer leefde waardoor ze het sneller zal accepteren.
Ik heb dit helaas eerder ook 1 keer meegemaakt. Mannetje ernaast en vrouwtje overleden die ik al maanden probeerde op te knappen. Vond het zo verdrietig dat ik er een jong wat ik nog van mijn eigen kweek overhad bijgezet heb.
Na twee dagen zaten ze lekker naast elkaar en na een kleine 2 weken deden ze alles samen.

Jullie sterkte met het verlies.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------