12 mei 2025, 19:56:38

help!aub help grote wond

Gestart door twister, 18 juni 2009, 19:20:04

« vorige - volgende »

twister

:'(  hallo mijn noedels heeft een grote wond onder zijn staart
en ik ben bang dat hij het niet gaat redden
ik zou ook echt niet weten hoe hij eraan is gekomen :'(
maak me diep zorgen het ziet er zo erg uit !hij kan nog wel zijn ontlasting kwijt
er zit bloed op maar dat is gestolt maar ik voel me zo rot echt
ik heb het zo te doen met mijn vriendje
pffffffff hij is nog zo jong !!! WAAROM HIJ!!!
HELP!

bedankt alvast gr jmy noedels

Koos

Niet mee wachten!! Accuut mee naar een dierenarts!!!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Zyra

hoe is het nu met noedels? ik zou gelijk naar een dieren arts gaan en zowiezo druivesuiker door het water doen zodat hij genoeg energie krijgt.

Kaatje

Ben je nog naar de dierenarts geweest met Noedels !? Ik hoop werklijk dat je kleine vriend er nog is.

Gr, Karin

Dierenfreackske

Heeeey....hoe is het met hem nu ?? Arme schat toch, ik; hoop dat het bloeden gestopt is en alles goed komt met hem, beterschap met hem, grtjs Ann

twister

ik ben met noedels naar de dierenarts geweest en ik heb kapzalf mee gekregen dat heb ik erop gesmeert
op het monent gaat het goed met hem zover ik weet   :-X
hij eet en heeft goede ontlasting verder is hij ook goed levendig

de da zei dat hij het verdenkt dat noedels zelf dat gat heeft gemaakt >:( door dat hij schijnbaar jeuk had en door is gegaan zonder reden  :censuur :censuur dus niet door zijn vriendjes en ook schijnbaar niet door een ongelukje maar das nog de vraag  ???
of hij het nog gaat redden weet de da niet het kan wel eens heel raar gaan met vogels  :-[ en meer valt er gewoon niet te doen
en hij vond het ook niet zo een wijs idee om een kapje om te doen aangezien hij daar best gestrest van kan raken
het is dus afwachten  :-\

maar goed zover ik kan zien is het wel aan het helen en maakt noedels het wel goed hij is ook niet meer in de grote kooi want tja hij moet op rust (waar hij het helemaal niet mee eens is!)hij mist ook wel zijn vrienden in de grote kooi maar goed wat niet gaat gaat gewoon niet.....

ik hou jullie op de hoogte

bedankt voor de reacties

gr noedels en jmy

Anke

Hoi,
Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan met Noedels :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Ik denk dat het caf zalf is ? Dat is eigelijk een oogzalf met antibiotica er in, maar wordt ook wel eens voor dit soort dingen gebruikt.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hopelijk redt Noedels het.

Sterkte ermee.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

twister

hoi hoi ja het is caf zalf en het doet zijn werk de wond is bijna helemaal genezen dus morgen weer op naar het grote hok kan hij weer lekker spelen want hij is het denk ik een beetje zat hier in het kooitje helemaal alleen  :-\
wat ben ik blij want wat was het een wond zeg ik had echt het idee dat hij het niet zou gaan redden  :-[
maar hij is een sterk vogeltje  ;D

xxjes en bedankt voor de zorgen Jmy

Kaatje

Fijn dat het allemaal goed is afgelopen met de wond van Noedels. Vreemd dat ze zichzelf zo kunnen verwonden hè !? Gelukkig was je er op tijd voor hem bij en ik kan me voorstellen dat je dus erg blij bent  :D

Dierenfreackske

Hoi fijn dat het beter lijkt te gaan,  goed idee van het kapje hoor! Zo kan hij de wond lekker met rust laten, zodat het verder kan genezen. Hoop dat het verder beter gaat met hem, grtjs Ann